DPA Professionals

Reviews over Bedrijfscultuur bij DPA Professionals

Wissen

23 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 41 reviews

Productieve en gezellige team

hi, DPA Professionals is groot qua omvang maar doordat je in kleine teams werkt, is het fijn samenwerken. De voordelen van: een grote werkgever en het snel schakelen binnen een klein team. Mocht je willen groeien als professional, of een goed team om je heen willen hebben om je ambities waar te maken, dan is DPA Professionals zeker aan te raden als werkgever.

Gezellige en enthousiaste medewerkers bij DPA!

Ik heb een leuke kennismakingsgesprek gehad met de recruiters en een gezellige en fijne onboardingsdag met andere gezellige interims/collega's.

Pluspunten

Direct een vast contract

Professioneel tevens laagdrempelig

Mijn eerste indruk van DPA is professioneel en tevens laagdrempelig en persoonlijk.

Pluspunten

Open cultuur

Minpunten

Werkgever die er is voor zijn werknemers en ontwikkeling op één heeft staan.

DPA is een goede werkgever waarbij "improving your performance" letterlijk op nummer 1 staat. DPA zet zich in om jouw doelen te verwezenlijken. Dit doen ze door passende opdrachten voor je te vinden en te investeren in jouw kennis.Daarnaast zorgt DPA voor een goede sfeer door veel leuke evenementen te organiseren. Hierbij wordt groots uitgepakt. Op deze manier hou je binding met je manager(s) en collega's. Ook is het goed voor je ontwikkeling om gelijkgestemden om je heen te hebben. De professionals zijn bereidt elkaar te helpen indien men met een complex vraagstuk zit.

Gezellige werkomgeving met focus op ontwikkeling

Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling met keuze uit veel verschillende cursussen/trainingen/opleidingen.

Pluspunten

Veel leuke uitjes voor teambuilding

Minpunten

Reistijd

Top detacheerder!

Goede werkgever om voor te werken, kans op diverse opdrachten bij verschillende werkgevers zorgt voor een steile leercurve die je carriere zal versnellen.Ook worden er diverse sociale evenementen georganiseerd, waarop je kan connecten met je mede collega's.

Pluspunten

opleidingen, uitdagende opdrachten

Minpunten

Afhankelijk van opdracht kan de reistijd soms langer zijn.

Gezellig, professioneel bedrijf! Mooie opdrachtgevers.

Gezellig, professioneel bedrijf! Mooie opdrachtgevers.

Open armen

Bij DPA wordt je met open armen ontvangen en voelde ik mij heel snel echt onderdeel van het team. De eerste dagen is er een hele goede begeleiding en wordt je goed geholpen zodat je snel aan de slag kan. Daarnaast merk ik nu al dat ik veel vrijheid en ruimte krijg voor mijn eigen ideeën.

Pluspunten

Duidelijke lijnen en taken. Leuke collega's. Zinvol werk.

Minpunten

Vanwege corona wat minder fysiek contact met collega's.

Goede werkgever, uitdagende omgeving

DPA heeft interesse in jou als werknemer. Er wordt samen gekeken naar hoe je de volgende stap kunt zetten in jouw ontwikkeling.

Pluspunten

Lease auto

Minpunten

Werkomgeving waar je zelf je ontwikkeling bepaalt

Binnen de organisatie heb meerdere rollen gehad op basis van mijn eigen wensen op dat moment. Ik ben hierbij altijd gesteund door het management. Daarnaast heb ik continue de mogelijkheid gehad voor trainingen, opleiding en persoonlijke ontwikkeling. Als je op welk vlak dan ook ideeën hebt om te ondernemen dan krijg je bij een goed plan hiervoor de ruimte. De organisatie is altijd in beweging. Er heerst een informele cultuur waarin men elkaar helpt en vooral ook waarbij men plezier heeft in het werk en in de samenwerking. Er wordt veel gelachen.

Fijne werkgever en gezellige sfeer, voelde me gelijk thuis

Ik ben in tijden van corona bij DPA in dienst gekomen als afstudeerder. In eerste instantie waren ze niet naar een afstudeerder op zoek, desondanks was DPA bereid om met mij in gesprek te gaan en te kijken of er toch mogelijkheden voor afstuderen lagen. Na een aantal online meetings ben ik samen met DPA op een gepast afstudeeronderzoek uitgekomen en werd ik aangenomen. Direct nadat ik begon voelde ik mij erg thuis, een leuk team met gezellige mensen en een goede begeleiding zorgen ervoor dat ik het enorm naar mijn zin heb. Al met al kan ik zeggen dat DPA een super werkgever is!

Pluspunten

Hele fijne sfeer, goede begeleiding, voelt aan als een familie

Minpunten

Geen op het moment

Fantastische werksfeer: professioneel, FUN, continu leren & ontwikkelen

Hoge mate van verantwoordelijkheid in je functie, je creëert als het ware je eigen baan iom management. Professionele, ondernemende en resultaatgerichte organisatie. Veel ruimte om je zowel op persoonlijk als vakinhoudelijk gebied te ontwikkelen. Dit wordt ook gestimuleerd en gefaciliteerd vanuit de organisatie maar je zit zelf in de driver seat. Fantastische werksfeer met gedreven ambitieuze mensen waarmee je samenwerkt naar het doel.

Pluspunten

Superleuke werksfeer, hoog opleidingsbudget, veel verantwoordelijkheid, professionele resultaatgerichte organisatie met een warme leuke werksfeer

professioneel en gezellige werkomgeving

Een professionele werkgever, die zorgt voor kwalitatieve goede opdrachten.

