Logo van Dirk
Dirk

Reviews voor Vulploegmedewerker (m/v) bij Dirk

62 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 373 reviews

Leuke collega’s , snel en handig zijn met hand

Ik vond het een leuke baan rustig en kon het op me gemak doen maar laatste tijd werd ik minder ingedeeld op werk.

Pluspunten

Heel goed verzorgd en alles compleet zonder fouten

Minpunten

Geen min punten

Raar

Je wordt letterlijk behandeld als een nietsnut. Bedrijfsleider doet niks, beloftes worden niet nagekomen

niets goeds

slechte werknemers niet goed georganiseerd hele slechte salaris

leuk om mee te maken

na 2 maanden kwam ik erachter dat het echt niks voor mij is

Voor mij geen werk bij Dirk meer.

Wat vind ik na 2 jaar werken bij Dirk van den Broek? Eigenlijk niet al te best en dat ga ik nu toelichten. Je begint je dag altijd met 15 tot 30 minuten van te voren komen voordat je moet gaan beginnen. Nadat het tijd werd om te gaan werken toen begon eigenlijk al de ellende. En met ellende bedoel ik dat je collega's had die erg 2 ledig zijn, de ene helft van de collega's mocht mij heel graag en ze vonden mij een goede werknemer. En de andere helft behandelde mij vanaf dag 1 al als een klein kind op de basisschool. Ik mocht alleen maar spiegelen en niet meer dan dat, vullen alleen als er nog wat staat anders alleen spiegelen. Mijn filiaalmanager was ook niet altijd even consistent dus de ene keer kon hij heel aardig zijn. Echter aan de andere kant kon hij ook heel streng zijn en je bergt je maar als mijn filiaalmanager boos werd. Al met al had ik het niet naar mijn zin gehad en voelde ik me niet thuis bij Dirk Levendaal te Leiden.

Pluspunten

Salaris altijd op tijd, leuke sommige collega's.

Minpunten

Zeer matige sfeer, management was bedroevend. Sommige collega's die niet aardig waren.

goede werkgever tijdens schooltijd

De dirk van den broek heeft me veel geleerd. Als tiener ben ik hier begonnen met mijn eerste betaalde baan met collega's. Ik heb hier geleerd om te gaan met klanten, hoe je om kan gaan met verschillende bazen, hoe je gefocusd kan werken, en hoe je eentonige handelingen toch interessant kan maken. Ik heb drie jaar met plezier voor de dirk gewerkt, en ik heb me er eigenlijk welkom en gewaardeerd gevoeld.

Pluspunten

collega's, goed salaris

Minpunten

in het begin eentonig

Meest vreselijke baan ooit

Ik heb het hier een jaar volgehouden, alles wat he deed was te langzaam of ze vonden het gewoon niet goed. Ook kreeg ik soms niet uitbetaald, wat niet de normale gang van zaken was. Ook moest iedereen langer blijven om eigenlijk niks en je kreeg ook geen pauze als je er wel recht op had. Ik ben zo blij dat ik daar weg ben

Pluspunten

Zijn er niet

Minpunten

Alles

Gezellige sfeer

Vulploegmedewerkster, was toen nog jong maar heb veel geleerd van het bedrijf.

Pluspunten

Standaard uren

niks voor mij

Ik heb geleerd hoe ik sneller kan werk, alleen ik had het gevoel dat ik daar niet werd gewaardeerd. Verder heb ik het gewoon naar me zin gehad. ik vond niks moeilijk het is alleen kwestie van wennen.

Pluspunten

geld terug krijgen van producten die ik had gekocht

Minpunten

gevoel dat ik niet gewaardeerd word

Goede tijd

Heb hier gewerkt als scholier, ik zat tegelijk op de middelbare school en dit baantje was ideaal met mijn schooltijden te combineren

dirk van der broek

het lijkt leuk aan het begin, maar eigelijk worden de kantjes er een beetje vanaf gelopen. het lijkt alsof je word genegeerd als je een vraag hebt. en er blijft veel info onduidelijk die je normaal zou moeten krijgen. dus dan moet je er zelf achteraan gaan en krijg je nog geen antwoord

Minpunten

geen goede communicatie

geen aardige mensen

de mensen die daar werken zijn niet heel vriendelijk en praten achter je rug om

Prima supermarkt

Veel te doen je kan niet stoppe met werken altijd iets te doen

gezellige sfeer, leuke collega's maar vervelende leidinggevende

alles was geweldig behalve de leidinggevende van mijn afdeling. Die was heel bot

De gehele periode was het een gezellige sfeer.

Mijn typische dag begon met thee drinken met mijn collega’s en dat was wel een leuk pluspunt even bijkletsen voor het werk.

werken in de dirk

werken met leuke collages meeste wat je moet doen is vakkenvullen was niet zo moeilijk

Pluspunten

je kan lekker snel doorwerken

Minpunten

leidinggevenden niet wist zelf niet wat wij moesten doen

Mijn eerste baan, geen leuke ervaring.

Iemand overleden in mijn kring, totaal geen begrip voor gehad erg onvriendelijk.

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

niet menselijk.

Een gezellige jongen, die houd van een praatje, sportief is en niet vies wordt van klusjes

Dirk vd broek was dichtbij voor mij en makkelijk werk maar het paste niet echt bij mij, omdat ik meer variatie nodig heb en ik hou ervan om te praten en sociaal te doen wat niet echt bij de Dirk kon

Pluspunten

Dichtbij

Minpunten

Weinig werkuren

Een werkomgeving zonder afwisseling en doorgroeimogelijkheden.

Het is een baan met leuke collegas maar met weinig afwisseling op het werk. En geen doorgroeimogelijkheid. Ik raadt iedereen het aan om het te proberen mis past het beroep wel bij jou.

Pluspunten

Avondmaal vergoeding

Minpunten

Geen afwisseling

Gezellige werksfeer

Elke dag werd het steeds leuker om daar te werken. Je komt meer klanten tegen en zo kan je meer sociale contacten maken. Contact onder collega's was ook voldoende, niet uitstekend. Ik heb onder andere geleerd hoe met klanten om te gaan en ze op een positieve manier te benaderen en te helpen. De collega's waren ook positief en leuk om mee te werken, goede teamverband. Het leukste was elke dag klanten ontmoeten en ze tevreden zien wanneer je ze helpt. Het moeilijke was soms wel te veel klanten tegelijk helpen, maar daar kan je aan wennen.

Pluspunten

Teamverband

Minpunten

Contact met collega's

Goede bijbaan net collega's van mijn eigen leeftijd. Hierdoor ben ik ook gemotiveerder.

Bij aankomst check je welk pad je moet vullen en de vulploegleiders geven een korte uitleg waar we specifiek op moeten letten.

Pluspunten

Je kan vaak invallen voor elkaar.

Minpunten

Geen korte drinkpauzes.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,4

• Dirk