DPA Professionals

Reviews over Werk-privébalans bij DPA Professionals

Wissen
4,1Salaris en arbeidsvoorwaarden

25 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 45 reviews

Professionele organisatie met hele gedreven en vooral leuke collega's

DPA is een hele professionele organisatie. Iedereen heeft me heel erg welkom laten voelen. Er heerst een hele positieve sfeer en iedereen is erg enthousiast over wat zij/ hij doet. Ik ben ook meteen door DPA perfect geplaatst bij een hele leuke opdrachtgever. En, ik heb meteen een super gezellig DPA event meegemaakt.

Pluspunten

Een vaste werkgever, maar verschillende opdrachtgevers. Heel afwisselend en uitdagend. Nooit saai.

Minpunten

Het is even wennen in het begin omdat je dus bij DPA in dienst bent, maar bij een opdrachtgever gaat zitten. Dus je hebt meerdere e-mailaccounts etc.

Leuke werksfeer en leuke collega's

Leuke en gezellige collega's. Je krijgt een bedrijfsauto met een tankpas, waarmee je 30 km per jaar mag rijden. Goede doorgroeimogelijkheden, waarbij je veel certificaten kan behalen

Pluspunten

Gratis lunch en bedrijfsauto

Informatie over DPA Professionals

Gebaseerd op 10 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Algemene tevredenheid
  • Inclusieve werkomgeving
  • Duidelijk doel

interessante motiverende werkomgeving

Leuke organisatie, je voelt je welkom en hebt veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Diverse opdrachten en mocht je iets niet zien zitten dan staat het je vrij dat aan te geven. Je krijgt het gevoel dat ze mee willen denken om jou zo goed mogelijk terecht te laten komen

Professionele maar ook informele werkomgeving

Je voelt je onderdeel van een team, waar ook wordt verwacht dat jij je steentje bijdraagt. Mooie doorgroei mogelijkheden in een gezellige omgeving

Productieve en gezellige team

hi, DPA Professionals is groot qua omvang maar doordat je in kleine teams werkt, is het fijn samenwerken. De voordelen van: een grote werkgever en het snel schakelen binnen een klein team. Mocht je willen groeien als professional, of een goed team om je heen willen hebben om je ambities waar te maken, dan is DPA Professionals zeker aan te raden als werkgever.

Top werkgever!

DPA is een super organisatie. Het is erg leuk om voor DPA te werken.

Kijkje in de keuken bij verschillende werkgevers door detachering

Leuk bedrijf maar wel wisselend per onderdeel waar je zit. Trainingen en opleidingen beschikbaar maar soms best lastig om voor elkaar te krijgen. Blijft een detacheringsclub dus soms gaat de korte termijn boven lange termijn. Geen werkgever voor 10 jaar maar als je verschillende werkgevers wil ervaren in korte tijd dan is het perfect.

DPA is een groeiende, ambitieuze maar vooral professionele werkgever waar je als werknemer centraal staat

DPA is een werkgever die jou als werknemer centraal stelt. Samen wordt er gekeken welk pad je wilt bewandelen en worden alle handvaten uitgereikt die je nodig hebt. DPA is een professionele partij die groeiambities heeft en naar mijn mening daar zeker ook in zal gaan slagen. Er wordt aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling, je staat als professional echt centraal bij DPA. En dit zorgt ervoor dat je trots bent om voor een werkgever als DPA te mogen werken.

Pluspunten

persoonlijke ontwikkeling, een 'persoonlijke' business unit manager, doorgroeimogelijkheden

Gezellige werkomgeving met focus op ontwikkeling

Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling met keuze uit veel verschillende cursussen/trainingen/opleidingen.

Pluspunten

Veel leuke uitjes voor teambuilding

Minpunten

Reistijd

Wat je er zelf van maakt

Bij DPA zijn den mensen super relaxt. Je kiest zelf met welke instelling je naar het bedrijf gaat. Alles is bespreekbaar, maar het blijft een commerciële organisatie. Je zal dus moeten zorgen dat het voor DPA ook aantrekkelijk is. Ik ben zeer tevreden over DPA. Ik zou dan ook geen reden hebben om te vertrekken op dit moment.

