Dirk

Wissen
3,4Salaris en arbeidsvoorwaarden

171 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 427 reviews

prima bijbaan

simpel en gezellig werk. je krijgt een prima salaris voor je leeftijd

Leuke bijbaan als kassamedewerker

Ik werkte doordeweeks vaak in de avond en zat dan achter de kassa, stond op het betaalplein of was met andere klusjes bezig, zoals schoonmaken, prullenbakken verschonen en mandjes wegrijden. Collega's waren erg aardig en behulpzaam net zoals de leidinggevenden!Door deze baan heb ik geleerd hoe ik beter met geld en mensen moet omgaan en hoe ik beter zelfstandig moet werken. De sfeer was prima en het rooster was ook meestal wel prima. Wel jammer dat er geen duidelijke doorgroeimogelijkheden waren.Het moeilijkste vond ik de tassencontrole en het schakelen van de ene klant naar de volgende klant en het betaalplein in de gaten houden.Het leukste vond ik het scannen achter de kassa, de klusjes tussendoor en het contact met mensen.

Dubbelop

Persoonlijk vond ik bij de Dirk (slinge) werken verschrikkelijk. Mijn manager was niet aardig en moest op alles wel commentaar hebben, de tijd ging heel langzaam en klanten waren vervelend. Ik had eigenlijk gesolliciteerd voor vulploegmedewerker en toen hadden ze mij zonder het te laten weten fulltime kassa gezet. Als ik dat wist zou ik er niet eens werken want ik haat het om de hele dag kassa te staan.

Pluspunten

Salaris

Minpunten

Slechte werkomgeving, klanten

Kansloos qua doorstroom, uurloon is wel goed voor het niveau waarop je werkt

De kans om een promotie te krijgen is ronduit 0 aangezien ze allemaal loze beloftes maken en vervolgens, een teamleider bijvoorbeeld, ergens anders vandaan halen. Qua loon niks te klagen je wordt prima betaald vooral voor het werk wat je moet doen.

Pluspunten

Prima loon

Minpunten

Totaal geen kans op promoties ook al ben je zeker op het vereiste niveau

Leuke collegas zorgen voor een leuke werkdag

Het werk achter de kassa is totaal niet moeilijk en kan je zelf als simpel beschouwen. Naast dat je tegen boze klanten tegen moet kunnen is het een leuke baantje waar je zonder tegenzin naartoe hoeft. Je hebt leuke collegas die vaak je situaties begrijpen en ook in de groepsapp wordt er vaak op je gereageerd en wordt je vaak geholpen. Leuke groep!De managers kunnen soms wel aan de botte kant zitten bij het ziekmelden etc. Dus dat zou ik ook zo veel mogelijk voorkomen.

Voor bijbaantje beter te gebruiken

Het is logisch dat supermarkt ketens juist minderjarige veel inhuurt want ze zijn goedkoop om in te werken en hebben minder loon per uur. Deze bijbaan is alleen waard voor geld verdienen, je krijgt geen vooruitgang met deze baan i.v.m. intensieve, generieke werkvak. Klanten zullen je af en toe wel wat vragen of opmerkingen uit het niets over je zeggen.Tijdelijke werknemers krijgen hoogst uit een 0-12 uur contract van 2 jaar, waarbij ze maar minimaal 2-3 uur hoeven te werken op een dag, af en toe had ik wel een meer dan 12 uur in totaal door personeel tekort/invallen. Proeftijd is 1 à 2 weken. Binnen 1 maand verwachten ze direct dat je alles al snel kunt spiegelen, vullen, de lay-out deels weet en binnen een betaalde tijd die taken kunt behalen. Ook als je de avond dienst draait moet je zeker de overwerk uren in de gaten houden. Sommige taken zijn ook vermoeiend en zwaar.Zelf had ik geen idee van de extra tijd die ik moest overwerken extra betaald kreeg in de avond en door nieuwe management en strengere regels heb ik zelf ontslag genomen met behulp van een nieuwe baan zoeken. Met ontslag moet je ongeveer 28 dagen nog werken als je langer bleef door werken bij het bedrijf.

