Logo van Dirk
Dirk

Reviews voor Kassamedewerker (m/v) bij Dirk

81 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 373 reviews

Goede werkgever, en betaling!

Ik heb hier heel lang geleden gewerkt, en destijds vond ik dat ze goed betalen, en vandaag de dag werkt een vriendin van mij er nog. En zij vind dat ik gelijk heb.

Pluspunten

Goede betaling

Vriendjespolitiek

Als je ‚Äėconnecties‚Äô hebt met de teamleiders wordt je al heel snel voorgetrokken. Bepaalde werknemers zitten gedurende hun uren dan ook gewoon met de teamleider in de kantine te praten. Bepaalde caissi√®res worden ook zeker speciaal behandeld, vooral als ze telaat komen. Het beleid in de dirk moet egt extreem veranderd worden.

leuke tijd gehad, veel geleerd maar zag het even niet meer zitten om elke keer achter de kassa te zitten.

Ik had een leuke werktijd, leuke mensen die met mij werkte en veel gezelligheid met werk. Zeker veel geleerd en toffe werktijden gehad.

Pluspunten

leuke collega’s

Minpunten

weinig uren

Prima

Hele leuke tijd bij Dirk, helaas kan ik niet genoeg uren draaien.

Pluspunten

Het team en samen werken

Minpunten

De uren

Eerste baantje

De Dirk was mijn eerste bijbaan. De werksfeer was gezellig en er was altijd wat te doen. Je krijgt goede salaris, omdat het vakantiegeld er gelijk in zit. Uiteindelijk was ik er wel weg gegaan doordat ziektes en afwezigheden slecht werden aangepakt, waardoor je vaak met minder mensen stond of geen vervanging kon vinden wanneer je zelf ziek was.

Pluspunten

Goede salaris

Minpunten

Bij ziekte moeilijk vervanging te regelen, moet je zelf regelen.

prima

Ik vond het prima om te werken bij de dirk. Na twee jaar was het ook wel weer genoeg.

een goeie teamverband met goeie loon.

Heb een goeie teamverbanden en een sociale omgeving gecre√ęerd

Prima werkgever

De dirk is een prima werkgever betreft salaris. Gemiddeld verdient een ervaren medewerker die minimaal 3 jaar in dienst is ruim 13 euro bruto per uur plus 8% ATV uren en 8% vakantiegeld welke in mei wordt uitbetaald. Op de werkvloer is het vaak chaotisch maar dit komt door bezuinigingen. Er zijn weinig uren beschikbaar om al het werk perfect af te krijgen en daarnaast heeft de organisatie personeel tekort in de kaderfuncties. Dit probleem is op sommige filialen zichtbaar in de bedrijfscultuur. Over het algemeen zijn de medewerkers van Dirk goed opgeleid en werken sneller en leveren betere resultaten dan andere supermarkten. Dit komt mede door de hoge normeringen. Bijvoorbeeld: kassamedewerkers moeten 1500 artikelen per uur scannen en er is altijd een B kassamedewerker aanwezig die erop toeziet dat er goed en effici√ęnt gewerkt wordt. Een ander voorbeeld: vakkenvullers krijgen bepaalde tijd om een container te vullen en alle afdelingen helpen elkaar- er wordt niet in eilandjes gedacht.

Ik heb 4/5 jaar met plezier bij de Dirk gewerkt waarbij ik een vast contract heb gekregen, maar ben nu wel keer toe aan wat nieuw en nieuwe uitdaging.

De Dirk was een leuke bijbaan maar ben nu wat toe aan iets anders.

Leuke collega's en een leuke functie.

Erg hardwerkende collega's waarmee ik goed kan samenwerken.

Voel me nog niet af geschreven

16 jaar met plezier gewerkt met de klanten en de collega s wil nog graag nu ik met pensioen ben vijf of 13 uur werken aan de kassa ,vind het een winkel die alles heb wat je nodig vind .leuke aanbiedingen.

Pluspunten

Leuke winkel

werkervaring

hele leuke baan, je bent veel met klanten bezig en dat spreekt mij zeer aan

leuke werkplek

was altijd heel fijn om te werken. fijne collegas en klanten

Matig

Betere communicatie om roosters te veranderen wegens schooltijden en sxhoolwerk

Gezellige werkomgeving

Omdat ik al zolang bij dirk werk geeft het wel aan dat het er goed is.

kassamedewerker

Iedereen denkt dat die wat voorstelt. Ze zijn ee beetje ego√Įstisch. Mensen die daar lang werken spelen de baas over je. Je wordt echt niet goed betaald en t is erg zwaar. Hele korte pauzes

Pluspunten

....

Minpunten

Laag betaald

Gezzelige werkomgeving

Weinig uren , rommelig in het rooster. Geen doorgroeimogelijkheden en teveel collega’s

Pluspunten

Minpunten

Weinig uren

Fijne werkplek maar soms onnodig streng

Ik heb twee jaar met plezier bij de Dirk gewerkt. Maar ik vond wel dat er onnodig streng gedaan was. Ik ben vaak aangesproken op mijn gekleurde haar en piercings in mijn gezicht. Mijn haar had roze plukjes en mn piercings zijn in mn neusvleugel en septum. Telkens als er mensen van het hoofdkantoor kwam zeiden ze dat ik mn piercings er uit moest halen en het gaatje moest afplakken zodat ik niemand beledigde???? Ongeveer een half jaar later begonnen ze heel moeilijk te doen over hoofddoeken. Als de medewerksters die een hoofddoek dragen diet hun Dirk hoofddoek ophadden maar een andere rode of zwarte werden ze aangesproken en kregen ze nar 3x een waarschuwing. Persoonlijk vond ik dit onnodig aangezien de hoofddoeken die de meisjes zelf droegen ook in de Dirk kleur waren. Ook moesten we altijd 5 minuten van tevoren al aan de kassa gaan zitten anders kreeg je een waarschuwing. Voor de lunch enzo kregen we nooit korting. Wel elke kerst een boodschappenbon van 25 euro. Over het algemeen was het erg leuk en goed te doen bij de Dirk alleen deze regels waren een nadeel

Pluspunten

duidelijk je rooster aan te geven, leuke werkplek, goed salaris, makkelijk werk

Minpunten

veel regels met grote consequenties.

Dirk

Het lijkt nog maar erg kort geleden dat ik daar ben begonnen als kassadame. Dit omdat ik al ervaring had in het vullen. Ik moest en zal ervaren hoe het is om een cassiere te zijn. Dit heb ik gedaan en uiteraard was dit niet voor mij voelde. Ik ben vrij snel opgeklommen naar service dame. Ik verzorgende samen met de dames op het einde van de avond ervoor dat alles gedweild en schoon was. En ik ging met klachten om bij de service balie.

gezellig

ik heb veel geleerd ik vond het leuk om met de klanten en praatje te maken

Pluspunten

goeie samenwerking

Minpunten

geen goeie omgeving

was een fijne werkgever

was een fijne werkgever. salaris altijd netjes optijd. ontslag is ook goed verlopen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,4

• Dirk