Logo van Dirk
Dirk

Reviews voor Supermarktmedewerker (m/v) bij Dirk

98 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 373 reviews

Je krijgt goed betaald

Ik heb een leuke tijd gehad maar was erg vaak ziek en wilde meer ervaring opdoen bij andere winkels dus ben toen naar andere bedrijven gegaan.

Vind het gezellig soms

Ik vind het een leuke bedrijf maar veel te streng je word de hele tijd gestoord met doe dit doe dat terwijl je nog niet klaar bent met je eigen dingen

Pluspunten

Comminucatie

Minpunten

Te streng

gezellige

Vulwerk spiegelen schoonmaken klant helpen wat ik geleerd hebt iss betere manier om met mensen en klanten om te gaan mijn collega's ware gezellige en zeer behulpzaam het moeilijkste was het laden en lossen op een gehaast tempo het leukste was het helpen van klanten

Ik heb het leuk gehad maar geen genoeg uren

Heb er leuke ervaring gehad maar kreeg weinig uren. Er is geen structuur. Je moet zelfstandig zijn en nieuwsgierig dingen zelf uitzoeken.

Pluspunten

Maaltijdvergoeding

Minpunten

Geen structuur

Geen leuke sfeer

Geen zak aan. er wordt niet naar je geluisterd en ze houden geen rekening met je

vullen en verkopen

bij de dirk ga je aan de slag met karen vullen in de winkel. help je mensen met artikelen vinden en verkoop je vriendelijk de producten bij de kassa

Leuke tijd. Maar nu iets anders. Liefst horeca.

Onder druk werken. Met klanten omgaan. Collega's leren kennen. Samen werken.

Pluspunten

Met klanten omgaan en geld verrdienen.

Minpunten

Eentonig werk

Gezellige werkomgeving

Vriendelijke collega's, goede werksfeer. Heb alles wel geleerd van vakkenvullen tot brood bakken.

geen goede regeling en leiding

de leiding en instructies waren slecht en veder was het temp daar weol goed maar heel chaos

Pluspunten

Minpunten

geen instructie

Gezellige werkomgeving

Het was een leuke baan. Ik heb hier veel sociale vaardigheden opgedaan.

Werksfeer.

Op mijn normale werkdag werkte ik achter de kassa. Hier kwam ik in contact met verschillende mensen. Het is belangrijk om klantvriendelijk te blijven, hoe vervelend de klant soms ook kan zijn. Ik leerde veel van mijn collega's als zij mij corrigeerde. Ik had meteen een goede band met mijn collega's waarmee ik moest samenwerken. Het moeilijkste van mijn baantje was het verkopen van Tabak en sigaretten, omdat je niet altijd precies weet wat de klant precies bedoelde. Het leukste vond ik in contact komen met verschillende mensen die bij mij aan de kassa kwamen afrekenen.

Pluspunten

Ik kan goed opschieten met mijn collega's.

Minpunten

Aroggante teamleider

het werken daaar was leuk ik had leuke collega's

Elke zondag was het hier heel erg druk het werk was leuk soms wel wat vervelende klanten. Maar elk werk heeft leuke kanten en wat minder leuke kanten. Ik heb geleerd beleefd zijn en klant altijd op nummer 1 te zetten en genoeg tijd te besteden aan de klant. En ookal vind je niet leuk hoe de klant op je reageerd altijd tog netjes blijven praten. Mijn directie was aardig ik kon altijd wel met hem praten over van alles en hij was wel goed vind ik persoonlijk. Mijn collega's daar waren heel erg aardig en ik had met veel van hun ook een goeie click. Het moeilijkste van dit werk vond ik tasse controle vond het niet leuk om in mensen hun tassen te kijken en meestal reageerde ze ook niet erg blij erop wanneer ik tegen ze zei mag ik aub uw tas controleren voor de tasse controle. Het leukse van dit werk vond ik dat ik goed kon praten met sommige klanten en dat mijn collega's ook erg aardig waren.

Ontspannende werksfeer

Mijn dagindeling bestond voornamelijk kassawerkzaamheden. Contact met klanten. Ook spiegelen. Kassa opmaken. Schoonmaak werkzaamheden. De werksfeer was zeer prettig.

Pluspunten

Dicht bij huis. Prettige werksfeer

gezellige werksfeer

leuke werktijd gehad en mezelf goed kunnen ontwikkelen binnen een heel gezellig team. Begonnen op de kassa, overgegaan op servicebalie en afsluiten. leuke leiding, alleen af en toe wat foutjes met vrij vragen.

Pluspunten

gratis avondeten

Minpunten

foutjes met verzuim

Leuke plek om te leren werken

Het was een leuke ervaring om bij dirk vd broek te mogen werken.

Pluspunten

collega's

Minpunten

leidinggevende

gezellige werksfeer

een typische dag op het werk: ik begon altijd met het schoonmaken van de bake off ( bakkerij in de Dirk ) daarna vulde ik meestal alle broodjes bij die bijna op waren en haalde broodjes uit de koelcel om weer in de oven te doen als ik daarmee klaar was ging ik in de winkel fifo'en ( firts in first out ) en wat dingen bijvullen en dan zat wel zoon beetje mijn tijd erop. ik heb bij de Dirk van de Broek geleerd : - om klant vriendelijk te zijn. - om te fifo'en. - hoe je goed schoonmaakt. mijn collega's waren altijd erg vriendelijk en behulpzaam. het moeilijkste van de baan vond ik dat je veel zware dingen moest mee tillen naar je werk plek. het leukste aan de baan vond ik toch wel mijn collega's en het gedeelte die ik moest doen op de bake off.

Pluspunten

genoeg pauzes om even bij te komen.

Minpunten

te weinig communicatie

Leuk gewerkt.

Werk was altijd leuk met aardige mensen. Veel geleerd, maar wil graag meer leren bij mijn toekomstige BBL2 plek.

geen gezelligheid onder de medewerkers

het oude deka personeel vind dat er geen gezelligheid meer is onder het personeel

Pluspunten

Minpunten

worden achter gesteld op dirk personeel

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,4

• Dirk