Eminent Groep

14: Eminent Groep reviews van werknemers

Fantastische werkgever

Het leukste aan mijn baan vind ik dat ondernemerschap wordt gestimuleerd en er veel aandacht wordt besteed aan ontwikkeling. Je runt als het ware je eigen business binnen een bedrijf. Hierbij krijg je veel vrijheid en vertrouwen vanuit de organisatie. De bedrijfscultuur is zeer informeel te noemen en kent korte lijnen. Ondanks dat de organisatie is verdeeld over verschillende vestigingen in het land ben ik nauw in contact met al mijn collega's. Het is een hecht team waar naast het werk zeker ruimte is voor gezelligheid.

Pluspunten

er wordt veel aandacht besteed aan ontwikkeling en ondernemerschap wordt gestimuleerd

Goed advies, komen met banen waar ik zelf niet op gekomen was.

Uitstekende organisatie! Goed advies, komen met goede opties waar ik zelf niet op gekomen was. Contracten zien er netjes uit en de backoffice is heel behulpzaam. Fijn contactpersoon die regelmatig bij mij langskomt om te bespreken hoe het gaat. Mocht je van baan willen veranderen dan is een baan vinden via Eminent een echte aanrader. Je krijgt gelijk inzicht in de beste opties en onderhandelen ook voor op het gebied van je salaris en overige emolumenten. Zodat je zeker bent dat je op alle vlakken de beste keuze maakt. Inmiddels heb ik een vastcontract gekregen bij de opdrachtgever die Eminent voor mij heeft gevonden.

Pluspunten

Goed advies, Deskundige Adviseurs, Uitstekende Arbeidsvoorwaarde, Professionele club

Minpunten

Eminent een fijne werkgever!

Een zeer fijne werkgever die betrokken is met zijn personeel. Er heerst een goede bedrijfscultuur waarbij niemand zich beter voelt dan de ander. Een bedrijf waarbij samenwerking, kansen bespreken, zaken creëren/ benutten wordt aangegaan. Goed in het motiveren en beheren van eigen personeel waarbij groei, ontwikkeling, beloning en waardering altijd centraal staat. Een detacheerder die bemiddelt in goed werkgeverschap en hier zelf het goede voorbeeld in laat zien.

Pluspunten

Mens gerichte organisatie, goede arbeidsvoorwaarden, waardering voor je inzet

Minpunten

Uiteraard gaat er binnen Eminent ook wel eens wat fout, dit is niet noemenswaardig

Gezellige organisatie met winnaarsmentaliteit

Bij deze organisatie de vrijheid om mijn eigen dag in te delen. Iedere dag is weer anders en je schakelt continu tussen verschillende personen en daarmee ook de niveaus. In mijn rol als uitvoerder sta ik voor mijn opdrachten en voor de opdrachtgevers/klanten. Dankzij Eminent deze mooie uitdaging gevonden, zelf had ik er niet 1, 2, 3 aan gedacht. Ik durf wel te stellen dat ze bij Eminent verder kijken dan de gebaande weg.

Pluspunten

Vrijheid om dag in te delen

Jong en dynamische werkomgeving

Een jonge en dynamische werkomgeving, waarbij je altijd wordt uitgedaagd het beste uit jezelf te halen. Er is sprake van een open cultuur met ruimte voor feedback. Ook is er o.a. ruimte voor opleidingsmogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.

Pluspunten

Ontwikkelmogelijkheden

Minpunten

Hoge werkdruk

Een resultaatgerichte en ambitieuze organisatie, met veel doorgroei mogelijkheden

Leuke baan binnen een inspirerend bedrijf. Ambitie en resultaatgerichtheid staan hierbij voorop. Het plezier wordt niet uit het oog verloren en samen zetten we de schouders eronder. Daarnaast is er veel ruimte voor persoonlijke groei.

Fijne werkomgeving

Een hele fijne en professionele organisatie om voor te werken. Laagdrempelig en als je ergens mee zit wil iedereen met je meedenken op zoek naar een oplossing. Leuke collega's, er wordt hard gewerkt, maar er is ook zeker tijd voor een praatje tussendoor.

Pluspunten

informele werksfeer

Minpunten

beperkte thuiswerk mogelijkheden

Goede communicatie en zaken op orde

Ik heb zo'n 14 maanden via Eminent gewerkt bij een grote aannemer in de bouw. Inmiddels ben ik in vaste dienst bij diezelfde aannemer. Ik heb het contact met m'n adviseur bij Eminent altijd als zeer prettig ervaren en daarbij was de administratie goed geregeld: ik kreeg mijn loon op tijd en het klopte altijd.

Pluspunten

Zaakjes op orde

Afspraak is afspraak

Heel fijn dat de afspraken werden nagekomen tijdens mijn periode via Eminent. Ik heb ook wel eens voor een bureau gewerkt waar ze alleen maar uit waren op geld... Dat was bij Eminent niet het geval. Ik was geen nummer maar een volwaardig professional. Er werden zelfs opleidingen en trainingen aangeboden zodat ik me verder kon professionaliseren! Thanks Lars:)

Pluspunten

Vriendelijke adviseur

Alles was goed geregeld!

Alles was goed geregeld. Ik kreeg mijn salaris altijd op tijd en als ik belde of een email stuurde werd ik super snel en goed geholpen. Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren en ik heb binnen een jaar al een vast contract gekregen bij de opdrachtgever.

Pluspunten

Goede communicatie

Prettig en goed detacheringsbureau

Ik ben een jaar werkzaam geweest via Eminent en mijn ervaring is heel goed. Ze komen hun afspraken na en alles is goed geregeld. Helder contract, juiste salarisverwerking en prettig contact met de administratie. Verder goed geholpen door de adviseur van Eminent waardoor ik nu een vaste baan heb bij een mooi bouwbedrijf.

Pluspunten

- komen afspraken na, alles goed geregeld

Minpunten

- niet van toepassing

Prima organisatie!

Correcte en een prettige samenwerking gedurende mijn detachering. Al met al een goede indruk van de organisatie.

Super bedrijf om voor te werken

Bij Eminent werk je in een jong, dynamisch team waar gezelligheid wordt gecombineerd met professionaliteit. Binnen de functie van Adviseur krijgt men veel vrijheid en toch genoeg handvaten om optimaal te functioneren. Om dit optimale te bereiken wordt er tevens veel samengewerkt, zowel onderling binnen divisies als bedrijfsbreed.

Pluspunten

Sfeer, vrijheid, collega's, persoonlijk

Eminent brent je verder...

Eminent Groep is nu sinds 6 maanden mijn werkgever, waarbij ik werkzaam ben als Adviseur. In deze maanden is het elke werkdag een soort van thuis komen. Eminent staat voor kwaliteit en kan je jezelf goed door ontwikkelen, ontwikkelen staat dan ook centraal in het bedrijf. Een dag bij Eminent is nooit saai en hetzelfde. Van klantbezoek naar klantbezoek en het spreken van (technische) talenten/ professionals is wat nooit verveeld. De toppers in de arbeidsmarkt is lastig te vinden maar door de persoonlijke benadering en de instelling "voor alles is een oplossing en alles kan" is Eminent in staat om de talenten/ professionals te binden, daarbij de persoonlijke "touch" nooit uit het oog te verliezen. TOP werkgever!!!!!!!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Eminent Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Eminent Groep