DNA service point

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij DNA service point als Medewerker Klantenservice (m/v)

Medewerker Klantenservice (m/v)5 reviews

Wissen
2,0Salaris en arbeidsvoorwaarden

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 10 reviews

Typisch callcenter

Een doorsnee callcenter met saaie collega's. Je wordt gelokt met hoge salarissen maar in de praktijk haal je de targets met moeite en gaat je salaris dus niet omhoog. Daarnaast is er redelijk vaak onbetaalde pauze waar alle medewerkers gaan roken en als niet roker is er niks te doen. Ze zitten op een goed bereikbare locatie en de shifts zijn erg kort. Verder is er een behoorlijke controle vanuit supervisors en je kan niets doen zonder dat ze daar wat over aan te merken hebben. Daarnaast zijn de loonstroken en specificaties erg vaag.

Pluspunten

Goed bereikbare locatie, Korte shifts

Minpunten

vervelende supervisors en moeilijke targets

Slecht bedrijf

Een maand voor dit bedrijf gewerkt, vroegtijdig moeten stoppen ivm ziekte. Ik ben opgelicht en heb nooit betaald gekregen. Management liegt en bedriegt.

Een en al fraude

2 maanden gewerkt voor saus. Nooit uitbetaald en zogenaamde leidinggevende/manager uit het niets verdwenen en niemand uitbetaald.

geen goeie baan

de twee bazen maakte ruzie met elkaar voor de neus van de medewerkers terwijl ze aan het werk waren. de sfeer is onprettig en de regels onduidelijk. vele collega's zijn vroegtijdig gestopt hierdoor en ook doordat ze niet uitbetaald kregen. en als je op de rooster staat om te komen werken en je komt opdagen blijken hun iedereen naar huis te hebben gestuurd om dat ze de sales al hebben behaald voor die dag maar informeren jou hier niet over waardoor je voor een dichte kantoor komt te staan.

Pluspunten

gratis koffie

Een werkdag

ik werkte altijd van 09:00-15:00 dat zijn 2 shiften van 3 uurtjes en dan bel je tot 12:00 heb je een half uur pauze kan je wat gaan eten. Na de pauze werk je nog een anderhalf uur en dan zit je dag erop.

Pluspunten

Flexibele werktijden

Minpunten

Niks om je mee bezig te houden in de pauze

Stel een vraag over solliciteren of werken bij DNA service point. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk DNA service point met

Reviews over DNA service point per locatie

Meer informatie over DNA service point in populaire locaties