Domino's

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Domino's

Het is best wel leuk om bij domino's te werken maar als je niet alles doet wat de baas zegt kom je nooit hogerop, je moet meteen de eerste week alles laten zien en anders blijf je bij de functie die je hebt, vrij vragen gaat moeilijk vriendjes politiek is aanwezig, je krijgt korting op pizza's en mag af en toe zelf een pizza mee naar huis, je krijgt bedrijfskleding , pauze geven vinden ze moeilijk, als je iets niet weet moet je het meerdere keren vragen, als je 1 minuut niks doet spreken ze je al aan alsof je drie uur staat te chillen. het is een mix van het betaald wel oke de fooien zijn leuk maar echt hogerop komt je niet en als je dat wel komt word je hooguit shift. maar voor 1 euro meer per uur dan een normale pizzabakker moet je heel veel meer doen.
Pluspunten
korting op pizza's
Minpunten
Vriendjespolitiek
Helaas liggen de verdiensten tegen de minimum grens, zelfs als leidinggevende verdien je bij dit bedrijf minimaal, wat jammer is omdat ik van mening ben dat je verloond dient te worden voor je inzet en prestaties. Het team is super leuk en zelfs landelijk zijn er veel leuke wedstrijden en evenementen.
Pluspunten
Flexabiliteit
Minpunten
Weinig vrijetijd door avondwerk
Het was gezellig, alleen het loon valt heel erg tegen
Pluspunten
Korting op pizza’s
Minpunten
Laag loon
De mensen zijn heel erg aardig en de management is ook chill. Maar het is veel werk voor weinig betaald.
Pluspunten
korting
Een normale avond is 2 uur lang, deze duurt van 17:00 tot 19:00. Dit is 2 uur werken en voor die twee uur krijg je als 15jarige een prachtig uurloon van 3 euro en 1 cent. Voor een kleine avond werken kan je (met korting) een van de KLEINE pizza's kopen. Het rooster is nog wel te doen, maar de enigste reden daarvoor is dat er veel ste veel mensen werken. Als je van een normale avond houd is Domino's niks voor jouw. Conslusie: ga hier niet werken. Alleen als je het geld echt heel hard nodig hebt en je NERGENS ANDERS terecht kan.
Pluspunten
25% korting op alles behalve Red Bull en ben and jerry's
Minpunten
een salaris van helemaal niks en geen gewaadeerd gevoel voor al je moeite
4 dgn gewerkt in Helmond (Centrum) daarna niets meer van vernomen ... Nog geld tegoed voor het werken .... Werd niet ingeroosterd dus navragen ...van wanneer kan ik weer werken of wordt ik ingeroosterd? Maar de bedrijfsleider reageert nergens op ...
Pluspunten
Minpunten
Bedrijfsleider
Het tempo was veel te gehaast en te snel zijn teveel mensen aan 1 keer aan het werken als je 1 foutje maakt als beginner word er gelijk geschreeuwd naar je heel slecht
Pluspunten
Sollicitatie gesprek
Minpunten
Gedrag tegen over de werknemers te laag salaris
Leuke werkplek voor een bijbaantje helaas kreeg ik te weinig uren en te weinig uurloon waardoor ik niet verder kon werken.
werken bij dominos is vooral gezellig door de collega's. Het betaald minimum tenzij je doorgroeit naar leidinggevende. het werktempo ligt wel hoog.
Ik begon met werken bij de Dominos als scooterbezorger omdat ik bij de Dirk ontslag had genomen. (ik had het er daar niet naar mijn zin) het werken is wel een stuk leuker alleen krijg ik wel veel minder betaald in uurloon ik ging van ‚ā¨6,20 naar ‚ā¨3,70 ( ik ben 16 jaar oud ) maar je moet het hebben van je fooi. soms als ik thuiskom trek ik 25 euro uit mijn zak en soms werk je 5 uur lang en krijg je niks. ( als je 9 uur per week werkt dan heb je ongeveer+fooi 220 euro ) en je krijgt niet meer als je een scooter rijbewijs hebt het loon is hetzelfde voor een fiets. je bent wel verantwoordelijk voor je eigen tijden dus er is niemand die zegt dat je dan en dan moet werken ( vind ik wel fijn) ik zou het aanraden om er te werken alleen moet je wel geluk hebben met je team ( bij andere filialen kan je iets minder geluk hebben namelijk )
Als ik bij Domino's Pizza aan het werk ben, ben ik vooral aan het genieten. Mijn collega's zijn gezellig, het werk is simpel te doen en je krijgt soms een aardige fooi van de klant.
