Logo van Dirk
Dirk

Reviews voor Vulploegmedewerker (m/v) bij Dirk

62 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 373 reviews

Leuke collega’s , snel en handig zijn met hand

Ik vond het een leuke baan rustig en kon het op me gemak doen maar laatste tijd werd ik minder ingedeeld op werk.

Pluspunten

Heel goed verzorgd en alles compleet zonder fouten

Minpunten

Geen min punten

zeer tevreden

veel geleerd hoe met klanten om moet gaan,en alles klaar moet zetten voordat klanten binnen lopen

duffe werksfeer, arroante behandeling

Ik heb niet met al te veel plezier gewerkt bij Dirk Noordgeest. Ik werkte als vulploegmedewerker 1 of 2 middagen in de week en de zaterdagavond. Het werk op zich was niet zo vervelend, maar ik werd door mijn collega's en leidinggevende veel genegeerd en ondergewaardeerd. Ik vond het moeilijk om de motivatie op te brengen om te gaan werken, maar heb gewoon netjes een halfjaar contract afgemaakt.

Pluspunten

dichtbij huis en middelbare school

Minpunten

sfeer en behandeling

Geweldige werkplek

Het is een erg leuk lek om te werken, je hebt veel gezellige collega's die altijd bereid zijn je te helpen.

Pluspunten

heel gezellig

Minpunten

handel komt vrij vaak laat aan

Over het algemeen leuke werksfeer

Het is meestal erg gezellig met mijn collega's. Met de meeste leidinggevende kan ik goed overeen. Ik leer nog steeds nieuwe dingen in de winkel. Het is fijn dat ze het vertrouwen in me hebben dat ik het kan!

gezellige sfeer

Ik vulde alle vakken wat me werd opgedragen, ik leerde wat het fifo systeem was de directie was vriendelijk. Mijn collega's waren erg gezellig, je kon met ze lachen. In het begin was het wel moeilijk omdat je moest wennen en het leukste was dat mijn collega's erg vriendelijk waren en dat het samenwerken echt leuk was.

Pluspunten

eerder weg

Minpunten

geen minpunten

gezellige werksfeer en een prettige werk omgeving

Elke dag deed ik iets anders de ene dag vullen de ander dag balance of kassa.

goede sfeer gezellig leuke collega's

waar ik nu werk is een leuke baan en gezellig je moet wel flexibel zijn en snelzijn

Minpunten

altijd laat klaar

Te veel laten werken

Ze laten je meestal spiegelen en dan vakken laten vullen maar als je wordt verplaatst krijg je minder uren

Minpunten

Dingen laten doen wat je niet hoort te doen

heel gezellig

De mederwerker zijn erg gezellig. En de leiding waren meestal erg gezzelig en heel open over wat er in de winkel gebeurde.

Pluspunten

gemakkelijk om gaan met tijden dat je niet kan werken

Minpunten

soms ongeregelt

gezellige werkomgeving maar er ontbreek wat

gezellige werkomgeving maar er ontbreek wat mij ervaring bij de dirk was niet zo echt zo leuk de zweer wel een leuke zweer maar me salaris er werd er mee gespeeld

Pluspunten

heb ik niet

Minpunten

geen bier op het werk

Goede plek voor mijn eerste bijbaantje

Dit was mijn eerste bijbaantje en vond het erg leuk. Nadeel was dat de broeken niet lekker zaten.

Leuke werksfeer met grotendeels jongeren.

Vakkenvullen was het voornamelijk, dat kennen wij allemaal. Toch leer je er discipline. Het op tijd afkrijgen van de gegeven taken was een leermoment. Je kunt niet zitten treuzelen want het werk moet gedaan worden. Aangezien ik toen op de HAVO zat werd er rekening mee gehouden dat ik niet zo vaak beschikbaar kon zijn. Af en toe een semesterweek, die ik dan van te voren aangaf.

Pluspunten

Flexibele tijden

fijne werkplek

ik vond het een leuke bijbaan omdat je in aanmerking komt met verschillende soort mensen en geen enkele dag is hetzelfde. ik heb daar gevuld en gespiegeld.

gezellige, serieuze en grappige werkomgeving

je kwam op werk en kreeg te horen welke container je moest doen

Pluspunten

pauzevergoeding

Minpunten

geen minpunten

niet leuk

kreeg niet betaald wat ik hoor te krijgen vondt het maar niks niet leuk kon een betere baan zoeken

Pluspunten

drinken

Minpunten

weinig betaalt

gezellige werksfeer en leuk werk

ik mocht altijd spiegelen toen ik nog 15 was en toen ik 16 werd vullen. vullen was een stuk leuker dan alleen maar zitten en producten naar voren te halen ik heb geleerd hoe ik moet spiegelen,vullen, klussen, balansen, vrachtwagen laden en lossen en het fust legen de leiding was zeer goed, streng maar zeer goed ze zorgde ervoor dat er geen rotzooi van werd gemaakt. ik had leuke aardige collega'.s iedereen deed normaal en je kon gewoon met elkaar fatsoenlijk praten er was geen haat naar elkaar

Pluspunten

gratis eten goede werk sfeer

Minpunten

als iets kapot ging

Gezellige werkomgeving

Ik heb bij de Dirk zelfstandig leren werken, dus niet hele tijd afhankelijk zijn anderen. Op sociaal gebied kan je je ontwikkelen. Natuurlijk zijn er mindere afdelingsmanagers, maar je daar kom je later bij werk ook tegen, dus is dat een handige werkervaring. Soms moet je naar oplossingen zoeken, die handig kan zijn voor je latere baan.

gezellige werkomgeving

er wordt vertelt wat je moet doen samen met iemand en dat voer je dan uit. collega's waren allemaal gezellig. het moeilijke was dat het soms zwaar is.

Pluspunten

werken met mensen van mijn leeftijd

Minpunten

snelheid van het werk

Te hoge druk en een grimmige sfeer.

Ik heb 2 jaar bij de Dirk gewerkt en heb het werk eigenlijk nooit leuk gevonden. Er worden té jonge mensen aangenomen en té veel mensen waardoor er totaal geen controle is in de winkel. Het is altijd een rotzooi en de druk is enorm. Ze hebben te hoge eisen en het is ongezellig. Ik werk nu bij de Jumbo en merk enorme verschillen. De Dirk gaat sterk achteruit. Ze hebben totaal geen respect voor hun werknemers en dat maakt het heel vervelend hier te werken.

Leuk werk waar het vooral aan jezelf ligt hoelaat je naar huis gaat. Hoe sneller de werktempo hoe eerder je thuis bent.

Netjes houden van de winkel, klanten helpen, alles goed vullen, magazijn in orde, veranderingen in de winkel als iets leeg is doe ik er wat anders voor in de plaats (aanbieding koppen).

Pluspunten

veel uren

Minpunten

NVT

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,4

• Dirk