DIT IS WIJS
Review over DIT IS WIJS van een medewerker

Addertjes onder het gras

13 november 2018
Vol enthosuasme gestart bij Dit is Wijs en ik kon vrij snel aan de slag. Ik vond het wel erg opvallend dag zij in eerste instantie de gegevens van de school niet gelijk vrij gaven...later zou blijken dat ze bang zijn dat kandidaten rechtsreeks met scholen in zee gaan en zij dus buiten spel worde gezet. Ik ben inmiddels niet meer Dit is Wijs, omdat ik ze aasgieren vind. Schoolcontactpersonen die scholen wijsmaken dat ze €10.000 moeten neertellen indien ze een prettige kandidaat in dienst besluiten nemen. Hoe bizar! Dit is Wijs zou juist blij moeten zijn als een kandidaat op een school wordt aangenomen, maar wel het beleid hebben dat een kandidaat mag gaan wanneer hij/zij wil, maar de school wel financiële verplichten opleggen???? Goed om te weten dat je met een UITZEND CAO TE maken hebt dus geen CAO primair onderwijs. Je bouwt geen pensioen op, bruto salaris lijkt hoog maar ook dat valt tegen. Kies liever voor een CAO zonder adertjes onder het gras! Kortom, ieder zijn keuze...maar ik raad ze absoluut niet aan. Geldkopperij in een tijd van het grote lerarentekort
Pluspunten
cursussen, schoolbezoek
Minpunten
Hoge uitkoopsom
Officiële reactie van DIT IS WIJS
16 november 2018
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij betreuren uw negatieve ervaring met onze organisatie. Graag zouden wij met u in contact komen om de situatie te bespreken en de mogelijke onvrede bij u weg te nemen. U kunt ons telefonisch bereiken via het telefoonnummer: 023-5563164.Graag zien wij uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, DIT IS WIJS