Dunkin' Donuts

Werken bij Dunkin' Donuts: Dunkin' Donuts reviews van werknemers

22 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 21,665 reviews

Ik heb het erg naar mijn zin gehad met mijn collega's.De arbeidsvoorwaarde waren alleen niet om over naar huis te schrijven.

Chaotisch

Het werk op zich was leuk en goed te doen. Het management mag wel flink verbeterd worden. Er werd niet geluisterd naar medewerkers als er problemen werden aangekaart en met elke verandering die ze doorvoerden werd het werk stressvoller, soms stond je ook een hele dag alleen in een drukke winkel. Verder was het nooit duidelijk wie er precies de leiding had. Ik heb er wel een hele leuke tijd gehad met collega's.

Pluspunten

Collega's, Gratis shift drankjes

Minpunten

Veel stress tijdens drukke dagen, Management, last-minute rooster

Niet doen

Bedrijf is nog te chaotisch. Veel dingen slecht geregeld, loze beloftes, slecht management op de hogere niveaus. Er loopt iemand rond onder de functienaam 'trainer Zuid Holland, maar ik weet niet wie zij traint, mij in elk geval niet. Je wordt als assistent manager aangenomen, maar omdat de meeste winkels geen store manager hebben (en die ook niet gaan krijgen) draag je feitelijk eindverantwoordelijkheid zonder dat dat op papier staat en je daarnaar betaald krijgt.

Minpunten

Bedrijf geeft niets om zijn personeel

Please dont.

De werkzaamheden zijn niet heel bijzonder. Het personeel is heel gezellig. Betreft het management hoef je niet veel te verwachten. Geen aanmoediging of respect te vinden. Er is weinig tot nauwelijks waardering naar de medewerkers toe. Communicatie ook heel zwak, en het negatieve word heel erg vergroot. Roosters komen 9/10 keer 1 avond voor de nieuwe week start, maar er word wel verwacht dat je 3 a 4 weken van te voren vrij vraagt. En dan is het nog de vraag of je dan alsof vrij krijgt. Te weinig personeel, althans ze zijn te zuinig met het inzetten ervan. Als bijbaan is het voor even leuk en gezellig, maar zou het als full time baan niet aanraden. Het put je fysiek en mentaal na een tijdje uit. Heel jammer eigenlijk dat er niet meer moeite word gedaan om dit probleem om te lossen aangezien er meerdere reviews zijn waarin blijkt dat Dunkin zichzelf echt moet verbeteren. Betreft de prijzen mogen ze ook echt even dalen. Bizar dat je voor sommige donuts 2,95 of 3,50 kwijt bent. Slaat nergens op en zelfs medewerkers vinden het schandalig en beschamend de prijs te noemen bij de kassa.

Pluspunten

Collega’s

Minpunten

MANAGEMENT!!

Roddel tent zonder waardering

het grootste probleem bij de dunkin is het management. Dingen zijn slecht geregeld en er is weinig duidelijkheid. Verwacht bijvoorbeeld niet dat je weet wanneer je over 2 weken moet werken want je hebt meestal je rooster pas de week van tevoren terwijl je wel 3 weken aan beschikbaarheid moet aangeven. binnen het bedrijf wordt ontzettend veel geroddeld en 1 van de werknemers voelt zich manager met het recht om iedereen af te kraken ondanks dat ze gewoon medewerker is. enige pluspunten: gratis drankjes en er waren een paar andere collegas die wel gewoon aardig waren

Pluspunten

gratis drinken

Minpunten

slecht management

Slecht geregeld

Veel overwerken. Te weinig personeel, maar ze willen niet meer mensen aannemen/inzetten. Slecht management. Slechte communicatie tussen het hoofdkantoor en de winkels. Ze vragen het onmogelijke van je. Geen waardering voor de werknemers. Maanden (bij sommige collegas zelfs een jaar) wachten op je beloofde promotie, nadat je de proefperiode allang afgerond hebt. Ze hebben schijt aan de belangen van het personeel, en ook aan hun (mentale) gezondheid. Als je tijdens etenstijden werkt, krijg je niks van het bedrijf, zelfs geen donut.

