Dirk

Dirk Reviews

409 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 410 reviews

Als een baantje voor beginnend jongelui, vind ik het oké. Geen doorstroom mogelijkheden.

Ik vind het belachelijk dat er zo weinig rekening met je wordt gehouden en het is een vriendjespolitiek tussen de bedrijfsleiders. Je wordt alleen achter kassa 3 gestopt en je wordt behoorlijk onderprikkeld op werk.

was okay

Kheb 2x bij de dirk gewerkt las vakkenvuller en kassa. heb bij de 1e ontslag genomen. bij kassa medewerker werd ik na 1 kassa fout gewoon niet meer ingepland wat blijkbaar niet eens mag o medewerkers te ontslaan dus fy dirk.

Pluspunten

geen enkel.

Minpunten

vriendjes politiek

Niet de slechtste supermarkt om te werken, maar zeker niet de beste

Al met al, een gemiddelde bijbaan, niks speciaals, geen hele professionele werksfeer, vervelende ploegleiders, en vies werk ,veel ratten in het magazijn...

Prima werk

Het is een goed bijbaantje om mee te combineren net school. Je bepaalt zelf je beschikbaar wat ik top vind

Pluspunten

Zelf beschikbaarheid instellen

Slecht…

Te serieuze sfeer, totaal geen leuke baan voor iemand van 14/15 jaar.

Pluspunten

Makkelijke taken

Minpunten

Bijna alles…

Productieve, gezellige en fijne werkomgeving

Een typische dag op het werk: 5 minuten voor je dienst aanwezig zijn. Inklokken, wachten op instructies van shiftleider wat je die dag gaat vullen. Je heb ongeveer 1.5 tot 2 uur om je pad te vullen en spiegelen dit gaat dan om 1-1.5 kar dus is goed te doen. Redelijk relaxed werken maar wel veel tillen. Afspreken van de werkdagen is makkelijk, gewoon naar je leidinggevende gaan en vragen of je hier iets over aan kan passen. Het moeilijkste van de baan is het tillen, je heb soms redelijk zware dozen, maar gelukkig kan je deze net als de rest op je vuldolley zetten. Het leukste van de baan vind ik het team en de leidinggevende, ze zijn aardig en duidelijk, personeel is ook gezellig en helpt je graag verder als je iets niet weet (ook als je er werkt). 10/10

Pluspunten

Lunches tot 5 euro uitbetaald als je na een bepaalde tijd werkt, Hele goede en gezellige leidinggevende, Super gezellige werksfeer, Altijd een leidinggevende aanwezig, hoge loon

Minpunten

Eentonig werk. vaak in dezelfde paden

toffe collega's. Zeer slecht management die je ziet als een nummertje ipv persoon.

In het algemeen. Ik had toffe collega's waar ik het werk graag mee deed. Helaas kan ik niet hetzelfde zeggen over het management. Filiaal Noordwijk heeft een zeer slecht management die je ziet als een nummertje ipv persoon. Dit is bij de maandelijkse voortgangsgesprekken te merken. Elke keer hetzelfde gezeur over hoe je niet hun quota's haalt en "te traag" bent. Maar na 2 jaar werken als vakkenvuller en flessenband wel je medewerkers een schuldgevoel geven omdat ze niemand tijdig hebben ingewerkt en je dus niet kunnen vervangen bij de flessenband? Dan had je niet je vaste contracten dusdanig moeten verspillen dat je ze niet meer mag geven van het hoofdkantoor. Niet mijn probleem!

Productieve en gezellige werkomgeving

Was top en ik wilde stiekem wel weer terug mja kan nuet he

Pluspunten

Gratis lunch

Minpunten

Lange werkdagen

Gezellige werkomgeving

was goeie om daar te werken, het enige wat het werk saai maakte waren sommige collega's. Lekker klein bedrijf, dus iedereen kent elkaar.

Pluspunten

De klant is geen koning; geweldig

Minpunten

sommige collega's waren gaar

De collega’s zijn het belangrijkst het werk is slecht geregeld.

Geen leuke plek om te werken. Slecht geregeld geen leuke leidinggevende en word niet eerlijk/gelijk behandeld. Als ze je niet leuk vinden roosteren ze je niet in.

Veel uitval

Doordat er continu collega’s uitvielen werd je zo goed als dagelijks gevraagd om extra shifts op te pakken. Slechte werk-privé balans.

Pluspunten

Vakantiegeld

Minpunten

Je kunt niet bouwen op je team

Slechtste maanden van mijn leven

Heb hier een halfjaar gewerkt terwijl ik een opleiding volgde. Werd geen rekening gehouden met het inplannen van je uren ook als ik van te voren aangaf dat ik examens had. In planning was zonder overleg, dat terwijl een van de beloftes was dat het in overleg ging.Mijn collega’s werkte mij destijds in. Moest vanaf het begin gelijk maar na doen wat hun deden. Als ik meldde bij mijn leidinggevende, dat ik dit geen fijne inwerk manier vond, was hier geen gehoor voor of werd ik belachelijk gemaakt.Leidinggevende trok ook sommige mensen voor en had favorietjes. De rest werd onmenselijk behandeld/tegen gereageerd. Mijn collega’s en ik werden uitgescholden als we ons werk niet goed uitvoerde.Ook zeide sommige collega’s, dat het schoonmaken aan het eind van de dag snel moest/werd het half afgemaakt omdat men HEEL graag naar huis wilde.Naast dat heb mij tijdens het werken verbrand omdat de rooster niet goed in de oven gevestigd konden worden (oven was vaak stuk). Waarbij ik zelf, met een diepe tweedegraads brandwond naar de winkel moest lopen om brandwonden spray te kopen, omdat het op was.. daarna geen medeleving! Gewoon verder werken....!!

