Driessen

24: Driessen reviews van werknemers

Moderne werklocatie, goed werkgeverschap!

Moderne werklocatie door diversiteit aan werkplekken op de campus. Goede werkgever in zowel primaire als secundaire arbeidsvoorwaarden. Oog voor de medewerker, staan voor werkgeluk. Leaseregeling is helaas wel minder gunstig voor medewerkers (zeker met een buitendienstfunctie).

Pluspunten

Gratis lunch, moderne werkplek(ken), prettige werksfeer, oog voor de medewerker(s)

Minpunten

Leaseregeling

Topwerkgever

Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals feestjes, etentjes en spelletjesavonden. Een eigen koffiebar, een gratis lunch en super leuke collega's!

Een superleuke, gezellige en professionele werksfeer.

Een bedrijf waar je de kans krijgt om te laten zien wat je kan!

Een werkomgeving waar je je zelf mag zijn

Driessen is een hele fijne werkgever. Er wordt hard gewerkt en dat wordt ook beloond door af en toe lekker te feesten met ze'n alle. Ondanks dat je op 1 afdeling werkt, werk je samen bij een bedrijf en dat merk je ook in moeilijke tijden. We helpen elkaar waar nodig en dat maakt Driessen zo sterk.

Pluspunten

Gratis Lunch, Flexibel werken

Minpunten

Een werkdag van 9 uur i.p.v. 8

Gezellige werkomgeving, goede werk privé balans

Door de mogelijkheid van thuiswerken ervaar ik een fijne werk/privé balans. De dagen dat ik op kantoor ben, is het altijd feest bij de geheel verzorgde lunch. Er zijn fijne ruimtes om te vergaderen en je hebt je eigen werkplek.

Pluspunten

Heerlijke lunch, gezellig werksfeer

Minpunten

Reiskosten OV

Werkgeluk staat voorop

Er hangt een informele sfeer waarin iedereen het goed met elkaar kan vinden en er korte lijntjes zijn. Er is ruimte om je te ontwikkelen in een gebied waar jouw ambities liggen en daar wordt het werk op aangepast.

Inspirerende werkgever die een stapje extra zet voor haar medewerkers

Of je nu bij Driessen zelf werkt of als uitzendmedewerker bij een klant van Driessen, de medewerker staat centraal bij. Ze zetten een stapje extra en nemen hun verantwoordelijkheid als (uitzend)werkgever serieus. De bedrijfscultuur is warm en persoonlijk en het management is inspirerend.

Productieve ongebonden omgeving

Driessen is voor mij tot nu toe echt het meest leuke uitzendbureau. De mensen die er werken zijn echt geïnteresseerd in je en ook wanneer je al aangenomen bent voor een baan, blijven ze contact met je zoeken om te vragen hoe het gaat. Een persoonlijk warm bedrijf waar je altijd terecht kunt met je vragen en waar ze je echt zo snel mogelijk helpen. Mijn ervaring met Driessen is top!

Pluspunten

Je wordt er als mens behandeld.

Minpunten

Woon werk verkeer sluit niet aan, maar daar kan Driessen niks aan doen.

Fijne werkgever!

Erg fijne werkgever - waarin persoonlijk contact centraal staat!

Goed te bereiken altijd

Met plezier gewerkt daar. Ook heel veel geleerd mbt uitzendwerk. Was leuk zit ik al aan de 50 tekens?

Ik zou niet nog een keer hier solliciteren

Uitzendbureau die vrijwel niks voor je betekent, heb in een jaar misschien twee keer iemand gesproken, heb via Driessen voor een overheidsinstelling gewerkt, maar de 1000 euro die er per maand aan een werknemer verdiend wordt is de service van Driessen zeker niet waard. Kan het iedereen afraden via Driessen aan de slag te gaan.

Pluspunten

Minpunten

Doen verder niks, uitzuigend zakenmodel.

6 december 2021
Erg jammer dat je dit zo hebt ervaren. Bij Driessen vinden wij persoonlijk contact juist erg belangrijk. Zo zijn er vaste contactmomenten en kun je met vragen altijd terecht bij je vaste contactpersoon. Mocht je je ervaring nog een keer met ons willen delen of toelichten, dan gaan we graag met je in gesprek. Twijfel in dat geval niet om even contact met ons op te nemen.Groet,Driessen

Productieve en gezellige omgeving bij GGD Hollands Noorden via Driessen

Fijn GGD-team om mee samen te werken. Iedereen is gelijkwaardig met één doel: alle mensen vaccineren om de COVID te bestrijden. Ik heb altijd een prettige samenwerking met degene die vaccineert, we hebben lol en werken hard. De sfeer is aangenaam om te werken op locaties Noord-Holland. Ik bouw nog meer mensenkennis op. Het moeilijkste van de baan is om sommige patiënten te kalmeren die erg angstig zijn voor de prik.Het leukste van de baan is dat merendeel van de gevaccineerde mensen blij zijn. Ik ga met zin naar het werk en kom voldaan thuis.

