Logo van EN HR solutions
EN HR solutions

EN HR solutions Reviews

"Professionele organisatie die zich richt op kwaliteit en innovatie van Recruitment!"

Pluspunten De pluspunten en voordelen aan het werken bij EN HR Solutions zijn: - Je krijgt veel verantwoordelijkheid als RPO Recruiter; - Je krijgt de tools en trainingen om je continu te ontwikkelen; - Je komt te werken in een ambitieuze werkomgeving met een informeel karakter; - Er is een compleet Online team dat je ondersteund tijdens je werkzaamheden; Mocht je als Recruiter nog op zoek zijn naar een gave uitdaging, neem... Meer weergeven Minpunten Wij hebben een top team aan collega's. Door het RPO principe is het wisselend of je wel of niet met EN collega's kom te werken. Gelukkig zorgt EN HR Solutions voor gave Webinars, EN Meetings, diverse trainingen en leuke activiteiten. Advies aan management Blijf inzetten op innovatie en kwaliteit. Probeer nog meer de kennis en ervaring te combineren en delen tussen de verschillende RPO Recruiters.

Bijzonder is hier normaal

Als ik EN HR solutions moet omschrijven als werkgever dan denk ik direct aan bijzonder en sterk. Er wordt veel van je gevraagd maar dat geeft je de motivatie om elke dag weer het uiterste uit jezelf te halen. Hierdoor leer je veel, professioneel gezien maar ook op persoonlijk vlak. Klinkt misschien wat cliché maar het is wel zo. EN HR solutions begeleidt je goed en geeft je alle ruimte om ideeën te bedenken en uit te voeren. 'Gaat het werken? Geen idee, maar we gaan het wel gewoon. Daarna zien we wel verder.' Tuurlijk is het niet elke dag rozengeur en maneschijn (waar wel?!), maar de collega's om je heen maken het sowieso een hele gezellige, lachwekkende en verrassende werkdag!

Pluspunten

Een dienstverlening en visie waar iedereen 100% achterstaat

Minpunten

Chaotisch adhoc werk is geen uitzondering

Vacatures van EN HR solutions

Meer vacatures

Stel een vraag over solliciteren of werken bij EN HR solutions. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over EN HR solutions gesorteerd op functie

Reviews over EN HR solutions gesorteerd op locatie