DIT Personeel

DIT Personeel: 17 reviews van werknemers

17 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 37 reviews

Bedrijf waar wordt aangepakt!

Prima organisatie - volop in beweging - veranderingsgezind - volop mogelijkheden voor (door)ontwikkeling! No nonsense bedrijf! Veel zelfstandigheid in uitvoering werkzaamheden - prima match kernwaarden bedrijf met mijn persoonlijke kernwaarden!

Pluspunten

hele informele werkcultuur

Binnen DIT Personeel is er sprake van een prettige werkomgeving. En zorgen we er als team voor dat er optimale resultaten worden behaald.

Binnen DIT Personeel word je gewaardeerd als werknemer. Er hangt een prettige werksfeer en als team proberen we optimale resultaten te behalen. Ik zou iedereen aanraden om binnen en voor DIT werkzaam te zijn.

Slecht uitzendbureau dat niks nakomt.

Dit uitzendbureau komt met mooie verhalen, echter komen ze helemaal niks na!!Loon valt vies tegen, wanneer je ver van huis geplaatst wordt moet je met een auto van DIT zelf (echter zijn de kosten voor jezelf wat niet wordt gezegd)Heb hier twee maanden gewerkt, maar never nooit meer voor mij, VCA kent men niet en wanneer je er wat van zegt krijg je te horen "nou en"De eerste drie maanden moet je zelf voor werkkleding zorgen, handgereedschap krijg je. Maar ook dit is maar zeer beperkt , elektrisch gereedschap moest ik maar zelf aanschaffen.Een vaste contactpersoon krijg je al helemaal niet, in mijn periode van twee maanden kreeg ik er wel geteld 3 en alle drie waren ze ronduit niet professioneel en onbeschoft.Je wordt standaard boven je eigen niveau geplaatst waardoor het een uitdaging wordt en al snel op je tenen loopt.Mijn advies, denk drie keer na voordat je voor ze gaat werken!! voor mij was het een ware hel en heb er nog steeds last van.

Pluspunten

die zijn er niet

Minpunten

arbeidsvoorwaarden, lage loon, altijd ver van huis, auto en dan alles moeten betalen

Mooi bedrijf - Dynamiek in Bouw en Techniek

Als je een baan zoekt met veel verantwoordelijkheid, maar met een goede privé-werk balans, goede arbeidsvoorwaarden en doorgroeimogelijkheden, kan ik je DIT aanraden. Ik heb hier met veel plezier gewerkt en meerdere malen promotie gemaakt. DIT is actief in de bouw en techniek, je werkt met trotse vakmannen en klanten die iets maken. Wanneer je hier de juiste energie steekt krijg je er veel voor terug.Elke week bouw je je succes verder uit, en sluit je de week af met het vieren van je succesmomenten.Kortom, prachtige werkgever in een mooie markt

Pluspunten

Korte termijn, haalbare succesmomenten

Loze beloftes

Allemaal loze beloftes betaalt veels te weinog nemen de telefoon niet op niet echt een uitznedbureau waar je voor wil werken

prima bedrijf, zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen

Ben op meerde projecten ingezet, altijd leuke klussen, gereedschap en kleding is netjes geregeld. ze luisteren goed naar je wensen en zoeken daar de mooiste klus bij.

Pluspunten

mooie projecten

Minpunten

loon kan altijd beter

raar uitzendbureau

Vreemde voorwaarden, veel beloftes weinig daden. Account accountmanager die weinig tijd bied, veel al afwezig is of geen tijd heeft. In het begin ben je geweldig als je voor lange gaat werken ze je er uit, en houden premies in omdat je ineens de werkkleding moet vergoeden die je gebruikt hebt. Door werkkleding tegen hoge vergoeding. Bij verlaten van uitzendbureau moet je je vca terug betalen ook als je langer dan 4 maanden voor ze werkt hebt. Als je aangeeft dat het werk niet veilig en niet volgens vca gebeurd, dan halen ze hun schouders op. De eerste 2 maanden geen pensioen afdracht.

improved my electrical wiring knowladge

As an electrician assistant my job was to install, repair and replace wiring system. I learnt how wire new homes, install switches, sockets and lightings

Dit

altijd leuk gewerkt en goede collega's. je kon altijd bellen en dan werd je geholpen. alleen de hulp met school kon wat beter vond ik zelf omdat het daar bij mij niet goed ging.