Pluspunten

Mensenkennis (collega's en patiënten)

Minpunten

Roosterplanning verloopt niet altijd soepel door GGD

6 september 2021
Super om te lezen dat je met veel plezier via Driessen bij de GGD werkt. Daar doen we het voor! Bedankt voor deze mooie review.Groet,Driessen

Goed bedrijf met competente mensen, die je graag aan een baan willen helpen

Ik heb het gehele contact met de medewerkers van Driessen als erg prettig ervaren. Als jij gemotiveerd bent en over de juiste competenties beschikt, helpen ze je graag aan een baan. Ook tijdens je werkzaamheden bij een opdrachtgever zullen ze voor je klaarstaan. Driessen bied tevens ook de juiste voorwaarden om jou als werknemer niks tekort te laten komen.

Pluspunten

communicatie, voorwaarden, professionaliteit

28 januari 2021
Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ons.Groet,Driessen

Echt familiebedrijf

Driessen is zonder meer een goede werkgever. Wordt heel veel voor de medewerkers gedaan. Sfeer is erg goed onder de collega’s, erg hulpbereid. Je past er of je past er niet: je moet wel een Drieske zijn. Kritiek op de organisatie wordt niet erg op prijs gesteld en daarin zou Driessen echt kunnen groeien. Nog wat te veel gericht op “one happy family” en een goede beeldvorming naar buiten.

Pluspunten

Professionaliteit, activiteiten voor medewerkers

Minpunten

Cultuur is erg volgzaam, familie beslist

Conservatieve zelf-ingenomen clubje

Imago is opgepoetst, apart stelletje mensen. Lijkt gezellig, maar dat is het niet. Weinig vertrouwen in de medewerkers. Komen en gaan personeel.

26 mei 2020
Jammer dat je dit zo hebt ervaren. Bij Driessen vinden wij werkgeluk en 'happy employees' juist zeer belangrijk. Onze medewerkerstevredenheid bijvoorbeeld is dan ook bijzonder hoog. Mocht je je ervaring nog een keer met ons willen delen of toelichten, dan gaan we graag met je in gesprek. Twijfel in dat geval niet om even contact met ons op te nemen.Groet,Driessen

Prima bedrijf, inhuur niet doen.

Ik ben overgenomen door Driessen. In principe niks op aan te merken. Ik raad mensen over het algemeen niet aan om ingehuurd te gaan werken. Zeker niet bij gemeente Oosterhout, veel praatjes maken niks waar / vervelende sfeer op de werkvloer.

21 april 2020
Vervelend dat je aangeeft dat je deze arbeidsrelatie niet als prettig ervaart. Je kan altijd contact met ons opnemen als je tegen specifieke problemen aanloopt. We bespreken dan graag samen met jou en je opdrachtgever hoe dit kan worden verbeterd.Groet,Driessen

Fijne werkgever, doet veel extra voor medewerkers

Ik vind Driessen een prettige werkgever. Ze zijn goed bereikbaar en het contact is altijd persoonlijk. Ook de app is erg handig voor het declareren en doorgeven van gewerkte uren.

Pluspunten

Goed bereikbaar, prettig contact

Fijne werkomgeving

Het vroege opstaan is wel een aanslag op privéleven.

Waardeloos bedrijf

Onze dochter heeft via driessen bij de gemeente gewerkt. Ze komen hun afspraken niet na. Doen maar wat qua salaris en declareren. Onze dochter had haar uren vanwege een geschil nog niet ingevuld. Toen heeft driessen maar wat gedaan. En als je daar je beklag over doet, laten ze nooit meer iets van ze horen. Onze dochter heeft nog ongeveer een 600 euro van ze tegoed. Waardeloos bedrijf waarmee je echt niet in zee moet gaan

Pluspunten

Minpunten

Teveel om op te noemen

8 januari 2019
Jammer om te lezen dat de ervaring van uw dochter niet positief is. Wij gaan graag op zoek naar een oplossing. Wilt u daarvoor even contact met ons opnemen via werk@driessen.nl?Groet,Driessen

te snel groot aan het worden

het is een goed bedrijf , alleen de bedrijfsvoering kan de snelle groei niet bijbenen en dat is merkbaar op allerlei vlakken

Pluspunten

zeer uitgebreide gratis lunch en uitmuntende feestjes

Minpunten

niet zo flexibel als men pretendeert

Fijn bedrijf

Driessen is een goede werkgever en ik heb er een fijne werktijd gehad. Ben op zoek naar een andere richting.

Pluspunten

gratis lunchen

Minpunten

lange werkdagen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Driessen. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Driessen met

Meer informatie over Driessen in populaire locaties

• Driessen