Domino's

Domino's Reviews

306 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 29.943 reviews

Prima maar dat was t ook wel

Wil je een baan waar je niks doet en alleen maar aan het praten ben dan moet je bij dominos werken

Prima

Het was verder niet zo bijzonder. Het werk voldeed.

Pluspunten

Pizza

Minpunten

Pizza

Is wel gezellig hier en daar

Hard voor weinig. Ze bieden wel veel mogelijkheden aan.

Bshsj

Weinig betaald wel leuk werk. In mijn filiaal had ik geen leuke werksfeer

Voor het geld hoef je het niet te doen

Het werk betreft veel van hetzelfde en voelt niet belonend aan. Het lichtpuntje van je dag betreft dan ook een blije klant die eindelijk zijn/haar eten ontvangt.Als pizza bezorger ben je voor meer verantwoordelijk dan alleen pizza's afleveren, je moet ook met systemen van Domino's werken voor o.a. de navigatie (indien je die besluit te gebruiken). Het is handig om snel even op de kaart kijken maar de integratie is waardeloos en zorgt voor vertragingen bij het vinden van het juiste adres, en dat krijg je dan ook zelf weer terug te horen van je collega's in de winkel. Daarnaast werk je in het verkeer en is stress van collega's die wat te zeggen hebben over de snelheid waarvan jij bezorgt ivm het verkeer, het systeem of kennis gebrek van een omgeving een gevaarlijke combinatie. (Dat laatste trekt wel weg als je al bekend bent of bekend wordt met de omgeving.)Wat het loon betreft, verwacht maar borderline minimumloon en onregelmatige werktijden. Ja, het is flexiebel en ja, je kan nu en dan tips krijgen van klanten, maar dat zal niet voldoende zijn voor de vaste lasten.verder krijg je ook geen vergoeding voor je data gebruik ondanks hun systemen vereisen dat je altijd online/telefonisch beschikbaar moet zijn. Het team is vriendelijk en wat je zou verwachten van een "jong" bedrijf, maar tegelijkertijd ook best wild, dat geldt niet voor iedereen in het team, maar dat is wel de algemene bedrijfscultuur.De managers zijn ook aangename mensen, maar ik denk niet dat ze altijd helemaal begrijpen wat hun collega's nodig hebben van ze. Het is okay, maar niet veel meer (of minder) dan -

Het was een fijne werksfeer en gezellig, maar slecht loon

Het was een leuke winkel maar de doorgroeimogelijkheden werden niet altijd goed aangeboden

Pluspunten

Gratis lunches en personeelskorting

Minpunten

doorgroeimogelijkheden waren er maar werd niet goed aangeboden

Giftige werkomgeving

Franchisenemers bemoeien zich met alles maar spreken zichzelf aldoor tegen. Je hebt te veel personeel staan, denk aan de kosten. Oh is dan wel druk zet maar een paar man extra personeel in. Zodra je ontslag neemt betalen ze je niet meer uit en beweren ze zelfs dat je te weinig gewerkt heb dus of je nog even wil betalen. Uiteindelijk na een rechtzaak zaten ze verkeerd... Ook wordt er winstdeling/bonus belooft maar die zullen ze nooit uitbetalen. Is puur om je te motiveren extra geld voor hun te verdienen

gezellige werksfeer, wel slecht betaald

Voor geld hoef je het niet te doen. ik ben 18 jaar en ik krijg 5,01 euro per uur.. Ook als er niets te doen is word je door de leidinggevende uitgeklokt ivm het omzet. wat in mijn mening niet netjes is

Veel te weinig uren en mijn loon is nog steeds niet betaald.

Ik heb bij Domino's Emiclaer gewerkt in januari. Lastige periode voor me, financieel, maar mij werd verteld dat ik zo veel uren kon werken als ik aan kon en zelfs kon opbouwen naar fulltime. Top! Ik heb weliswaar 4 dagen gewerkt in de maand dat ik daar zat.Blijkbaar had de manager van deze franchise niemand mogen aannemen, want ik ben ik de proefperiode ontslagen. Niet dat ik dat direct wist, want ze hadden gewoon contact met mij verbroken. Toen ik eindelijk duidelijkheid kreeg, bleek trouwens ook dat ze maar 3 dagen van de 4 gelogd hadden.Nu ben ik nog steeds bezig om uberhaubt betaald te krijgen voor 3 dagen die ik gewerkt heb. De 4e heb ik geen bewijs voor, door hun slechte administratie, dus die heb ik opgegeven. Ook al gaat het om minder dan 100 euro dat is voor hun veel minder dan dat het voor mij is en ik pik deze behandeling niet.Of ze nu uiteindelijk wel betalen of niet en er juridische gevolgen voor ze gaan komen, dit is al slecht genoeg en mijn mening over hen gaat niet veranderen. Slechte zaak. Niet doen als je respect voor jezelf hebt.

Relaxte werkomgeving met veel leuke mensen

In de rush is het nogal druk meestal en is er veel werkdruk, maar daarnaast als je er even werkt kan je veel uren maken en zijn de leidinggevenden ook heel relaxt als je goed met ze om kan gaan.

Pluspunten

Gratis eten bij 5 uur werken

Minpunten

Afentoe lang overwerken

Het is oke

Je verdient wel klekker als pizzamaker, maar de management is een zooitje. Sommige managers schreeuwen etc. Daaf wordt niemand blij van.

Pluspunten

Lekker betaald

Minpunten

Te veel druk

prima werk

als bijbaantje is het leuk werk, genoeg doorgroeimogelijkheden dmv opleidingen of binnen het bedrijf cursusen.

Leuke colleges, heel costuum, aparte managers

Het is leuk om er te werken vanwege de collega’s maar in het management gaat het vaak mis. Je veiligheid staat niet altijd voorop en protesteren tegen dingen mag vaak ook niet

Vreselijk filiaal!