Wat ik heel fijn vond aan werken bij Domino's als scooterbezorger was dat er niet constant in je nek gehijgt werd. Je reed rustig op je scootertje van A naar B en weer terug. In de winkel lag vaak al een bestelling voor je klaar en je kon meteen weer op pad. Wat ik minder fijn vond was het werken met slechte weersomstandigheden en er was niet veel reden om door te groeien (geen extra salaris).
je kreeg veelste weinig loon dus ik zou het zeker niet aanraden.
Leuk werk maar betaalde voor geen meter. Toch wel een aardige tijd gehad
Het is heel leuk om bij Domino’s te werken. Hele leuke collega’s en er word goed gekeken naar oplossingen. Zeer flexibel werk.
Pluspunten
Leuke collega’s
Minpunten
Minimumloon
Typische dagen bij Domino's bestonden uit het binnenkomen, aanmelden bij het systeem, en dan ofwel klanten helpen ofwel pizza's bezorgen of helpen met deze uit de oven halen. Als er niets te doen was waren er klussen als afwassen en schoonmaken. In de regel was openen altijd wel gezellig, met 1 op 1 contact met de shiftrunner van de dag. Rond rush tijden begonnen de problemen meestal, met collega's die geen zin hadden te bezorgen, en management dat daar niet mee om kon gaan. Ook is er over het hogere management (de franchisers) weinig goeds te zeggen. De enige goede manager die ik heb meegemaakt werd net toen het team goed begon te lopen verplaatst naar een andere vestiging en vervangen door een aanzienlijk minder competente manager. Het leukste van de baan is de collega's waar altijd leuk mee te praten is. Het moeilijkste van de baan is het omgaan met hoger management die elk moment kan besluiten de hele werksfeer te verpesten met maatregelen die er niet toe doen.
Heb er zo'n jaartje gewerkt. Ben van driver naar all-rounder gegaan. Ze maken gebruik van een unieke manier van doorgroeimogelijkheden. Je kan jezelf bewijzen en daarmee krijg je badges die je op je pet kan doen. Ook kan je teamleider worden als je genoeg inzet toont. Ik vond het werk echt super maar helaas wel zwaar onderbetaald, maar omdat het werk erg leuk was maakte dat me minder uit. In de winter is het helaas wel zwaarder werk omdat het dan druk is en je kan niet al te hard rijden i.v.m regen en sneeuw, dus in de winter stond ik liever binnen. Over het algemeen zal ik dit bedrijf zeker aanraden aan mijn vrienden en kennissen.
opzich is het werken bij dominos zelf erg leuk. Ik vind alleen dat dit specifieke filiaal vreselijk, specifiek door iedereen die er werkt. Het management is vreselijk, leidinggevende en manager weten allebei niet wat ze doen
Je kunt niet doorgroeien als je dat graag wilt. De regio manager voelt zich dan meteen aan de kant geduwd worden alsof je een bedreiging bent. Daarnaast verdien je als store manager veel ste weinig 1850 voor 40 uur werken met alle hoofdpijn zonder prive omdat iedereen je continu lastig valt inclusief franchise nemer en regio manager.
Pluspunten
Minpunten
Salaris. Geen doorgroeimogelijkheden
-Loon is laag maar voor hetgene wat je doet prima -Leidinggevende zijn hiervoor niet opgeleid, mist professionaliteit. -Omstandigheden zijn soms verre van uitstekend -Cijfers is voor leidinggevende soms belangrijker dan werknemers en klanten
Pluspunten
Leuke collega’s, veel contact met mensen
Minpunten
Laag loon, amateuristisch, cijfers belangrijk
tot laat in de avond, nooit op tijd weg. weinig pauze