DPA Professionals

DPA Professionals Reviews

31 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 35 reviews

Werkgever die er is voor zijn werknemers en ontwikkeling op één heeft staan.

DPA is een goede werkgever waarbij "improving your performance" letterlijk op nummer 1 staat. DPA zet zich in om jouw doelen te verwezenlijken. Dit doen ze door passende opdrachten voor je te vinden en te investeren in jouw kennis.Daarnaast zorgt DPA voor een goede sfeer door veel leuke evenementen te organiseren. Hierbij wordt groots uitgepakt. Op deze manier hou je binding met je manager(s) en collega's. Ook is het goed voor je ontwikkeling om gelijkgestemden om je heen te hebben. De professionals zijn bereidt elkaar te helpen indien men met een complex vraagstuk zit.

DPA is een groeiende, ambitieuze maar vooral professionele werkgever waar je als werknemer centraal staat

DPA is een werkgever die jou als werknemer centraal stelt. Samen wordt er gekeken welk pad je wilt bewandelen en worden alle handvaten uitgereikt die je nodig hebt. DPA is een professionele partij die groeiambities heeft en naar mijn mening daar zeker ook in zal gaan slagen. Er wordt aandacht besteed aan persoonlijke ontwikkeling, je staat als professional echt centraal bij DPA. En dit zorgt ervoor dat je trots bent om voor een werkgever als DPA te mogen werken.

Pluspunten

persoonlijke ontwikkeling, een 'persoonlijke' business unit manager, doorgroeimogelijkheden

Goede werkgever

Fijn bedrijf met veel vrijheid en ondernemerschap.

Gezellige werkomgeving met focus op ontwikkeling

Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling met keuze uit veel verschillende cursussen/trainingen/opleidingen.

Pluspunten

Veel leuke uitjes voor teambuilding

Minpunten

Reistijd

Wat je er zelf van maakt

Bij DPA zijn den mensen super relaxt. Je kiest zelf met welke instelling je naar het bedrijf gaat. Alles is bespreekbaar, maar het blijft een commerciële organisatie. Je zal dus moeten zorgen dat het voor DPA ook aantrekkelijk is. Ik ben zeer tevreden over DPA. Ik zou dan ook geen reden hebben om te vertrekken op dit moment.

Pluspunten

Doet veel aan saamhorigheid en binding met de werknemers

Minpunten

Eerste half jaar geen pensioen opbouw (als ik er dan toch één moet noemen)

Top detacheerder!

Goede werkgever om voor te werken, kans op diverse opdrachten bij verschillende werkgevers zorgt voor een steile leercurve die je carriere zal versnellen.Ook worden er diverse sociale evenementen georganiseerd, waarop je kan connecten met je mede collega's.

Pluspunten

opleidingen, uitdagende opdrachten

Minpunten

Afhankelijk van opdracht kan de reistijd soms langer zijn.

Gezellig, professioneel bedrijf! Mooie opdrachtgevers.

Gezellig, professioneel bedrijf! Mooie opdrachtgevers.

Goede werkgever waar veel mogelijk is.

Zeer goed bedrijf! Hun medewerkers komen altijd op nummer 1. Daarnaast zijn er veel mogelijkheden en hebben zij een mooie portfolio aan klanten.

Pluspunten

Veel flexibiliteit, goede werkgever & medewerkers staan op nr. 1

Open armen

Bij DPA wordt je met open armen ontvangen en voelde ik mij heel snel echt onderdeel van het team. De eerste dagen is er een hele goede begeleiding en wordt je goed geholpen zodat je snel aan de slag kan. Daarnaast merk ik nu al dat ik veel vrijheid en ruimte krijg voor mijn eigen ideeën.

Pluspunten

Duidelijke lijnen en taken. Leuke collega's. Zinvol werk.

Minpunten

Vanwege corona wat minder fysiek contact met collega's.

Goede werkgever, uitdagende omgeving

DPA heeft interesse in jou als werknemer. Er wordt samen gekeken naar hoe je de volgende stap kunt zetten in jouw ontwikkeling.

Pluspunten

Lease auto

Vacatures van DPA Professionals

Meer vacatures

Werkomgeving waar je zelf je ontwikkeling bepaalt

Binnen de organisatie heb meerdere rollen gehad op basis van mijn eigen wensen op dat moment. Ik ben hierbij altijd gesteund door het management. Daarnaast heb ik continue de mogelijkheid gehad voor trainingen, opleiding en persoonlijke ontwikkeling. Als je op welk vlak dan ook ideeën hebt om te ondernemen dan krijg je bij een goed plan hiervoor de ruimte. De organisatie is altijd in beweging. Er heerst een informele cultuur waarin men elkaar helpt en vooral ook waarbij men plezier heeft in het werk en in de samenwerking. Er wordt veel gelachen.

