Logo van Dirk
Dirk

Reviews voor Teamleider (m/v) bij Dirk

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 373 reviews

Productieve werkomgeving

Leuke werkomgeving met een hoge werkdruk. Ideaal om jezelf te profileren en te ontwikkelen.

veel ruimte voor verbetering

Erg schijnheilig bedrijf. Ik werk er nu 5 jaar en heb met verschillende leidinggevenden gewerkt. Je kan hier prima werken als bijbaan maar doorgroeien moet je twee keer overwegen. Is een erg langdradig proces waarbij je slecht wordt ondersteund. Je bent zeker niet de eerste prioriteit op dit gebied. Cultuur in het filiaal is heel erg verschillend per filiaal. Filialen waar slecht management staat gaat het ook slechter en dit slaat over op de werksfeer in het filiaal. Naar mijn idee is er veel onrust op management niveau door een te kort aan (afdelings)managers. Veel managers vertrekken ook naar de concurrentie. Waardoor er veel filialen zijn met te weinig (goed) kader. Daar waar het vroeger vaak nog een biertje werd gedronken na het werkt, wordt dit steeds minder gedaan. Met name oudere medewerkers geven aan dat Dirk niet meer de Dirk van vroeger is. Als vulploegmedewerker leer je vrij weinig tot niks. Als teamleider kan je je ontwikkelen in leidinggeven en communicatie maar hier werd in mijn geval weinig begeleiding in gegeven. Maar per filiaal verschilt dit ook heel erg. Bij veel filialen ben je gewoon een vulploegmedewerker als teamleider. Ik denk dat werken voor Dirk de eerste 4 tot 7 wel leuk maar dat je dan opzoek moet naar iets anders. met name tot je 22 is het leuk want daarna stijg je bijna niks meer in salaris.

Productieve en gezellige werksfeer

Het werk bij dirk is heel flexibel en vergt veel geduld.

hardwerkende en klantgericht bedrijf

Dag begint met administratie, planning nakijken en planning maken. Klanten helpen en service verlenen aan de klant. Veel bijgeleerd in leidinggeven en klantgericht bezig zijn. Heel veel leuke collega's. Moeilijkheid is de agressiever wordende klant. Leuke is de afwisseling van elke dag

Pluspunten

veelzijdigheid en collega's

Minpunten

lange hectische dagen

hard voor weinig

Weinig betaald voor de functie als teamleider. Collega's zijn gezellig en dat motiveert mij. Kwa salaris is het om te janken

Prima werkomgeving, werken met jongeren, resultaat zien van je inspanningen.

Mijn dagelijkse werkzaamheden als teamleider: Leidinggeven; Bestellen; Plannen; Verzorging van de afdeling. Pluspunten van dit werk voor mij: Flexibel; Doorgroeimogelijkheden; Verantwoordelijkheid; Werken met jongeren.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,4

Reviews over Dirk gesorteerd op locatie

• Dirk
  • Teamleider (m/v)