DIT IS WIJS
Review over DIT IS WIJS van een medewerker

Intelligente mensen die met hun werknemers meedenken:

6 maart 2018
Wat een super bemiddelingsbedrijf is Dit Is Wijs! Ze zijn echt wijs, ze weten waar ze het over hebben en zijn doelgericht bezig. Ik heb een contactpersoon en een coach. Mijn contactpersoon heeft ook voor de klas gestaan en weet wat ik als werknemer nodig heb. Ik voel me gehoord en wordt gestimuleerd om het beste uit mijn zelf te halen. Mijn contactpersoon wilt ook graag weten hoe het is gegaan en of er dingen zijn waar ik tegen aanloop op mijn werk. Ik merk ook op, dat ik niet lang hoef te wachten op werk. Ik wordt vaak gebeld om in te vallen. Ik heb nu toevallig voor een langere tijd invalwerk aangeboden gekregen en ben zo blij! Het is belangrijk dat je plezier hebt in je werk en tevreden bent met je werkgever en dat ben ik zeer zeker. En eerlijk is eerlijk ik heb nog geen medewerker, van Dit Is Wijs, gesproken waarvan ik dacht wat een naar persoon is dat (dit is echt niet slijmen, want ik heb ook voor twee andere bedrijven gewerkt en daar ging het er anders asn toe). Bedankt, Dit Is Wijs! Bedankt, Roy, Bastiaan, Harmke, Jeroen, Kristi, Daphne en Daniëlle.
Pluspunten
Behulpzaam, meedenkend, stimulerend en goed georganiseerd.
Minpunten
Nog niet gemerkt!
13 juni 2020
Pedagogisch medewerker (invalkracht) (voormalige medewerker) - Rotterdam
Dit is wijs een perfecte instelling om een kans te maken voor een baan.
Pluspunten
doorgroei mogelijk
Minpunten
6 maart 2020
Onderwijsassistent (huidige medewerker) - Capelle aan den IJssel
Het is erg uitdagend tijdens het invallen, maar zo heb ik snel kunnen leren hoe ik dat het beste kan aanpakken.
11 februari 2020
Onderwijsassistent (voormalige medewerker) - Rotterdam
Je zit steeds op andere locatie. Is op zich leuk maar moet je wel snel aan passen. Als onderwijsassistent word je ook voor groep gezet als leerkracht als de nood hoog is, houd daar rekening mee.
  1. Intelligente mensen die met hun werknemers meedenken: