DPA Professionals

37: DPA Professionals reviews van werknemers

37 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 41 reviews

Productieve en gezellige team

hi, DPA Professionals is groot qua omvang maar doordat je in kleine teams werkt, is het fijn samenwerken. De voordelen van: een grote werkgever en het snel schakelen binnen een klein team. Mocht je willen groeien als professional, of een goed team om je heen willen hebben om je ambities waar te maken, dan is DPA Professionals zeker aan te raden als werkgever.

professioneel en gezellige werkomgeving

Een professionele werkgever, die zorgt voor kwalitatieve goede opdrachten.

Klinkt mooier dan het is

Bij DPA word je in de watten gelegd maar 40 uur voor 1900 euro als hbo er is echt weinig. Er wordt 2250 beloofd maar dan moet je alle wft' s halen. Met de bijkomende schulden voor de studies. Niet doen.

Enorme leercurve met een fijn team

Vanaf mijn binnenkomst heb ik mijn enorm welkom gevoeld bij DPA. De collega's zijn open en gezellig. De vrijheid in opdrachten en de mogelijke leercurve die je doormaakt zijn een enorme plus.

Pluspunten

mogelijke opleidingen/trainingen, bedrijfsauto

Minpunten

omdat je niet met de collega's van je unit werkt, heerst er minder een teamgevoel dan je normaliter ervaart wanneer je dagelijks samenwerkt

Professioneel gecombineerd met persoonlijke aandacht en gezelligheid

Bij DPA weten ze waar ze over praten! het gesprek was informeel, maar ze stelde absoluut de juiste vragen. Na ongeveer een uur kreeg ik direct door dat ik naar ronde 2 door mocht gaan. Dus geen gewacht op een telefoontje van de kant van DPA, maar direct duidelijkheid en veel vertrouwen in mij. Na het tweede gesprek kreeg ik binnen 48 uur een voorstel, gelijk goed en redelijk en in verhouding met hetgeen ik kan brengen. De baan zelf is afwisselend met een goede werk / privébalans. Ik krijg veel vertrouwen en men staat voor mij klaar als dat nodig is. Ook interesse in mijn privésituatie is oprecht

Pluspunten

Volop ontwikkel mogelijkheden, persoonlijke aandacht en veel vertrouwen

Minpunten

Nog niet gevonden

Informele omgeving

Work hard, play hard. Informele omgeving waarin je je eigen koers kunt bepalen. Veel ruimte voor eigen iniatief.

Pluspunten

Informele cultuur

Fijne werkgever

Persoonlijk, vooruitstrevend en resultaatgericht zijn de kernwoorden van DPA. Deze kernwoorden passen, naast flexibiliteit, onwijs goed. Fijne werkgever, cultuur en werkzaamheden.

Goede en betrokken werkgever om te groeien

Relaxte, toegankelijke mensen die veel aandacht hebben voor het welbevinden van hun werknemers/teamleden en voor hun wensen en groei. Goede sfeer en vertrouwen onderling en goede arbeidsvoorwaarden.

DPA als werkgever

Ik werk nu 2 jaar bij DPA en ervaar het als een warm bad. Hele fijne collega's die allemaal hard willen werken en een gezamenlijk doel nastreven.

Hele fijne werkplek met veel ontwikkelingsmogelijkheden

Ik ben werkzaam bij DPA Compliance & Risk. Dit is een zeer fijne werkplek met ontzettend veel mogelijkheden, zowel op het gebied van opdrachten, als op het gebied van opleidingen etc.

Pluspunten

Persoonlijke aandracht

Informal, open, flat organization. A very nice place to work.

Informal, open, flat organization. A very nice place to work.

Pluspunten

Free lunch

Een goed begin van je carrière

Na twee jaar gewerkt te hebben als juridisch adviseur had ik de ambitie en behoefte om meer naar de Randstad te trekken. Daarnaast was ik nieuwsgierig naar hoe het er binnen anderen bedrijven aan toe gaat. Via DPA Legal Services ben ik – in eerste instantie via een projectovereenkomst en later via een arbeidsovereenkomst – gedetacheerd op een project op het hoofdkantoor van een grote Nederlandse financiële instelling. Wat ik het interessante aan detachering vind is dat naast de variatie en het inhoudelijke werk waarvoor je opdrachtgever je aanneemt, er ook een business aspect vanuit de werkgever is. Wat zijn de ontwikkelingen en verwachtingen binnen een project/bedrijf/sector? Waar heeft de opdrachtgever behoefte aan? In hoeverre kunnen wij – als DPA - in die behoefte voorzien door meer en/of andere mensen te plaatsen? Hoe zorg ik ervoor dat bij een volgend project de opdrachtgever wederom bij ons komt voor een oplossing. Zoals bij elke werkgever dien je jezelf en je (toegevoegde) waarde te bewijzen door resultaten te boeken. Indien je jezelf bewijst, dan wordt je daarvoor beloond. Ontwikkeling (persoonlijke en inhoudelijke) is een belangrijke pijler bij DPA Legal Services. Er is een ruim opleidingsbudget en legio mogelijkheden voor het volgen van cursussen, masterclasses en zelfs gehele opleidingen. Omdat je als Legal Professional voornamelijk aanwezig bent bij je opdrachtgever, kom je niet zo heel vaak op het DPA-kantoor zelf. Dit wordt echter ruim gecompenseerd door borrels, diners en feesten door het jaar. Op deze wijze onderhoud je toch goed contact het collega’s. -

Werken in de Eredivisie van mijn vakgebied, internationale mogelijkheden - DPA Privacy biedt het !

Dpa Privacy is vanaf november 2016 gestart met het aanbieden van consultancy diensten op het gebied van privacy en data protection. Samen met een aantal enthousiaste en kundige collega's kan ik mijn kennis en ervaring toepassen bij (zeer) grote ondernemingen in binnen- en buitenland. Dpa Privacy zorgt goed voor alle randvoorwaarden waardoor ik mij volledig kan focussen op datgene waar ik goed in ben.

Pluspunten

Opleidingsmogelijkheden, inspirerende collega's met wie op hoog niveau kan worden gespaard, uitstekende beloning, auto van de zaak

Goede betrouwbare werkgever

Leuk bedrijf. Fijne collega's om mee samen te werken. Sfeer is gemoedelijk en informeel, maar wel professioneel. Ik krijg veel kansen en mogelijkheden om te groeien, op professioneel en op persoonlijk vlak. De mensen op het hoofdkantoor zijn goed te bereiken en schakelen snel. Ik heb altijd snel antwoord op mijn vragen. Pluspunt van DPA? De fieldmanagers. Deze mensen zijn er voor jou persoonlijk en alles waar je tegen aan loopt of mee zit.

Pluspunten

Fieldmanagers, ruimte voor studie/ontwikkeling, teamuitjes

Minpunten

Weinig parkeerruimte bij het hoofdkantoor zelf

Mijn snelle ontwikkeling als professional dankzij DPA

Na mijn studie wilde ik mij snel ontwikkelen als financieel professional en was mij bewust dat DPA mij deze mogelijkheid kon bieden. Niet alleen heb ik mij in een korte periode ontwikkelt als een financieel professional, maar ook als mens. Er wordt goed geluisterd naar jouw wensen en DPA biedt voldoende mogelijkheden om je te ontwikkelen. Dankzij de ruime opleidingsmogelijkheden en verscheidenheid aan opdrachten heb ik dit kunnen realiseren. Je hebt het gevoel dat je niet stil blijft staan en merkt dit vooral aan de groei die je meemaakt in functies bij de verschillende opdrachtgevers. Naast de ontwikkelingsmogelijkheden bij DPA is de werksfeer ook écht leuk. Het team van DPA is altijd bereid met je te sparren en van gedachten te wisselen. Ze hebben het teamgevoel hoog in het vaandel staan en zijn altijd erg betrokken. Om bovenstaande kort samen te vatten: Ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb en ben trots om hier te werken.

Dynamisch bedrijf met ambitie

In juni 2015 ben ik na mijn rechtenmasters in dienst getreden bij DPA Legal Services. Binnen twee weken werd ik geplaatst op mijn eerste opdracht bij een internationale bank.In het afgelopen jaar heb ik deelgenomen aan diverse cursussen en workshops van DPA en heb ik mij als junior kunnen ontwikkelen tot een volwaardige professional. Voor junioren is DPA zeker aan te raden, je wordt geplaatst op diverse projecten en neemt dus op deze manier bij diverse bedrijven een kijkje in de keuken. Daarnaast zijn er genoeg mogelijkheden om je als professional te ontwikkelen.

Voldoende kansen en ruimte voor ontwikkeling

Eind 2014 ben ik bij DPA Professionals begonnen als afgestudeerde in Bedrijfskunde. Als junior kwam ik onervaren binnen in het bedrijf. Toch heeft het me relatief weinig tijd gekost om me te ontwikkelen in mijn vakgebied. Hulp van collega's heeft hier een grote rol in gespeeld, maar ook de kansen die DPA mij heeft geboden. Via de DPA Academy kun je je ontwikkelen op persoonlijk vlak. Daarnaast heb ik een vakinhoudelijke cursus mogen volgen die mij verder heeft gebracht met specialistische kennis over online marketing.

Pluspunten

Persoonlijke ontwikkeling, Kennisevenementen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij DPA Professionals. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over DPA Professionals in populaire locaties

• DPA Professionals