Pluspunten

Minpunten

lange werkdagen; weinig betaling, werksfeer, klanten die nare opmerkingen maken

Gezellig

Collegas zijn heel vriendelijk, goed loon, weinig uren en soms heel stressvol

Leuke sfeer

Goeie sfeer, leuke collega’s, niet te hoge werkdruk.

Pluspunten

Maaltijdvergoeding

Minpunten

Organisatie soms beetje chaotisch, personeelstekort

vriendjespolitiek

Ze behandelen je niet als mens, en plannen je gewoon in terwijl je aangeeft onbeschikbaar te zijn.

Pluspunten

goed loon

Minpunten

ongeregeld management

Productieve, gezellige en fijne werkomgeving

Een typische dag op het werk: 5 minuten voor je dienst aanwezig zijn. Inklokken, wachten op instructies van shiftleider wat je die dag gaat vullen. Je heb ongeveer 1.5 tot 2 uur om je pad te vullen en spiegelen dit gaat dan om 1-1.5 kar dus is goed te doen. Redelijk relaxed werken maar wel veel tillen. Afspreken van de werkdagen is makkelijk, gewoon naar je leidinggevende gaan en vragen of je hier iets over aan kan passen. Het moeilijkste van de baan is het tillen, je heb soms redelijk zware dozen, maar gelukkig kan je deze net als de rest op je vuldolley zetten. Het leukste van de baan vind ik het team en de leidinggevende, ze zijn aardig en duidelijk, personeel is ook gezellig en helpt je graag verder als je iets niet weet (ook als je er werkt). 10/10

Pluspunten

Lunches tot 5 euro uitbetaald als je na een bepaalde tijd werkt, Hele goede en gezellige leidinggevende, Super gezellige werksfeer, Altijd een leidinggevende aanwezig, hoge loon

Minpunten

Eentonig werk. vaak in dezelfde paden

toffe collega's. Zeer slecht management die je ziet als een nummertje ipv persoon.

In het algemeen. Ik had toffe collega's waar ik het werk graag mee deed. Helaas kan ik niet hetzelfde zeggen over het management. Filiaal Noordwijk heeft een zeer slecht management die je ziet als een nummertje ipv persoon. Dit is bij de maandelijkse voortgangsgesprekken te merken. Elke keer hetzelfde gezeur over hoe je niet hun quota's haalt en "te traag" bent. Maar na 2 jaar werken als vakkenvuller en flessenband wel je medewerkers een schuldgevoel geven omdat ze niemand tijdig hebben ingewerkt en je dus niet kunnen vervangen bij de flessenband? Dan had je niet je vaste contracten dusdanig moeten verspillen dat je ze niet meer mag geven van het hoofdkantoor. Niet mijn probleem!

Productieve en gezellige werkomgeving

Was top en ik wilde stiekem wel weer terug mja kan nuet he

Pluspunten

Gratis lunch

Minpunten

Lange werkdagen

De collega’s zijn het belangrijkst het werk is slecht geregeld.

Geen leuke plek om te werken. Slecht geregeld geen leuke leidinggevende en word niet eerlijk/gelijk behandeld. Als ze je niet leuk vinden roosteren ze je niet in.

Veel uitval

Doordat er continu collega’s uitvielen werd je zo goed als dagelijks gevraagd om extra shifts op te pakken. Slechte werk-privé balans.

Pluspunten

Vakantiegeld

Minpunten

Je kunt niet bouwen op je team

Hele leuke en gezellige sfeer

Hele gezellige sfeer, leuke collega’s en geen gespannen sfeer. Veel doorgroeimogelijkheden en je wordt echt gewaardeerd! Aanrader!

Pluspunten

Goeie werktijden Om de 4 weken salaris Gezellige en leuke sfeer

Goed betaald, naamsbekendheid alleen mag beter voor hun afdelingsmanagers en teamleiders zorgen.

Als vrouw zijnde in management functie wordt je niet serieus genomen. Oude “garde” mensen nemen niks nieuws aan. Alles proces werk. Hoeft/mag niet nadenken alleen uitvoeren wat hoger af wordt aangeven. Als Manager (alle lagen in de winkel) ben je meer aan het vakkenvullen (zeker 85% van je tijd) dan managen. Dat noemen zij “meewerken/helpen”. Stijd tussen management onderling de afdelingen ipv samen werken. Medewerkers zijn leuk, werken hard. Willen veel leren. Salaris goed. Gezien het management te kort (die zij aan zichzelf te danken hebben), kan je snel doorgroeien. Er wordt rekening gehouden met je privé leven/afspraken. Thuis=Thuis.