Pluspunten

het is een uitzendbureau maar je voelt je geen uitzendkracht

Minpunten

begeleiding tussen school

Een werkgever die je bij naam noemt, geen nummer.

Ik werk nu bijna twee jaar voor DIT en het bevalt goed. Ik heb geen zin in een haastige/stressvolle dagindeling en DIT heeft het zo gestroomlijnd en professioneel ingericht, dat ik de overloop, het balans tussen werk en privé elke dag zonder drempel kan nemen. Goeie werksfeer. Als jij je inzet voor de werkgever, dan zet hij zich in voor jou. Ik ben hier nog niet klaar! Ik zie zeker nog uitdagingen en (door)groeimogelijkheden binnen deze organisatie.

Pluspunten

Cao, auto vd zaak

Voor iedere technische vakman een uitdagende baan!

Sinds mei van dit jaar werk ik als Manager Recruitment bij DIT, met een team van zo'n 15 Recruiters in het land staan we iedere dag in contact met onze vakmannen, deze persoonlijke aanpak spreekt mij enorm aan en daarom werk ik graag voor DIT.

Pluspunten

Landelijke dekking

Minpunten

Die hoor ik graag!

waardeloos

duurt eeuwig voordat ze je aan het werk kunnen zetten. alleen maar beloven dat ze werk hebben maar geen werk

dit

fijn bedrijf om voor te werken helaas een uitzendbureau dus je hebt soms kans dat je bij huis zit

Leuke bedrijven/projecten om bij gedetacheerd te worden

DIT is een detacheringsburo, werken bij DIT is elke keer weer afwisselend. Zij hebben leuke klanten met evenzo leuke projecten waar je gedetacheerd kunt worden. Soms voor kortere tijd, soms voor langere tijd. Een aantal van mijn collega's ken ik van een vorige werkgever, echter veel samenwerken met hen komt niet vaak voor daar zij elders gedetacheerd zijn. Het moeilijkste aan een detacheringsbaan is elke keer weer het moeten bewijzen van je kunnen. Echter zie ik dit niet meer als moeilijkheid maar als uitdaging! Laten zien wat je kan en daarmee de klant doen versteld staan maakt het werk aantrekkelijk. Door de afwisseling werk je met veel mensen samen maar ook in diverse bedrijven! Die afwisseling maakt dat het werk nooit verveeld.

Pluspunten

Goed overleg mogelijk

Minpunten

Weinig mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen of te groeien.

redelijk tot onbetrouwbaar

heb weinig of geen binding met het bedrijf. verder is het best wel een goed bedrijf met een prettig werkpakket

Pluspunten

redelijk sociaal

Minpunten

asociaal met veel te lage betalingen

Werk altijd met veel plezier gedaan

Gezellige collega's. Goede werksfeer. Aantrekkelijk werk. Goede begeleiding. Werkinformatie vooraf juist ingeschat.

pas 1 project meegemaakt.

Ik kom op veel verschillende projecten. ik kan er nog niet heel veel over kwijt want heb pas 1 project meegemaakt en toen was er eerst geen werk meer dus is nu afwachten tot ik weer een project krijg.maar mijn vorige project was dus het ombouwen van 87 treinen waar magneetremmen onder werden gebouwd.

Pluspunten

leuke collega's en leuk werk

Minpunten

het duurde maar een paar weken, geen vervolg project

Stel een vraag over solliciteren of werken bij DIT Personeel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.8

3.5