DPA Professionals

Reviews over Management bij DPA Professionals

Wissen

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 41 reviews

Gezellige en enthousiaste medewerkers bij DPA!

Ik heb een leuke kennismakingsgesprek gehad met de recruiters en een gezellige en fijne onboardingsdag met andere gezellige interims/collega's.

Pluspunten

Direct een vast contract

Werkgever die er is voor zijn werknemers en ontwikkeling op één heeft staan.

DPA is een goede werkgever waarbij "improving your performance" letterlijk op nummer 1 staat. DPA zet zich in om jouw doelen te verwezenlijken. Dit doen ze door passende opdrachten voor je te vinden en te investeren in jouw kennis.Daarnaast zorgt DPA voor een goede sfeer door veel leuke evenementen te organiseren. Hierbij wordt groots uitgepakt. Op deze manier hou je binding met je manager(s) en collega's. Ook is het goed voor je ontwikkeling om gelijkgestemden om je heen te hebben. De professionals zijn bereidt elkaar te helpen indien men met een complex vraagstuk zit.

DPA is een groeiende, ambitieuze maar vooral professionele werkgever waar je als werknemer centraal staat

DPA is een werkgever die jou als werknemer centraal stelt. Samen wordt er gekeken welk pad je wilt bewandelen en worden alle handvaten uitgereikt die je nodig hebt. DPA is een professionele partij die groeiambities heeft en naar mijn mening daar zeker ook in zal gaan slagen. Er wordt aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling, je staat als professional echt centraal bij DPA. En dit zorgt ervoor dat je trots bent om voor een werkgever als DPA te mogen werken.

Pluspunten

persoonlijke ontwikkeling, een 'persoonlijke' business unit manager, doorgroeimogelijkheden

Goede werkgever waar veel mogelijk is.

Zeer goed bedrijf! Hun medewerkers komen altijd op nummer 1. Daarnaast zijn er veel mogelijkheden en hebben zij een mooie portfolio aan klanten.

Pluspunten

Veel flexibiliteit, goede werkgever & medewerkers staan op nr. 1

Werkomgeving waar je zelf je ontwikkeling bepaalt

Binnen de organisatie heb meerdere rollen gehad op basis van mijn eigen wensen op dat moment. Ik ben hierbij altijd gesteund door het management. Daarnaast heb ik continue de mogelijkheid gehad voor trainingen, opleiding en persoonlijke ontwikkeling. Als je op welk vlak dan ook ideeën hebt om te ondernemen dan krijg je bij een goed plan hiervoor de ruimte. De organisatie is altijd in beweging. Er heerst een informele cultuur waarin men elkaar helpt en vooral ook waarbij men plezier heeft in het werk en in de samenwerking. Er wordt veel gelachen.

Fantastische werksfeer: professioneel, FUN, continu leren & ontwikkelen

Hoge mate van verantwoordelijkheid in je functie, je creëert als het ware je eigen baan iom management. Professionele, ondernemende en resultaatgerichte organisatie. Veel ruimte om je zowel op persoonlijk als vakinhoudelijk gebied te ontwikkelen. Dit wordt ook gestimuleerd en gefaciliteerd vanuit de organisatie maar je zit zelf in de driver seat. Fantastische werksfeer met gedreven ambitieuze mensen waarmee je samenwerkt naar het doel.

Pluspunten

Superleuke werksfeer, hoog opleidingsbudget, veel verantwoordelijkheid, professionele resultaatgerichte organisatie met een warme leuke werksfeer

Minpunten

Een goed begin van je carrière

Na twee jaar gewerkt te hebben als juridisch adviseur had ik de ambitie en behoefte om meer naar de Randstad te trekken. Daarnaast was ik nieuwsgierig naar hoe het er binnen anderen bedrijven aan toe gaat. Via DPA Legal Services ben ik – in eerste instantie via een projectovereenkomst en later via een arbeidsovereenkomst – gedetacheerd op een project op het hoofdkantoor van een grote Nederlandse financiële instelling. Wat ik het interessante aan detachering vind is dat naast de variatie en het inhoudelijke werk waarvoor je opdrachtgever je aanneemt, er ook een business aspect vanuit de werkgever is. Wat zijn de ontwikkelingen en verwachtingen binnen een project/bedrijf/sector? Waar heeft de opdrachtgever behoefte aan? In hoeverre kunnen wij – als DPA - in die behoefte voorzien door meer en/of andere mensen te plaatsen? Hoe zorg ik ervoor dat bij een volgend project de opdrachtgever wederom bij ons komt voor een oplossing. Zoals bij elke werkgever dien je jezelf en je (toegevoegde) waarde te bewijzen door resultaten te boeken. Indien je jezelf bewijst, dan wordt je daarvoor beloond. Ontwikkeling (persoonlijke en inhoudelijke) is een belangrijke pijler bij DPA Legal Services. Er is een ruim opleidingsbudget en legio mogelijkheden voor het volgen van cursussen, masterclasses en zelfs gehele opleidingen. Omdat je als Legal Professional voornamelijk aanwezig bent bij je opdrachtgever, kom je niet zo heel vaak op het DPA-kantoor zelf. Dit wordt echter ruim gecompenseerd door borrels, diners en feesten door het jaar. Op deze wijze onderhoud je toch goed contact het collega’s. -

Goede betrouwbare werkgever

Leuk bedrijf. Fijne collega's om mee samen te werken. Sfeer is gemoedelijk en informeel, maar wel professioneel. Ik krijg veel kansen en mogelijkheden om te groeien, op professioneel en op persoonlijk vlak. De mensen op het hoofdkantoor zijn goed te bereiken en schakelen snel. Ik heb altijd snel antwoord op mijn vragen. Pluspunt van DPA? De fieldmanagers. Deze mensen zijn er voor jou persoonlijk en alles waar je tegen aan loopt of mee zit.

Pluspunten

Fieldmanagers, ruimte voor studie/ontwikkeling, teamuitjes

Minpunten

Weinig parkeerruimte bij het hoofdkantoor zelf

Stel een vraag over solliciteren of werken bij DPA Professionals. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over DPA Professionals in populaire locaties

• DPA Professionals