Ik heb voor een korte tijd bij domino's gewerkt als pizza maker. Domino's verwacht dat je met 2/3 dagen alle pizza's uit je hoofd weet te beleggen zonder je de tijd te geven hiervoor te leren. Ze roepen je op op de drukste momenten en als het rustiger word dan mag je weer weg. Je weet dus ook nooit wanneer je dienst eindigt. Sommige dagen kwam je zelfs voor niks opdagen omdat het te rustig was dus dan mocht je gelijk weer naar huis. Er word daar ook ontzettend veel gescholden, zelfs naar collega's. Kortom een ongeorganiseerd zooitje die geen respect heeft naar zijn collega's. (Domino's bij station Gouda)

Pluspunten

Salaris was redelijk

Minpunten

Geen vaste eindtijd, Vreselijke leidinggevende, Word te veel verwacht, Geen kans om te leren, Vaak kwam je voor niks opdagen, Niks word gewaardeerd, Er word veel gescholden, Absoluut geen respect naar collega's van de leidinggevende

Hard werken voor weinig

Vooral in een hogere functie is het erg hard werken om jezelf te bewijzen. Je krijgt pas hoger salaris als je maandenlang jezelf kapot werkt. Het team is leuk maar dat wordt een beetje tegen je gebruikt. Er worden vaak dingen gezegd als "werken bij Domino's voelt niet als werken" en dat klopt ergens want je collega's voelen als vrienden, maar dat betekent dus dat je heel snel dingen opoffert voor je collega's. De bedrijfscultuur voelt een beetje als een soort cult. Ook het hogere management heeft veel hoge eisen en doet zelf vrij weinig. Als je twee avonden in de week gaat fietsen is het wel oke, maar meer dan dat zou ik iedereen afraden.

Pluspunten

Collega's voelen als vrienden.

Minpunten

Het voelt als een cult.

weinig betaald en je stinkt na het werkt

ging er weg na een week vond dat stressen om een pizza maken niks aan

Pluspunten

niks

Minpunten

weinig betaald

Wel goeie werk maar heel slecht salaris!

Gewoon leuke team en gewoon kreige je ook soms goeie Klanten beetje fooi maar niet gnoeg salaris!

Pluspunten

Nee

Minpunten

Nee soms korte werk

Opzich gezellig met collega's, maar hoge werkdruk en lager dan minimumloon.

Je moest overwerken, wat eigenlijk niet mag, vooral niet op zo'n jonge leeftijd. Ook kreeg je onder het minimumloon uitbetaald.

Minpunten

Te lange werkdagen

niet veel aan, altijd in de graftakkenweer bezorgen

niet erg veel aan want je moet altijd in kl0te weer bezorgen, verder verdien je vrijwel niks.

Pluspunten

50% korting

Minpunten

het weer, loon, werktijden etc

Plus- en minpunten

Naar mijn idee ligt de ervaring van Domino's anders, per locatie. Ik heb het ongelofelijk naar mijn zin; een gezellige manager, gezellige collega's, positieve werksfeer en klachten van werknemers worden altijd onderzocht en opgelost.Aangezien Domino's een gewild assortiment heeft (met name in de weekenden en vakanties) ligt de werkdruk bij zowel bezorgers als insiders hoog. Je moet dus goed tegen die druk kunnen. Ook gaat er wel eens iets mis, en is dan niet goed op te lossen. Ook werken soms accu's niet helemaal lekker (bijvoorbeeld door een foutje in het systeem van de accu, of de aandrijving reageert niet op de accu), en daar wordt minder naar gekeken. Een paar van mijn collega's hebben ook een keer 2 en-een-half uur zitten te wachten tot ze mochten inklokken, en hebben dus uiteindelijk onnodig gewacht; ze waren overbodig. Ze kregen niet doorbetaald en zijn, zoals misschien wel duidelijk is, niet naar huis gestuurd. Dit hebben we aangegeven bij de manager, en die wist hier niks van. Die had instructies gegeven om overbodige werknemers naar huis te sturen, wat dus niet is gebeurd die dag. We kregen wel weer doorbetaald, maar in plaats van 2 ,5 uur was het maar 1,5 uur.Dus er zitten veel pluspunten aan Domino's, maar minpunten zijn er ook. Maar die zullen er altijd zijn bij bedrijven, dus ik raad jou als lezer van deze recensie aan, om zelf een keer een proefmaand te beginnen, en te kijken hoe je het zelf vind. Ook kan de ervaring verschillen per locatie, dus miin ervaring kan afwijken van de jouwe.

Pluspunten

Als je pauze hebt, wordt het betaald door werk. 15% korting minimaal.

Minpunten

Veel, lang overwerken Bezorgers doen meer "huishoudelijke klusjes"

Leuke collega's, geen leuk werk

Je solliciteert als scooterbezorger. Ten eerste waren de scooters soms defect waardoor je de fiets moest pakken. Het bezorgen is eigenlijk bijna alleen rondom de piekuren (17.00-19.00), daarna mag je gaan afwassen en de zaak afsluiten, dikwijls tot 02:00. En dat voor een miezerig loontje. Daarnaast geen kantine en geen koffie aanwezig. Hygiëne ver te zoeken (geen handen wassen voor pizza's en ingrediënten aanraken, etc). Collega's wel aardig, dus dat was een pluspunt. Maar zou niet iemand er aanraden te gaan werken.

Pluspunten

Gratis pizza of 2 bijgerechten wanneer je langer dan 6 uur werkt.

Minpunten

Pauzes moet je zelf aangeven Veel overwerken (altijd), dus ingepland tot 24:00 betekent meestal tot 02:00 doorwerken.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Domino's. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Domino's