Pluspunten

n.v.t We verdiende ongv 200 euro maar was het niet waard..

Minpunten

Geen goede begeleiding, veel werkdruk. Ongemotiveerde collega’s. Slechte werk veiligheid.

Bah!

Zijn geen mensen mensen daar. Valt niet mee te werken noch te praten. Egoïstisch alom

Minpunten

Ongelooflijke vreselijk management

Hele leuke en gezellige sfeer

Hele gezellige sfeer, leuke collega’s en geen gespannen sfeer. Veel doorgroeimogelijkheden en je wordt echt gewaardeerd! Aanrader!

Pluspunten

Goeie werktijden Om de 4 weken salaris Gezellige en leuke sfeer

Goed betaald, naamsbekendheid alleen mag beter voor hun afdelingsmanagers en teamleiders zorgen.

Als vrouw zijnde in management functie wordt je niet serieus genomen. Oude “garde” mensen nemen niks nieuws aan. Alles proces werk. Hoeft/mag niet nadenken alleen uitvoeren wat hoger af wordt aangeven. Als Manager (alle lagen in de winkel) ben je meer aan het vakkenvullen (zeker 85% van je tijd) dan managen. Dat noemen zij “meewerken/helpen”. Stijd tussen management onderling de afdelingen ipv samen werken. Medewerkers zijn leuk, werken hard. Willen veel leren. Salaris goed. Gezien het management te kort (die zij aan zichzelf te danken hebben), kan je snel doorgroeien. Er wordt rekening gehouden met je privé leven/afspraken. Thuis=Thuis.

Pluspunten

Thuis = Thuis Salaris Doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Manager is geen manager, Sfeer management onderling, Hoofdkantoor moet meer naar onderlagen luisteren dan alleen filiaal manager.

Hoge werkdruk en genoeg uitdaging

Als leidinggevende bij Dirk moet je sterk in je schoenen staan en stressbestendig zijn.Het is opzich een leuke en uitdagende functie maar de werkdruk ligt best hoog. Ook is het heel bepalend wie je als supermarktmanager heb want die bepalen een groot deel van de sfeer en de werkdruk.Sfeer onderling met collega's is top.

Pluspunten

Dinervergoeding Vakantiegeld Pensioen 4 weken salaris

Minpunten

Hoge werkdruk Flink aanpoten

Ik heb hier spijt van.

Ik heb zwaar spijt dat ik sowieso al had gesolliciteerd. In die filiaal waar ik heb gewerkt, was echt erg. Ze sloten je gewoon buiten en ze werden boos als je fouten maakte, terwijl het hun schuld is. Ze ontslaan mensen snel en ze nemen ook mensen snel aan. Ik was daar ook ontslagen zonder reden! Ik had gebeld en ik had gevraagd waarom. Ze kwamen aanzetten met allemaal leugens. Nou ik heb niks meer positiefs op te merken over dit bedrijf, behalve dat de salaris wel oke is.

Pluspunten

De salaris

Minpunten

- onbeleefde werknemers - slecht geregeld bedrijf - soms beetje racistisch

Prima bijbaantje

Ik had hiervoor geen ervaring achter de kassa of überhaupt in de supermarkt, maar ik werd hiervoor goed ingewerkt. Het systeem is het makkelijkste van alle supermarkten, aangezien je geen codes hoeft te kennen of op te zoeken. Een goede plek om te beginnen als je geen ervaring hebt. Ik werkte in een heel gezellig team en ging met veel plezier naar het werk. Alleen ging iedereen langzamerhand weg vanwege het beleid, er werd bezuinigd op uren waardoor er minder op kassa zaten terwijl dat echt nodig was qua drukte. Dit leverde voor de caissières veel stress op. De andere afdelingen hadden hier ook last van, omdat je het dan niet af kon krijgen. Ook moest je tassen controleren waar niet alle klanten van gediend waren. Je moet dus ook sterk in je schoenen kunnen staan, want je krijgt vaak met lastige klanten te maken. Maar ook moet je duidelijk je grenzen aangeven, want zij denken dat werk je prioriteit is en dat je naast werk geen leven hebt. Na 7 maand mocht ik doorgroeien tot baliemedewerker, er zijn dus doorgroei mogelijkheden binnen het bedrijf maar er zijn geen schalen meer dus je zult niet meer verdienen. Het is een prima bijbaan, het betaald goed en valt ook goed te combineren met school. Maar op een gegeven moment ben je wel toe aan iets nieuws.

Pluspunten

Goed te combineren met privé, prima salaris

Minpunten

Zuinig

Stom super stop

Ik vond het helemaal niet goed weinig pauze en saai

Pluspunten

Niks

Minpunten

Ook niks

gezellige werkomgeving

altijd gezellig, is meer als bijbaan naast opleiding.

Pluspunten

gezellig

Minpunten

niet veel vaste uren

Gezellige werkomgeving en doorstroommogelijkheden

Ik werk sinds de herfstvakantie bij Dirk. Het is een hele goede werksfeer en iedereen die er werkt is hartstikke vriendelijk en zijn altijd bereid om je te helpen met vragen die je hebt wanneer je nieuw bent. Ook is het loon redelijk goed. Wel wordt er weinig rekening gehouden met je schooltijden die je hebt aangegeven in je beschikbaarheid. Het is al een paar keer gebeurd dat ik ben ingepland terwijl ik nog op school zit en dan gaan ze ervan uit dat wanneer je geen vervanging hebt kunnen regelen je gewoon komt werken.

Pluspunten

Loon, vriendelijke en behulpzame collega’s

Minpunten

Weinig rekening met schooltijden

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Dirk