Logo van Dirk

Reviews voor Bake-off medewerker bij Dirk

3,4Salaris en arbeidsvoorwaarden

2 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 373 reviews

gezellig

Leuke sfeer, wordt hard gewerkt. Flexibele tijden, vervanging is ook meestal wel te regelen.

Slechte communicatie onder leiderschap en medewerksers

Vrachtwagen lossen om 06:00. Ovens starten. Brood op zijn plaats brengen, Afbakken van croisanten, kaasbroodjes enz.. inpakken, verkopen, brood snijden en alles weer schoonmaken. Ik heb geleerd hoe het is als je een baan hebt waar je het niet naar je zin hebt. Dat is niet leuk. Met de Directie kon ik het prima vinden maar het liep niet allemaal zo soepel. er was net een nieuw team en een nieuwe direcie in een nieuw filiaal, het was voor iedereen wennen, Mijn collega,s maakten onderling afspraken zonder de manager er van op de hoogte te brengen. zo kregen we allemaal problemen met de communicatie. Het moeilijkste van dit bedrijf was wel als je een kind had was dat eigenlijk een soort van nadeel. Qua ziekte of ongeval werdt er al moeilijk gedaan terwijl het zo makkelijk was te regelen. En het leukste vond ik toch wel de collega,s waar mee ik een goede klik had.

Pluspunten

Leuke klanten

Minpunten

Slechte communicatie

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,4

Reviews over Dirk gesorteerd op locatie

• Dirk
  • Bake-off medewerker