Pluspunten

Thuis = Thuis Salaris Doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Manager is geen manager, Sfeer management onderling, Hoofdkantoor moet meer naar onderlagen luisteren dan alleen filiaal manager.

Hoge werkdruk en genoeg uitdaging

Als leidinggevende bij Dirk moet je sterk in je schoenen staan en stressbestendig zijn.Het is opzich een leuke en uitdagende functie maar de werkdruk ligt best hoog. Ook is het heel bepalend wie je als supermarktmanager heb want die bepalen een groot deel van de sfeer en de werkdruk.Sfeer onderling met collega's is top.

Pluspunten

Dinervergoeding Vakantiegeld Pensioen 4 weken salaris

Minpunten

Hoge werkdruk Flink aanpoten

Ik heb hier spijt van.

Ik heb zwaar spijt dat ik sowieso al had gesolliciteerd. In die filiaal waar ik heb gewerkt, was echt erg. Ze sloten je gewoon buiten en ze werden boos als je fouten maakte, terwijl het hun schuld is. Ze ontslaan mensen snel en ze nemen ook mensen snel aan. Ik was daar ook ontslagen zonder reden! Ik had gebeld en ik had gevraagd waarom. Ze kwamen aanzetten met allemaal leugens. Nou ik heb niks meer positiefs op te merken over dit bedrijf, behalve dat de salaris wel oke is.

Pluspunten

De salaris

Minpunten

- onbeleefde werknemers - slecht geregeld bedrijf - soms beetje racistisch

Prima bijbaantje

Ik had hiervoor geen ervaring achter de kassa of überhaupt in de supermarkt, maar ik werd hiervoor goed ingewerkt. Het systeem is het makkelijkste van alle supermarkten, aangezien je geen codes hoeft te kennen of op te zoeken. Een goede plek om te beginnen als je geen ervaring hebt. Ik werkte in een heel gezellig team en ging met veel plezier naar het werk. Alleen ging iedereen langzamerhand weg vanwege het beleid, er werd bezuinigd op uren waardoor er minder op kassa zaten terwijl dat echt nodig was qua drukte. Dit leverde voor de caissières veel stress op. De andere afdelingen hadden hier ook last van, omdat je het dan niet af kon krijgen. Ook moest je tassen controleren waar niet alle klanten van gediend waren. Je moet dus ook sterk in je schoenen kunnen staan, want je krijgt vaak met lastige klanten te maken. Maar ook moet je duidelijk je grenzen aangeven, want zij denken dat werk je prioriteit is en dat je naast werk geen leven hebt. Na 7 maand mocht ik doorgroeien tot baliemedewerker, er zijn dus doorgroei mogelijkheden binnen het bedrijf maar er zijn geen schalen meer dus je zult niet meer verdienen. Het is een prima bijbaan, het betaald goed en valt ook goed te combineren met school. Maar op een gegeven moment ben je wel toe aan iets nieuws.

Pluspunten

Goed te combineren met privé, prima salaris

Minpunten

Zuinig

Stom super stop

Ik vond het helemaal niet goed weinig pauze en saai

Pluspunten

Niks

Minpunten

Ook niks

Gezellige werkomgeving en doorstroommogelijkheden

Ik werk sinds de herfstvakantie bij Dirk. Het is een hele goede werksfeer en iedereen die er werkt is hartstikke vriendelijk en zijn altijd bereid om je te helpen met vragen die je hebt wanneer je nieuw bent. Ook is het loon redelijk goed. Wel wordt er weinig rekening gehouden met je schooltijden die je hebt aangegeven in je beschikbaarheid. Het is al een paar keer gebeurd dat ik ben ingepland terwijl ik nog op school zit en dan gaan ze ervan uit dat wanneer je geen vervanging hebt kunnen regelen je gewoon komt werken.

Pluspunten

Loon, vriendelijke en behulpzame collega’s

Minpunten

Weinig rekening met schooltijden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Dirk met

• Dirk