Pluspunten

Doet veel aan saamhorigheid en binding met de werknemers

Minpunten

Eerste half jaar geen pensioen opbouw (als ik er dan toch één moet noemen)

Top detacheerder!

Goede werkgever om voor te werken, kans op diverse opdrachten bij verschillende werkgevers zorgt voor een steile leercurve die je carriere zal versnellen.Ook worden er diverse sociale evenementen georganiseerd, waarop je kan connecten met je mede collega's.

Pluspunten

opleidingen, uitdagende opdrachten

Minpunten

Afhankelijk van opdracht kan de reistijd soms langer zijn.

Werkomgeving waar je zelf je ontwikkeling bepaalt

Binnen de organisatie heb meerdere rollen gehad op basis van mijn eigen wensen op dat moment. Ik ben hierbij altijd gesteund door het management. Daarnaast heb ik continue de mogelijkheid gehad voor trainingen, opleiding en persoonlijke ontwikkeling. Als je op welk vlak dan ook ideeën hebt om te ondernemen dan krijg je bij een goed plan hiervoor de ruimte. De organisatie is altijd in beweging. Er heerst een informele cultuur waarin men elkaar helpt en vooral ook waarbij men plezier heeft in het werk en in de samenwerking. Er wordt veel gelachen.

Fijne werkgever en gezellige sfeer, voelde me gelijk thuis

Ik ben in tijden van corona bij DPA in dienst gekomen als afstudeerder. In eerste instantie waren ze niet naar een afstudeerder op zoek, desondanks was DPA bereid om met mij in gesprek te gaan en te kijken of er toch mogelijkheden voor afstuderen lagen. Na een aantal online meetings ben ik samen met DPA op een gepast afstudeeronderzoek uitgekomen en werd ik aangenomen. Direct nadat ik begon voelde ik mij erg thuis, een leuk team met gezellige mensen en een goede begeleiding zorgen ervoor dat ik het enorm naar mijn zin heb. Al met al kan ik zeggen dat DPA een super werkgever is!

Pluspunten

Hele fijne sfeer, goede begeleiding, voelt aan als een familie

Minpunten

Geen op het moment

Fantastische werksfeer: professioneel, FUN, continu leren & ontwikkelen

Hoge mate van verantwoordelijkheid in je functie, je creëert als het ware je eigen baan iom management. Professionele, ondernemende en resultaatgerichte organisatie. Veel ruimte om je zowel op persoonlijk als vakinhoudelijk gebied te ontwikkelen. Dit wordt ook gestimuleerd en gefaciliteerd vanuit de organisatie maar je zit zelf in de driver seat. Fantastische werksfeer met gedreven ambitieuze mensen waarmee je samenwerkt naar het doel.

Pluspunten

Superleuke werksfeer, hoog opleidingsbudget, veel verantwoordelijkheid, professionele resultaatgerichte organisatie met een warme leuke werksfeer

Nvt

- Mogelijkheid om door te groeien. - Veel leer aanbod - Ze houden rekening met je privé situatie - Heel behulpzaam - Denken goed mee met je vervolg stappen.

Enorme leercurve met een fijn team

Vanaf mijn binnenkomst heb ik mijn enorm welkom gevoeld bij DPA. De collega's zijn open en gezellig. De vrijheid in opdrachten en de mogelijke leercurve die je doormaakt zijn een enorme plus.