Pluspunten

Redelijk leuk team, wel veel geroddel.

Minpunten

Alles, zie review

Nice place to work !!!!

Very good paid ! Nice products , nice branding . Growth possibilities overall I had a good time working there . Not easy for own ideas or things like that

Zooitje

Het werk zelf is erg leuk, had leuke collega's. Management daarin tegen is een zooitje, ze hebben hun zaken niet op orde. Ik ben eruit gegooid tijdens corona, ze hebben niet gekeken naar hoe je functioneert, liep je contract af, dan had je gewoon pech. Ik was er altijd, zelfs op mijn vrije dag kwam ik soms helpen.

Pluspunten

Makkelijk werk

Slecht bedrijf

je werkt je uit de naad.Je hebt bijna geen prove leven als manager zijnde.Het management die houd zich enkel en alleen bezig met het werven voor nieuwe winkels en de bestaande winkels die komen als laatste aan bod.7 dag strak achter mekaar werken dat is normaal zelf 14 dagen achtereen. Beloftes worden nooit nagekomen en je hebt op regelmatige basis een dooie mus.

Pluspunten

gratis koffie en donuts

Minpunten

alle in het bedrijf

in almere dunkin Donuts

Almere Dunkin Donuts ik heb daar heel hardt gewerkt nooit een dag ziekgemeld ik was Shiftleader zelfs in me vrije tijd kwam ik hard werken. ze gebruiken je als een nummertje in het bedrijf. en als je niet meer nodig hebben gooien ze je zo eruit. hun hebben mij in me zwangerschapverlof tijd ontslagen hun reden corona tijd en omdat ik was bevallen van een kleine.

Pluspunten

niet geen begeleiding met doorgroeien

Minpunten

keihard werken als een slaaf letterlijk

Vriendjespolitiek, uitbuiting en valse beloftes

Als je zoekt naar balans, dan niet hier solliciteren. Beetje vrije tijd wat je hebt wordt opgezogen, slechte communicatie, rooster vaak maar 2 dagen van tevoren bekend, je wordt heen en weer gestuurd naar verschillende locaties, geen duidelijke inwerking / begeleiding, hoge eisen en weinig respect, veel geroddel en vrij vragen (ook voor noodzaken) worden niet gegund. Vriendjespolitiek is wat hier enorm overheerst inclusief machtsvertoon.

Pluspunten

Een gratis drankje

Minpunten

Alles

Alles constant zelf regelen, management geeft meer om de klant dan om haar werknemers.

De sfeer op de werkvloer was altijd heel gezellig. Ik heb met elke werkdag mogen genieten van mijn collega's en de vaste klanten. Echter, er werd geen rekening gehouden met de werknemers en je moest als werknemer zelf achter elk probleem aan gaan. Ook werd er bij mijn sollicitatiegesprek niet aangegeven dat het werken met de feestdagen verplicht was en eventueel kon uitlopen tot middernacht. Hiermee werd geen rekening gehouden (zelfs niet als je onder de 18 was). Werkgever is chaotisch en brengt stress mee naar de werkvloer.

Pluspunten

Goed salaris voor een student(e), vakantiegeld, gezellige collega's, gratis drankjes, fijne locatie.

Minpunten

Geen personeelskorting, klant boven werknemer, korte pauzes op (ook lange) werkdagen.

Niet aan beginnen, tenzij bijbaantje, dan kan het leuk zijn.

Beloftes die worden gemaakt zijn leuk en aardig, maar worden niet nagekomen. Wordt heel veel geroddeld en niets aangedaan. Naast het slechte management was het wel een leuk maar absoluut geen hecht team. Allemaal aparte groepjes die de ander steeds harder onderuit probeerde te halen! Je wordt genaaid vanuit het management waar je bij staat en je kan er niks tegen doen omdat er 0,0 fatsoenlijke communicatie mogelijk is! Ze beloven je te helpen maar doen dat niet.

