Effect Personeelsdiensten

16: Effect Personeelsdiensten reviews van werknemers

Enthousiaste supporter

Binnen Effect heb ik de ruimte gekregen om mij te ontwikkelen.Ze zijn erg betrokken en bieden ondersteuning waar nodig. Ik ga met plezier naar het werk toe!

Betrokken en fijn bedrijf om te werken, fijne collega's en bovendien leuk werk!!

Effect is een hele fijne werkgever, zeker aan te raden aan (toekomstig) collega's!Je krijgt de mogelijkheid om opleidingen te volgen, te groeien binnen het bedrijf en de ruimte om jezelf te ontwikkelen. Het team is ontzettend betrokken en gezellig waardoor je elke dag met plezier naar je werk gaat!

Pluspunten

Sfeer, leuke momenten met het hele team, goede secundaire voorwaarden

Gezellige team en uitdagende werkzaamheden

Effect Personeelsdiensten heeft mij snel geholpen aan een uitdagende en leerzame baan! Ik ben altijd goed geholpen door Team Effect, ze komen afspraken na en helpen je overal mee!

Gezellige werkomgeving met veel doorgroeimogelijkheden!

Bij Effect hangt er een gezellige en nuchtere werksfeer. Je krijgt veel vrijheid in je werkzaamheden en er zijn veel doorgroeimogelijkheden.

Jong, fris team met een gezonde portie Twentse nuchterheid

Bij Effect werken betekent: elke dag nieuwe uitdagingen, veel lachen én een fijne samenwerking tussen collega's.

Productieve en leerzame werkomgeveing

Hier kun je jezelf blijven ontwikkelen en dankzij de collega's vliegen de dagen voorbij. Je leert veel en er heerst een prettige werksfeer! Elke dag is weer anders.

Jong, fris en gezellig bedrijf!

Twentse nuchterheid, hard werken maar ook tijd voor gezelligheid. Dat staat bij Effect Centraal!

Kennis en kunde goed, fijne werksfeer

Altijd vriendelijk, meedenkend en respectvol. Weten wat bij me past en verstaan de Twentse cultuur (en ik vermoed dat dit ook geldt voor de Achterhoek en Salland waar ze ook werkzaam zijn). Als ik mijn uren op tijd en juist aanlever heb ik altijd mijn geld op tijd.

Gezond bedrijf met een gezellige bedrijfssfeer

Goeie structuur, veel vrijheid, zowel interne- als externe opleidingsmogelijkheden!

Productief, gezellig en groeiend

Een Twents en nuchter bedrijf waar jouw wensen centraal staan. Je krijgt de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en eigen projecten op te zetten. De werksfeer is er ook altijd prettig.

Leuk bedrijf om voor te werken

Binnen Effect hangt een zeer plezierige werksfeer. Daarnaast krijg je veel vrijheid in hoe jij je werkzaamheden uitvoert en zijn er genoeg mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.

Zeer matig

Ik heb meerdere malen meegemaakt dat ik had gebeld voor iets kleins als bijvoorbeeld een loonstrook, telkens word er verteld dat ze binnen een bepaalde tijd terugbellen, maar je moet er altijd zelf achteraan, ook wisten ze zelf niet wie mijn contactpersoon bij het bedrijf was waaraan ik was gedetacheerd, er is zelfs een keer buiten mij om contact geweestet het bedrijf waarvoor ik werkte en er werd verteld dat ik meer geld zou willen verdienen en dat het alleen mogelijk was als het bedrijf meer geld zou betalen aan Effect, tot mijn grote verbazing kreeg ik hier dus een uitleg over waarom dit niet mogelijk was, terwijl dit ook niet van mij kwam

Minpunten

Weinig en slecht contact met jou of je bedrijf

Onderscheidend bureau

Net bedrijf, hebben oog voor het individu, je wordt er niet als nummer behandeld - naast het loon (conform cao) zijn de overige voorwaarden ook prima voor elkaar (bijv. vanaf dag 1 pensioen). Hebben mij geholpen aan een vaste baan! Ik kan dan ook iedereen 'Effect' aanraden als arbeidsbemiddelaar.

Pluspunten

netjes

Minpunten

Vertrouwd bureau!

Luisterend oor, goede arbeidsvoorwaarden. Prettige mensen die écht voor je aan de slag willen.

Pluspunten

meedenkend

Gezellige werkomgeving waar hard gewerkt wordt.

Een echt Twents bedrijf. Persoonlijk contact en korte lijnen. Het team van Effect houdt van gezelligheid op zijn tijd. De werksfeer is er dan ook altijd prettig. Als marketeer krijg ik veel vrijheid en ik krijg de kans om mij te blijven ontwikkelen.

Pluspunten

Vrijdagmiddagborrel

Een productieve en gezellig werkomgeving.

Mijn functie bij Effect was commercieel administratief medewerker waar ik de laatste maanden ten behoeve van het afronden van mijn secretaresse opleiding een stageplek heb mogen bekleden.

Pluspunten

Veel werkervaring opgedaan

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Effect Personeelsdiensten. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Effect Personeelsdiensten met

Meer informatie over Effect Personeelsdiensten in populaire locaties