Enorme leercurve met een fijn team

Vanaf mijn binnenkomst heb ik mijn enorm welkom gevoeld bij DPA. De collega's zijn open en gezellig. De vrijheid in opdrachten en de mogelijke leercurve die je doormaakt zijn een enorme plus.

Pluspunten

mogelijke opleidingen/trainingen, bedrijfsauto

Minpunten

omdat je niet met de collega's van je unit werkt, heerst er minder een teamgevoel dan je normaliter ervaart wanneer je dagelijks samenwerkt

Professioneel gecombineerd met persoonlijke aandacht en gezelligheid

Bij DPA weten ze waar ze over praten! het gesprek was informeel, maar ze stelde absoluut de juiste vragen. Na ongeveer een uur kreeg ik direct door dat ik naar ronde 2 door mocht gaan. Dus geen gewacht op een telefoontje van de kant van DPA, maar direct duidelijkheid en veel vertrouwen in mij. Na het tweede gesprek kreeg ik binnen 48 uur een voorstel, gelijk goed en redelijk en in verhouding met hetgeen ik kan brengen. De baan zelf is afwisselend met een goede werk / privébalans. Ik krijg veel vertrouwen en men staat voor mij klaar als dat nodig is. Ook interesse in mijn privésituatie is oprecht

Pluspunten

Volop ontwikkel mogelijkheden, persoonlijke aandacht en veel vertrouwen

Minpunten

Nog niet gevonden

Informele omgeving

Work hard, play hard. Informele omgeving waarin je je eigen koers kunt bepalen. Veel ruimte voor eigen iniatief.

Pluspunten

Informele cultuur

Minpunten

Goede en betrokken werkgever om te groeien

Relaxte, toegankelijke mensen die veel aandacht hebben voor het welbevinden van hun werknemers/teamleden en voor hun wensen en groei. Goede sfeer en vertrouwen onderling en goede arbeidsvoorwaarden.

DPA als werkgever

Ik werk nu 2 jaar bij DPA en ervaar het als een warm bad. Hele fijne collega's die allemaal hard willen werken en een gezamenlijk doel nastreven.

Een goed begin van je carrière

Na twee jaar gewerkt te hebben als juridisch adviseur had ik de ambitie en behoefte om meer naar de Randstad te trekken. Daarnaast was ik nieuwsgierig naar hoe het er binnen anderen bedrijven aan toe gaat. Via DPA Legal Services ben ik – in eerste instantie via een projectovereenkomst en later via een arbeidsovereenkomst – gedetacheerd op een project op het hoofdkantoor van een grote Nederlandse financiële instelling. Wat ik het interessante aan detachering vind is dat naast de variatie en het inhoudelijke werk waarvoor je opdrachtgever je aanneemt, er ook een business aspect vanuit de werkgever is. Wat zijn de ontwikkelingen en verwachtingen binnen een project/bedrijf/sector? Waar heeft de opdrachtgever behoefte aan? In hoeverre kunnen wij – als DPA - in die behoefte voorzien door meer en/of andere mensen te plaatsen? Hoe zorg ik ervoor dat bij een volgend project de opdrachtgever wederom bij ons komt voor een oplossing. Zoals bij elke werkgever dien je jezelf en je (toegevoegde) waarde te bewijzen door resultaten te boeken. Indien je jezelf bewijst, dan wordt je daarvoor beloond. Ontwikkeling (persoonlijke en inhoudelijke) is een belangrijke pijler bij DPA Legal Services. Er is een ruim opleidingsbudget en legio mogelijkheden voor het volgen van cursussen, masterclasses en zelfs gehele opleidingen. Omdat je als Legal Professional voornamelijk aanwezig bent bij je opdrachtgever, kom je niet zo heel vaak op het DPA-kantoor zelf. Dit wordt echter ruim gecompenseerd door borrels, diners en feesten door het jaar. Op deze wijze onderhoud je toch goed contact het collega’s. -

Werken in de Eredivisie van mijn vakgebied, internationale mogelijkheden - DPA Privacy biedt het !

Dpa Privacy is vanaf november 2016 gestart met het aanbieden van consultancy diensten op het gebied van privacy en data protection. Samen met een aantal enthousiaste en kundige collega's kan ik mijn kennis en ervaring toepassen bij (zeer) grote ondernemingen in binnen- en buitenland. Dpa Privacy zorgt goed voor alle randvoorwaarden waardoor ik mij volledig kan focussen op datgene waar ik goed in ben.

Pluspunten

Opleidingsmogelijkheden, inspirerende collega's met wie op hoog niveau kan worden gespaard, uitstekende beloning, auto van de zaak

Goede betrouwbare werkgever

Leuk bedrijf. Fijne collega's om mee samen te werken. Sfeer is gemoedelijk en informeel, maar wel professioneel. Ik krijg veel kansen en mogelijkheden om te groeien, op professioneel en op persoonlijk vlak. De mensen op het hoofdkantoor zijn goed te bereiken en schakelen snel. Ik heb altijd snel antwoord op mijn vragen. Pluspunt van DPA? De fieldmanagers. Deze mensen zijn er voor jou persoonlijk en alles waar je tegen aan loopt of mee zit.

Pluspunten

Fieldmanagers, ruimte voor studie/ontwikkeling, teamuitjes

Minpunten

Weinig parkeerruimte bij het hoofdkantoor zelf

Stel een vraag over solliciteren of werken bij DPA Professionals. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over DPA Professionals in populaire locaties

• DPA Professionals