Logo van Dirk
Dirk

Reviews voor Kassamedewerker (m/v) bij Dirk

81 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 373 reviews

Goede werkgever, en betaling!

Ik heb hier heel lang geleden gewerkt, en destijds vond ik dat ze goed betalen, en vandaag de dag werkt een vriendin van mij er nog. En zij vind dat ik gelijk heb.

Pluspunten

Goede betaling

Minpunten

Geen kans op een vast contract heel jammer dat ik weg moet

Er is een super goede werksfeer en er zijn hele fijne mensen om je heen. Het is heel erg jammer dat ze me na 3 contracten laten gaan omdat ik te oud ben en te duur word. Hierdoor heb ik minder uren gekregen en red ik het elke maand net.Tijd voor een nieuwe uitdaging.

Pluspunten

gezellige collega's, fijne klanten en een goede werksfeer

Minpunten

te weinig uren

Gezellige collega's

Ik heb geleerd hoe je met de klanten om moeten gaan. Het bedrijf houdt geen rekening met je werktijden.

Gezellige sfeer & samenwerken.

Meer sociale veiligheid.>> Extra camera's en beveiligers. Er moeten cursussen worden gegeven voor alle personeel. Zowel hoe om te gaan met agressiviteit als bij een bepaald ongeval..

Pluspunten

Rekening houden met feestdagen

Minpunten

Sociale veiligheid

Super!

Dirk is super leuk werken, alleen is het niet wat ik zoek.

Pluspunten

Goede loon

Minpunten

Chaotisch

Discount supermarkt

Het is veel gestunt met prijzen om de concurrentie aan te gaan,en daardoor vaak foute prijsstelling bij de kassa komen,de winkel is onoverzichtelijk.

Pluspunten

Veel prijzenstunten

Minpunten

Onoverzichtelijk

Werken bij dirk

Ik werk nu al bij 11 jaar bij Dirk van den Broek. Ik heb hier altijd met veel plezier gewerkt. Na een bepaalde tijd heeft de uitdaging van het werk zich afgenomen. Dit komt omdat het werk niet moeilijk is. Alle werkzaamheden zijn door de jaren heen het zelfde gebleven. De werksfeer is top. Dit komt door leuke en vriendelijke collega's en het feit dat er rekening word gehouden met je privéomstandigheden. Zelf zou ik niet tot mijn 65e bij dit bedrijf willen werken, omdat ik dit als mijn bijbaantje zie. Tijdens het werk komen er ook wel eens lastige klanten voorbij. Hierdoor heb ik geleerd om geduld te hebben en om op een rustige en respectvolle manier zaken af te handelen ondanks het respect niet wederzijds is.

Pluspunten

Goede werksfeer

Minpunten

Lastige klanten

geen leuke tijd

ik had het wel naar me zin. maar liep niet zo lekker. en niet alleen bij mij maar ook bij andere mensen die daar hebben gewerkt

Het was een leuke werkmgeving

Ik zat gedeeltelijk achter de kassa, maar wat ik hier heb geleerd is heel veel met verschillende mensen omgaan en nieuwe mensen heb leren kennen. Dirk is een leuke winkel om te werken. En waren vrijwel geen moeilijke dingen te doen bij deze functie er waren alleen maar leuke dingen aan deze functie.

Pluspunten

Korting bij de lunch

Minpunten

n.v.t.

commerci√ęle bijbaan

was een gezellige leuke sfeer onder de medewerkers. De klanten waren er vaak vriendelijk. De collega's waren leuk en gezellig onder elkaar en konden vaak lachen om elkaars grapjes.

Pluspunten

gratis dinner

Nog niet lang gewerkt , maar goede eerste indruk.

Omdat ik hier op het moment nog niet zo lang werk , nog geen echte mening. Tot nu toe een goede indruk. Erg aardige en leuke Collega's

leuke gezelige werk collega's en klanten

bij dirk was het altijd leuk en gezellig vooral de mensen die daar altijd kwamen en ook je collega''s waren altijd erg vriendelijk.

Pluspunten

leuke werk omgeving

Minpunten

tassen controle

Gezellige werksfeer.

Goeie werksfeer. Goeie collega's om samen te werken. Je leert heel veel van de teamleiders. En goeie tijden om te werken.

Pluspunten

De eten.

Minpunten

Geen korting

gezellige werksfeer

ik heb geleerd hoe ik met klanten moet omgaan. en altijd vriendelijk moet zijn wat er ook gebeurt. ik was werkzaam als cassiere maar als het rustig was in de winkel vulde ik de schappen ook of spiegelde zodat de winkel er netjes uitzag. ook schoonmaak taken deden we in de kantine. ik had hele leuke collega's we iedereen kon met elkaar opschieten ik ging ook met plezier naar mijn werk toe. er was niks moeilijk's aan deze baan en het leukste was dat je met verschillende mensen steeds in contact kwam.

Pluspunten

gezellige collega's

sfeer

aardige collegas Je leert hoe je met klanten moet omgaan je leer hoe de kassa in elkaar zit .

Altijd gezelligheid

Bij ons was het niet zo zeer werken, werken, werken. We konden het werk prima leuk maken, we hadden super goeie contact met de klanten en konden altijd een praatje met ze houden en waren altijd met ze aan het lachen. Bij de Dirk was het niet zo, dat er een werksfeer hing, het was een hele grote familie geworden. Iedereen kon met elkaar opschieten en waren altijd aan het lachen, maar nooit dat het ons van ons werk afhield. We konden alles prima combineren en stonden aan het einde van de dag altijd op tijd buiten.

gezellige collegas

goede begeleiding gehad en een gezellige sfeer met specifieke collega's

Gezellig en leuke werkgever en collega's

een leuk bedrijf om voor te werken. met tal van mogelijkheden. elke werkdag is verschillend.

Dirk van den Broek

Het werken zelf is leuk. Met klanten om gaan is super. De collega's zijn ook leuk behalve de baas die laat ook echt merken dat hij de baas is.

Pluspunten

Leuk werk

Minpunten

Collega's

geen prettige werkomgeving

Ik heb niet echt een mening over dit bedrijf. Omdat ze mij zonder enige notie hebben ontslagen.

Gezellig werkomgeving

Je moet 5 minuten van te voren aanwezig zijn zodat ze je de opdracht kunnen geven. ik heb geleerd om samen te werken en socialer te zijn. de directie is goed!. de collega's zijn gezellig maar soms te gezellig.

Pluspunten

De pauzes worden doorbetaald

Minpunten

Hygiene

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,4

• Dirk