Effect Personeelsdiensten

Werken bij Effect Personeelsdiensten: Effect Personeelsdiensten reviews van werknemers

Onderscheidend bureau

Net bedrijf, hebben oog voor het individu, je wordt er niet als nummer behandeld - naast het loon (conform cao) zijn de overige voorwaarden ook prima voor elkaar (bijv. vanaf dag 1 pensioen). Hebben mij geholpen aan een vaste baan! Ik kan dan ook iedereen 'Effect' aanraden als arbeidsbemiddelaar.

Pluspunten

netjes

Minpunten

Zeer matig

Ik heb meerdere malen meegemaakt dat ik had gebeld voor iets kleins als bijvoorbeeld een loonstrook, telkens word er verteld dat ze binnen een bepaalde tijd terugbellen, maar je moet er altijd zelf achteraan, ook wisten ze zelf niet wie mijn contactpersoon bij het bedrijf was waaraan ik was gedetacheerd, er is zelfs een keer buiten mij om contact geweestet het bedrijf waarvoor ik werkte en er werd verteld dat ik meer geld zou willen verdienen en dat het alleen mogelijk was als het bedrijf meer geld zou betalen aan Effect, tot mijn grote verbazing kreeg ik hier dus een uitleg over waarom dit niet mogelijk was, terwijl dit ook niet van mij kwam

Minpunten

Weinig en slecht contact met jou of je bedrijf

Vertrouwd bureau!

Luisterend oor, goede arbeidsvoorwaarden. Prettige mensen die écht voor je aan de slag willen.

Pluspunten

meedenkend

Gezellige werkomgeving waar hard gewerkt wordt.

Een echt Twents bedrijf. Persoonlijk contact en korte lijnen. Het team van Effect houdt van gezelligheid op zijn tijd. De werksfeer is er dan ook altijd prettig. Als marketeer krijg ik veel vrijheid en ik krijg de kans om mij te blijven ontwikkelen.

Pluspunten

Vrijdagmiddagborrel

Een productieve en gezellig werkomgeving.

Mijn functie bij Effect was commercieel administratief medewerker waar ik de laatste maanden ten behoeve van het afronden van mijn secretaresse opleiding een stageplek heb mogen bekleden.

Pluspunten

Veel werkervaring opgedaan

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Effect Personeelsdiensten. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.2

4.0