Dura Vermeer

27: Dura Vermeer reviews van werknemers

Een warm bad

Bij Dura Vermeer vind je prettige en deskundige collega's die je van harte welkom heten. Er is aandacht voor de persoon en er wordt écht samengewerkt.

Pluspunten

Competitieve salarissen, fijne bedrijfscultuur

Minpunten

Soms trage besluitvorming

Open familiecultuur. Productieve en prettige werkomgeving.

Familiecultuur bij Dura Vermeer komt terug in de bedrijfsvoering, met name in de korte lijnen tussen management en medewerkers. Er heerst een open cultuur en collega's zijn altijd bereid vragen te beantwoorden of te helpen. Kenmerkend aan werken bij dura Vermeer is de hoge mate van verantwoordelijkheid die je krijgt voor de invulling van je functie. Dit biedt veel kansen om jezelf te ontwikkelen en tevens flexibiliteit in je functie. Prettige werksfeer binnen een leuk team.

Leuk bedrijf

Goede samenwerking; Directie en medewerkers staan op 1 lijn.

Prettige werkomgeving

Sinds Januari actief voor. In korte tijd krijg je veel verantwoordelijkheid in een “platte” organisatie. Korte duidelijke lijnen. Grote bereidheid elkaar binnen organisatie te helpen. Leuke werkgever.

Innovatief bedrijf

Een goed georganiseerde organisatie waar geen uitdaging uit de weg wordt gegaan.

Professionele maar ook informele werkgever met mooie ambities!

Ondanks haar 2.500 werknemers een zeer informeel bedrijf waar mooie dingen gebeuren. Er wordt volop ingezet op persoonlijke ontwikkeling, duurzaamheid, innovatie en vitaliteit. Zeker een bedrijf om aan te raden!

Leerzame periode

Als stagiare een leerzame periode gehad binnen het bedrijf. Kreeg veel kansen en mogelijkheden om me verder te ontwikkelen.

Pluspunten

Fijne werksfeer

Doorgroeimogelijkheden voor jonge mensen in technische functies

Een goede werkgever, af te meten aan het grote aantal jubilarissen dat al heel lang bij Dura Vermeer werkt. Er zijn veel vestigingen en verschillende disciplines (o.a. bouw, wegenbouw, ondergrondse infra, beton & waterbouw, rail). Door de vele technische functies werken er nog steeds veel meer mannen dan vrouwen, ook op kantoor. De focus ligt voornamelijk op het aantrekken en binden van jonge, technisch geschoolde medewerkers. Er worden trainees aangenomen die daarna carriere kunnen maken binnen Dura Vermeer en lid kunnen worden van Jong Dura Vermeer. Er zijn de laatste jaren veel personeelswisselingen geweest op zowel managementniveau als op de niveau's daaronder.

Pluspunten

Landelijk werkend bedrijf, grote speler in de markt

Minpunten

Personeelswisselingen, kantoortuin

Prachtig familiebedrijf

Een mooi bedrijf met een hoog probleemoplossend vermogen. Innovatief en kwalitatief hoogstaande projecten. Multidisciplinaire samenwerking. Dynamisch en goed inspelend op veranderende omstandigheden.

Moderne werkplek met mogelijkheden voor eigen initiatief

Een productieve dag met een grote variatie in activiteiten

Pluspunten

Flexibele werkplek

Minpunten

A2 met tunnel (bij Utrecht)

Leuke baan als je werk verslaafd bent

werken werken werken werken werken werken werken en nog eens werken met name in de weekenden en s'nachts. wel leuke collega's. Het bedrijf zelf vindt ik te groot waardoor erg een soort van chaos is, Het noemt zich zelf: Familie bedrijf maar ik vindt dit totaal niet toepasselijk

Pluspunten

Goeie collega's

Minpunten

het Weekend werk, en de mega aantallen van uren die je maakt

Goed georganiseerd bedrijf

Dura Vermeer is een werkgever die veel tijd en zorg aan opleidingen besteed, jongeren krijgen volop de gelegenheid om hun vak te leren.

Pluspunten

goede voorzieningen op de bouwplaatsen

Minpunten

kan ik niet bedenken

te zware top 4 directeuren op een vestiging nuezen niet zelfde kant op

Pluspunten

goed salaris

Minpunten

geen eenheid tegenstrijdige belangen politiek wespennest

opruimer

Heb altijd naar me zin gehad de samen werking was heel goed geen klachten

Uitzendwerk.

(directie-) Secretaresse Voornamelijk afspraken maken met bedrijven voor de nieuwe vrouwelijke directeur Ondergrondse Infra. Ook het inrichten van een nieuwe database en controleren van de gegevens.

Pluspunten

Fijne collega's, goed restaurant

Minpunten

Een beetje eenzijdig werk.

Fijne sfeer en leuke collega's

Ik heb er altijd met veel plezier gewerkt op verschillende afdelingen wat voor mij het leukste was. Van receptioniste tot catering medewerkster in Hoofddorp en Cruquius was een leuke afwisseling.

Minpunten

Geen begeleiding bij mijn laatste functie.

Veel ervaren opgedaan

Bij Dura heb heel veel geleerd daar krijg je ook zeker de kans voor die hebt ik ook met beiden aanpakt een helle fijne mensen om met te werken top

Minpunten

Door de vele leuke collega's een fijn bedrijf om voor te werken

Ze investeren graag in hun personeel, kwa tijd en scholing.Dat is ook een prioriteit van het management. Zodoende heb ik veel kunnen leren in de jaren bij het bedrijf.Collega's zijn een beetje stug. Je kan wel op ze bouwen tijdens het werk.Ligt helemaal aan je eigen aanpassingsvermogen.De afwisseling en diversiteit van het vak.

Pluspunten

Goede begeleiding

Minpunten

Bouw crisis

Leerzame werkervaring

Heb veel geleerd, zowel vaktechnisch als communicatief. Start verliep wat moeizaam maar in de loop der tijd werd dit veel beter.

Ooit dacht ik hier mijn pensioen te behalen!

Toen ik in dienst kwam heette het bedrijf Van Ieperen Groep bv, een bouwbedrijf met 130 medewerkers. Het ging hartstikke goed met het bedrijf in die periode en een lange tijd daarna. Helaas kwam ook hier de slechte periode in de bouw aan de deur kloppen. Na veel meegemaakt te hebben (voor een gedeelte failliet verklaard, re-organisaties, overname door Dura Vermeer) ben ik dan nu zelf boventallig verklaard. Ik heb hier altijd met veel plezier gewerkt. De afwisseling in alle werkzaamheden vond ik heerlijk en ik hoop zo'n functie elders weer terug te vinden.

Productie maken en opleveren

Op een typische dag op mijn werk weet ik wat er van mij verwacht wordt, hard doorwerken en meters maken. Ik kan er weinig over kwijt aangezien ik pas 2 maanden bij Dura Vermeer werkzaam ben, momenteel zijn we bezig met de oplevering. Tijdens mijn gehele opleiding heb ik geleerd planmatig te werk te gaan, rustig na te denken en problemen op te lossen. Verder heb ik veel gereedschap en materialen kennis opgedaan. Dit ben ik nog steeds verder aan het ontwikkelen. Het leuke aan mijn werk vind ik als allround timmerman dat iedere dag anders is, het verveelt niet snel, en er is altijd wat te doen. Waar ik af en toe tegen aanloop is dat ik te veel dingen tegelijkertijd wil doen.

Pluspunten

Gebruik van gereedschap

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dura Vermeer. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Dura Vermeer