DIT IS WIJS

Reviews voor DIT IS WIJS in Rotterdam

Dit is wijs een perfecte instelling om een kans te maken voor een baan.
Pluspunten
doorgroei mogelijk
Minpunten
Je zit steeds op andere locatie. Is op zich leuk maar moet je wel snel aan passen. Als onderwijsassistent word je ook voor groep gezet als leerkracht als de nood hoog is, houd daar rekening mee.
Fijne organisatie, fijne meedenkende planners, goede cursussen die je ondersteunen in je werk en je kan altijd bij vragen of leermomenten contact opnemen met de coaches, die zijn echt super!!!
Pluspunten
Cursussen, coaches
Minpunten
ze zitten nog niet in mijn nieuwe regio (ben verhuisd)
Ik ben in dienst sinds januari! Erg vriendelijk personeel en zoeken echt vacatures die bij je passen! En matchen je op deze manier aan een school. Zo heb ik een toptijd gehad op een school in Rotterdam. Dit was dus een hele goede match! Je kunt ze altijd bellen en helpen je wanneer nodig!
Het werken bij Dit is wijs bevalt me erg goed. Ik ben nu al een tijd aan het werk op een leuke basisschool waar ik zelfstandig voor de groep sta ondanks dat ik onderwijsassistent ben. Ik word heel goed geholpen en ondersteund en het contact verloopt super! Het is flexibel voor jezelf en je wordt erg fijn behandeld. Ik ben heel blij dat ik voor Dit is wijs mag werken!
In Oktober 2017 ben ik voor dit is wijs gaan werken als Onderwijsassistent/ invalkracht in regio Rotterdam. Het contact met dit is wijs is goed. De mensen zijn prettig en vriendelijk. De organisatie is ook top geregeld. Dit is wijs biedt vele mogelijkheden om mij verder te ontwikkelen in mijn functie. Het fijne voor mij is dat ik een combinatie kan maken tussen school (pabo) en werken bij dit is wijs. Ik kan gewoon mijn beschikbaarheid opgeven in de digitale portal en dit is wijs zoekt dan werk voor mij. Op die manier kan ik flexibel zijn in mijn werk. Ook kan ik op deze manier veel verschillende scholen zien en doe ik veel werkervaring op.
Pluspunten
Goede organisatie, prettige omgang
Ik ben zeer tevreden over hoe ik vanaf dag nummer 1 behandeld en gewaardeerd ben. Ik voel me gesteund en verhoord. Ik krijg de mogelijkheid om verder te ontwikkelen op eigen tempo. Ik vind het fijn want mijn contactpersoon komt zelf ook uit het onderwijs waardoor ze mij ook goed begrijpt. En de cursussen die aangeboden worden sluiten aan mijn behoeftes om verder te ontwikkelen. Fijn bedrijf...
Pluspunten
Contactpersoon altijd bereikbaar, heb een coach
Minpunten
Ik heb ruim anderhalf jaar met vee plezier gewerkt voor Dit is Wijs. In het begin veel losse dagen invallen en daarna voor langere periodes. Vanuit waar ik mijn nieuwe werkplek heb gevonden. In goed overleg kreeg ik steeds passende klussen aangeboden. Passend bij mij en bij de scholen een invaller zochten. Dit is wijs is binnen de uitzendbranche een goede werkgever. Je bent geen nummer maar een personeelslid. Er wordt echt naar je omgekeken als medewerker.
Pluspunten
Prettige werkgever.
Minpunten
Minder zekerheid vanwege uitzendcao.
via DITISWIJS heb ik op veel verschillende scholen veel verschillende lessen kunnen aanbieden. Ik hou van diversiteit en dit heb ik gekregen. Nadat ik als invaller aangenomen was kreeg ik dezelfde dag al een telefoontje voor een vast programma. Zo had ik mijn diversiteit in lessen, maar ook vastigheid voor leuke klassen voor het hele schooljaar. DITISWIJS heeft heel erg met mij meegedacht toen ik dit nodig had. Dit was een moeilijk punt in mijn loopbaan als leerkracht. Daarnaast heb ik verschillende trainingen kunnen volgen die ik zeer leerzaam en gelijk toepasbaar vond. Kortom een werkgever die aansluit bij de vraag die ik had qua werkzaamheden, een werkgever die luistert als dit nodig is en een werkgever die mogelijkheden biedt tot ontwikkeling. Ik werk nu al meerdere jaren voor DITISWIJS en hoop dit nog lang te mogen blijven doen.
Pluspunten
persoonlijke benadering, oog voor ontwikkeling
Via DIT IS WIJS werken bevalt mij zeer goed! Er wordt naar mij geluisterd en ik merk dat er veel oog is voor mijn ontwikkeling. Zo krijg ik persoonlijke coaching en kan ik trainingen volgen. Dit is precies wat ik nodig heb! Op dit moment werk ik via DIT IS WIJS op een leuke basisschool in Rotterdam. Ik heb het hier super naar mijn zin! In het begin had ik vragen over de arbeidsvoorwaarden en het salaris. De medewerkers van DIT IS WIJS hebben altijd tijd voor me gehad en stonden me vriendelijk te woord. Overigens ben ik ook zeer tevreden over de arbeidsvoorwaarden. Ik krijg bijvoorbeeld volledige reiskostenvergoeding! Al met al een fijne werkgever!
Pluspunten
Persoonlijke benadering
Via Docentenmatch onderdeel van de DIT IS WIJS Groep ben ik aan het werk gegaan op een basisschool in Rotterdam. De recruiter die mij heeft aangenomen is mijn vaste contactpersoon. Dit werkt erg prettig. Ze is zelf ook werkzaam geweest op een school dus ze weet precies wat er binnen mijn werk allemaal gebeurt. Via het systeem geef ik mijn beschikbaarheid op en ben ik afgelopen periode aaneengesloten aan het werk geweest via hun. Op deze manier was ik in de gelegenheid om op een aantal scholen te werken waardoor ik verschillende ervaringen op kon doen.
De kundige recruiters bij DIT IS WIJS hebben mij binnen een week aan een leuke functie als leerkracht geholpen.