Pluspunten

Een aantal leuke collega’s.

Minpunten

Weinig tot geen communicatie mogelijk met management.

Niet solliciteren!

Management doet alleen aan vriendjespolitiek, iedereen roddelt over elkaar en het ergste hoe onhygiënisch de werkplek wel is en je word gedwongen om bij andere steden te staan. Doorgroeimogelijkheden zijn vals je in je “proeftijd” run je het hele bedrijf terwijl de managers buiten zitten te roken en over je roddelen. Slechtste baan ooit weet niet hoe ik het een jaar heb overleefd.

Pluspunten

Niks

Minpunten

Het hele bedrijf

blijf hier weg!

Niet aan beginnen; je wordt hier blij gemaakt met een dooie mus en met leugens. Het management bestaat uit vriendjes van de baas. Ze geven echt niks om jou als persoon en zullen je uitknijpen als een citroen.

Management is een grote zooi

Het werk bij Dunkin zelf is op zich makkelijk en leuk maar ze geven geen moer om het personeel .Er is geen goede communicatie en je word aan alle kanten genaaid ..kortom ,tis een leuk bijbaantje voor even maar om je rekeningen te betalen ,zou ik hier niet gaan werken

Colleagues are fun to be around.

When I started working there everyone was willing to help me learn and were extremely accepting. The training process went well for the most part, just had issues with shift leaders at times because I didn't catch on quick enough.

Werkgever geeft niks om werknemers

Werkgever geeft niks om de gezondheid van werknemers, en beloofd dingen die ze niet waarmaken.

Intens en vermoeiend

Toen ik daar werkte was er personeelstekort dus je stond vaak alleen en als het druk is moet je wel echt snel en schoon kunnen werken. Collega’s zijn wel aardig en de sfeer is wel oké.

Gezellig maar heel Chaotisch

Ik heb ongeveer bijna een jaar bij Dunkin Donuts gewerkt in 2019. Het werk zelf stelde niet heel veel voor, tijdens je eerste dagen worden kassawerkzaamheden uitgelegd en je staat ook gelijk donuts. verder schoonmaakwerkzaamheden en bijvullen, drankjes leerde je later. Ik heb een heel gezellig jong team gehad en een paar oudere werknemers. Helaas is het management heel slecht georganiseerd. Ik heb in mijn jaar tijd echt heel veel collega's zien komen en vertrekken i.v.m het management en communicatie. We kregen vaak pas last minute het rooster online en er werd vaak van je verlangd dat je naar andere omstreken in Nederland (verplicht en soms zelfs een paar uur reizen!) ging om daar te werken omdat ze te weinig personeel hadden. Ook veel geroddel onder het personeel, vooral onder de shiftleaders. Die waren ook niet heel behulpzaam (veel buiten roken of op kantoor zitten), maar we hadden er ook een paar die heel aardig en behulpzaam waren. Ook tijdens werkuitleg werd je er soms gewoon tussen gegooid zonder ervaring (vooral drankjes), maar hier kwam langzaam verandering in. Uiteindelijk heb ik er wel een leuk team aan overgehouden en de locatie was ook gezellig. Ook een redelijk loon inbegrepen. Hopelijk zijn de kwesties die ik heb genoemd verbeterd, dan zou ik het misschien wel aanraden als (bij)baan.

Leuk werk maar te weinig uren

Dunkin Donuts is een van de leukste baantjes die ik gehad heb. Alleen wordt je bijna niet meer ingeroosterd in de winter, ook als je aangeeft meer te willen werken. Erg jammer want dan kom je niet goed rond aan het einde van de maand.

Pluspunten

collega’s, sfeer, salaris, leuk werk

Minpunten

weinig uren, onzekerheid

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dunkin' Donuts. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.4

Gebaseerd op 21,665 reviews