Fijne werkgever en gezellige sfeer, voelde me gelijk thuis

Ik ben in tijden van corona bij DPA in dienst gekomen als afstudeerder. In eerste instantie waren ze niet naar een afstudeerder op zoek, desondanks was DPA bereid om met mij in gesprek te gaan en te kijken of er toch mogelijkheden voor afstuderen lagen. Na een aantal online meetings ben ik samen met DPA op een gepast afstudeeronderzoek uitgekomen en werd ik aangenomen. Direct nadat ik begon voelde ik mij erg thuis, een leuk team met gezellige mensen en een goede begeleiding zorgen ervoor dat ik het enorm naar mijn zin heb. Al met al kan ik zeggen dat DPA een super werkgever is!

Pluspunten

Hele fijne sfeer, goede begeleiding, voelt aan als een familie

Minpunten

Geen op het moment

Fantastische werksfeer: professioneel, FUN, continu leren & ontwikkelen

Hoge mate van verantwoordelijkheid in je functie, je creëert als het ware je eigen baan iom management. Professionele, ondernemende en resultaatgerichte organisatie. Veel ruimte om je zowel op persoonlijk als vakinhoudelijk gebied te ontwikkelen. Dit wordt ook gestimuleerd en gefaciliteerd vanuit de organisatie maar je zit zelf in de driver seat. Fantastische werksfeer met gedreven ambitieuze mensen waarmee je samenwerkt naar het doel.

Pluspunten

Superleuke werksfeer, hoog opleidingsbudget, veel verantwoordelijkheid, professionele resultaatgerichte organisatie met een warme leuke werksfeer

Nvt

- Mogelijkheid om door te groeien. - Veel leer aanbod - Ze houden rekening met je privé situatie - Heel behulpzaam - Denken goed mee met je vervolg stappen.

Maken belofte niet waar

De sollicitatiegesprekken waren erg positief en veel belovend. DPA had een aantal maanden de tijd om een geschikte opdracht te vinden. Onzekerheden zoals 'vinden jullie wel een opdracht voor mij?' Of 'wat als er niet direct een opdracht is?' Werden beantwoord met een belofte dat het wel goed zou komen. Mijn proefperiode was net gestart en ik kreeg een telefoontje dat de arbeidsovereenkomst was beëindigd. Hierin werd geen empathie getoont of ruimte voor feedback. Ineens was ik werkloos omdat ze toch geen opdrachten konden vinden. Ik had het fijn gevonden als ze dit tijdig hadden gemeld. Mijn tip is om te zorgen dat je een backup hebt!

professioneel en gezellige werkomgeving

Een professionele werkgever, die zorgt voor kwalitatieve goede opdrachten.

Klinkt mooier dan het is

Bij DPA word je in de watten gelegd maar 40 uur voor 1900 euro als hbo er is echt weinig. Er wordt 2250 beloofd maar dan moet je alle wft' s halen. Met de bijkomende schulden voor de studies. Niet doen.

Enorme leercurve met een fijn team

Vanaf mijn binnenkomst heb ik mijn enorm welkom gevoeld bij DPA. De collega's zijn open en gezellig. De vrijheid in opdrachten en de mogelijke leercurve die je doormaakt zijn een enorme plus.

Pluspunten

mogelijke opleidingen/trainingen, bedrijfsauto

Minpunten

omdat je niet met de collega's van je unit werkt, heerst er minder een teamgevoel dan je normaliter ervaart wanneer je dagelijks samenwerkt

Professioneel gecombineerd met persoonlijke aandacht en gezelligheid

Bij DPA weten ze waar ze over praten! het gesprek was informeel, maar ze stelde absoluut de juiste vragen. Na ongeveer een uur kreeg ik direct door dat ik naar ronde 2 door mocht gaan. Dus geen gewacht op een telefoontje van de kant van DPA, maar direct duidelijkheid en veel vertrouwen in mij. Na het tweede gesprek kreeg ik binnen 48 uur een voorstel, gelijk goed en redelijk en in verhouding met hetgeen ik kan brengen. De baan zelf is afwisselend met een goede werk / privébalans. Ik krijg veel vertrouwen en men staat voor mij klaar als dat nodig is. Ook interesse in mijn privésituatie is oprecht

Pluspunten

Volop ontwikkel mogelijkheden, persoonlijke aandacht en veel vertrouwen

Minpunten

Nog niet gevonden

Informele omgeving

Work hard, play hard. Informele omgeving waarin je je eigen koers kunt bepalen. Veel ruimte voor eigen iniatief.

Pluspunten

Informele cultuur

Fijne werkgever

Persoonlijk, vooruitstrevend en resultaatgericht zijn de kernwoorden van DPA. Deze kernwoorden passen, naast flexibiliteit, onwijs goed. Fijne werkgever, cultuur en werkzaamheden.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij DPA Professionals. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.5

• DPA Professionals