Enexis

24: Enexis reviews van werknemers

24 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 25 reviews

Productieve werkomgeving met veel autonomie

Bij Enexis is een open cultuur waar je veel waarde kan geven aan de Energietransistie. Vanuit het management is een vooruitstrevende visie op het gebied van techniek, werkcultuur, en moderne IT, maar tevens krijgt iedere werknemer de mogelijkheid om een eigen goede idee uit te werken. Er is veel autonomie, maar er wordt ook veel verantwoordelijkheid gevraagd.Ook voor verbreding is zeer veel ruimte, door de vele opleidingen en cursussen die intern/extern worden aangeboden.

wenig flexibel maar met goede intenties

Het besef dat men op korte termijn mensen nodig heeft om de energie transitie vorm te geven, zorgt ervoor dat men vele mensen nodig heeft. Zodra deze uit het werkveld komen is er geen enkel probleem. Echter om mensen aan te trekken buiten het werkveld moeten er nog veel slagen gemaakt worden. Dit is naast een screening van competenties, ook een plan om ervoor te zorgen dat men de juiste kennis en vaardigheden eigen kan maken met duidelijke evaluatie en herkansingsmogelijkheden. Dit maakt het voor mensen uit het werkveld een goede werkgever en voor mensen die zich nog vaardigheden eigen moeten maken een ZEER SLECHTE. Jammer want op de werkvloer is er veel werkplezier.

Pluspunten

flexibel en sociaal

Minpunten

richting ontbreekt, veel is overgeorganiseerd in systemen

Ik heb met plezier gewerkt bij Enexis.Onlangs dat ze magazijnmedewerkers nodig hebben krijg je geen vaste contract,dat vindt ik wel jammer.

Goed werkomgeving alleen je krijgt geen vaste contract als magazijn medewerker terwijl ze altijd tekort komen aan de medewerkers

Pluspunten

Goed omgaan met collega’s

Minpunten

Geen vaste contract mogelijk als magazijn medewerker

top

Prima bedrijf om te werken met een goede teamgeest en technische uitdaging

Een prachtig sociaal bedrijf

Een prachtig sociaal bedrijf met gevoel voor de mens en techniek

Hele goede opdrachtgever en werkgever

Hele goede opdrachtgever en werkgever waar er als je wilt volop kansen zijn om iedere richting op te groeien die je wilt.

Pluspunten

kansen, vertrouwen, vrijheid

Minpunten

Stroperige organisatie

goede leer ervaring door detachering

vanuit de BAM ben ik gedetacheerd bij Enexis. dit heeft mij veel kennis en ontwikkeling gebracht. hierdoor ben ik in gaan zien dat ik veel meer in mijn mars heb. Daarom wil ik actief om me heen kijken naar nieuwe uitdagingen.

Pluspunten

goede leerschool. collega's

Minpunten

geen kans op vaste aanstelling vanwege bezuinigingen en vacaturestop.

Veel geleerd

Dit was een stage plek voor mij, veel geleerd, maar helaas niet uit geselekteerd voor een opleiding, ik was toen niet in het bezit van een rijbewijs

Pluspunten

Gratis visje eten 1 x per week

Minpunten

Geweldige werkgever met veel oog voor de medewerker en de algehele veiligheid

Enexis is een erg sociaal bedrijf die midden in de samenleving staat. De organisatie heeft erg veel oog voor de medewerkers en de balans tussen werk en prive. Veiligheid staat met alles voorop net als het besef dat alles wat in en namens de organisatie gebeurt buiten de organisatie op een weegschaal wordt gelegd. Vaak wordt gezegd dat het een monopolist is en dat mensen geen keuze hebben en dat daar misbruik van gemaakt wordt. Van dat laatste is absoluut geen sprake. Het monopolie werkt echter ook twee kanten op. Enexis kan haar klanten ook niet kiezen wat andere organisaties wel kunnen.

Pluspunten

Veel

Minpunten

niet echt

informele sfeer

flexibel en informele werksfeer. gelegenheid tot thuiswerken.

Goede werkgever

Een open organisatie met veel ontwikkelings mogelijkheden.

goede werkgever

fijne werkgever met leuke collega`s en volop ontwikkelingsmogelijkheden

Pluspunten

goede werkgever

Minpunten

je krijgt de kans om door te groeien in het bedrijf bij goed functioneren

ik heb daar in korte tijd nu me VCA en reachtruckcertificaat mogen behalen en. er is genoeg afwisseling qua werkzaamheden

Zelfstandig werk met veel klantencontact.

Elke dag bezocht ik zo een 100 huisadressen en nam de meterstanden op en gaf antwoord op vragen van de klant. Heb geleerd om goed te luisteren en te helpen, daar waar dat nodig was. Met de directie was een goed contact maar niet zo vaak. Met de collega's was meer contact en we ontmoeten elkaar vaak op de werkplek. Moeilijkste van de baan was als het echt slecht weer was en we moesten schuilen of oppassen bij gladheid. Het leukste van de baan was de ruimte en vrijheid waarbinnen we kunnen handelen. Ook de tijden van werk kon je zelf plannen met inachtneming van de 40 uren die we per week werkten. Het allerleukste vind ik het contact met de klanten. Boeiend en leerzaam.

Pluspunten

Vrijheid.

Minpunten

Slecht weer of de koude.

Veel vertrouwen gekregen

Zorgen dat de communicatie met de deurwaarders werd opgepakt en geoptimaliseerd. Ondernemerschap en begeleiden van collega's in de processen om zo een andere kijk te geven op creditmanagement. Directie onbekend Collega's handelen vanuit eer en geweten, vernieuwing kwam als geroepen. Alles in eigen overeenstemming realiseren, er alleen voor staan om successen te boeken. Vrijheid en zelfstandigheid.

Pluspunten

Thuiswerken

Minpunten

1 x per 2 weken naar Weert met overnachting

In het kort

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Ik hou ervan om lekker bezig te kunnen zijn. In mijn jaren werkervaring heb ik geleerd om netjes en verantwoordelijk te kunnen werken. Ik vind het prettig om met collega's te werken die eerlijk open en oprecht zijn. Het kunnen samenwerken om 1 te zijn binnen het bedrijf.

fijne werkgever

Prettige werksfeer, mogelijkheden om je zelf te ontwikkelen.

Aanganame sfeer op de werkvloer, geven en nemen cultuur

Wat ontzettend fijn is bij Enexis is dat je, je er gewaardeerd voelt. Er heerst een gemoedelijk sfeer waardoor het er ook prettig werken is. Het bedrijf heeft een 'geven en nemen' cultuur. Je deelt bijvoorbeeld zelf je werkdag in. Het vertrouwen is er dat hier geen misbruik van gemaakt zal worden en dat je het beste uit jezelf haalt om zo ook het beste uit het bedrijf te halen.

Fijne werkgever, doorgroei mogelijkheden.

Enexis is een plezierige werkgever, indien de gelegenheid er voor is kunnen mensen doorgroeien in functies. Er heerst een prettige sfeer wat het werk alleen maar ten goede komt. Heel spijtig dat door het nieuwe marktmodel de functie komt te vervallen. Ik werk er met veel liefde en plezier.

Pluspunten

Leuke werksfeer

gezellige werkomgeving met persoonlijke aandacht

Ik heb altijd erg fijn gewerkt bij Enexis. Aangezien er flexwek mogelijk was kon ik mijn tijden in overleg aanpassen indien dat nodig is. Je mag je mening delen.

Pluspunten

flexwerken

gezellige werksfeer

onderling is de sfeer heel prettig met plezier daar gewerkt

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Enexis. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Enexis