Pluspunten

mogelijke opleidingen/trainingen, bedrijfsauto

Minpunten

omdat je niet met de collega's van je unit werkt, heerst er minder een teamgevoel dan je normaliter ervaart wanneer je dagelijks samenwerkt

Professioneel gecombineerd met persoonlijke aandacht en gezelligheid

Bij DPA weten ze waar ze over praten! het gesprek was informeel, maar ze stelde absoluut de juiste vragen. Na ongeveer een uur kreeg ik direct door dat ik naar ronde 2 door mocht gaan. Dus geen gewacht op een telefoontje van de kant van DPA, maar direct duidelijkheid en veel vertrouwen in mij. Na het tweede gesprek kreeg ik binnen 48 uur een voorstel, gelijk goed en redelijk en in verhouding met hetgeen ik kan brengen. De baan zelf is afwisselend met een goede werk / privébalans. Ik krijg veel vertrouwen en men staat voor mij klaar als dat nodig is. Ook interesse in mijn privésituatie is oprecht

Pluspunten

Volop ontwikkel mogelijkheden, persoonlijke aandacht en veel vertrouwen

Minpunten

Nog niet gevonden

Informele omgeving

Work hard, play hard. Informele omgeving waarin je je eigen koers kunt bepalen. Veel ruimte voor eigen iniatief.

Pluspunten

Informele cultuur

Minpunten

Goede en betrokken werkgever om te groeien

Relaxte, toegankelijke mensen die veel aandacht hebben voor het welbevinden van hun werknemers/teamleden en voor hun wensen en groei. Goede sfeer en vertrouwen onderling en goede arbeidsvoorwaarden.

Een goed begin van je carrière

Na twee jaar gewerkt te hebben als juridisch adviseur had ik de ambitie en behoefte om meer naar de Randstad te trekken. Daarnaast was ik nieuwsgierig naar hoe het er binnen anderen bedrijven aan toe gaat. Via DPA Legal Services ben ik – in eerste instantie via een projectovereenkomst en later via een arbeidsovereenkomst – gedetacheerd op een project op het hoofdkantoor van een grote Nederlandse financiële instelling. Wat ik het interessante aan detachering vind is dat naast de variatie en het inhoudelijke werk waarvoor je opdrachtgever je aanneemt, er ook een business aspect vanuit de werkgever is. Wat zijn de ontwikkelingen en verwachtingen binnen een project/bedrijf/sector? Waar heeft de opdrachtgever behoefte aan? In hoeverre kunnen wij – als DPA - in die behoefte voorzien door meer en/of andere mensen te plaatsen? Hoe zorg ik ervoor dat bij een volgend project de opdrachtgever wederom bij ons komt voor een oplossing. Zoals bij elke werkgever dien je jezelf en je (toegevoegde) waarde te bewijzen door resultaten te boeken. Indien je jezelf bewijst, dan wordt je daarvoor beloond. Ontwikkeling (persoonlijke en inhoudelijke) is een belangrijke pijler bij DPA Legal Services. Er is een ruim opleidingsbudget en legio mogelijkheden voor het volgen van cursussen, masterclasses en zelfs gehele opleidingen. Omdat je als Legal Professional voornamelijk aanwezig bent bij je opdrachtgever, kom je niet zo heel vaak op het DPA-kantoor zelf. Dit wordt echter ruim gecompenseerd door borrels, diners en feesten door het jaar. Op deze wijze onderhoud je toch goed contact het collega’s. -

Werken in de Eredivisie van mijn vakgebied, internationale mogelijkheden - DPA Privacy biedt het !

Dpa Privacy is vanaf november 2016 gestart met het aanbieden van consultancy diensten op het gebied van privacy en data protection. Samen met een aantal enthousiaste en kundige collega's kan ik mijn kennis en ervaring toepassen bij (zeer) grote ondernemingen in binnen- en buitenland. Dpa Privacy zorgt goed voor alle randvoorwaarden waardoor ik mij volledig kan focussen op datgene waar ik goed in ben.

Pluspunten

Opleidingsmogelijkheden, inspirerende collega's met wie op hoog niveau kan worden gespaard, uitstekende beloning, auto van de zaak

Stel een vraag over solliciteren of werken bij DPA Professionals. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk DPA Professionals met

Meer informatie over DPA Professionals in populaire locaties