Logo van Dirk
Dirk

Reviews voor Dirk in Maarssen

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 373 reviews

kassamedewerker

Iedereen denkt dat die wat voorstelt. Ze zijn ee beetje egoĂŻstisch. Mensen die daar lang werken spelen de baas over je. Je wordt echt niet goed betaald en t is erg zwaar. Hele korte pauzes

Pluspunten

....

Minpunten

Laag betaald

goede werkgever tijdens schooltijd

De dirk van den broek heeft me veel geleerd. Als tiener ben ik hier begonnen met mijn eerste betaalde baan met collega's. Ik heb hier geleerd om te gaan met klanten, hoe je om kan gaan met verschillende bazen, hoe je gefocusd kan werken, en hoe je eentonige handelingen toch interessant kan maken. Ik heb drie jaar met plezier voor de dirk gewerkt, en ik heb me er eigenlijk welkom en gewaardeerd gevoeld.

Pluspunten

collega's, goed salaris

Minpunten

in het begin eentonig

Goede plek voor mijn eerste bijbaantje

Dit was mijn eerste bijbaantje en vond het erg leuk. Nadeel was dat de broeken niet lekker zaten.

gezellige werksfeer

een typische dag op het werk: ik begon altijd met het schoonmaken van de bake off ( bakkerij in de Dirk ) daarna vulde ik meestal alle broodjes bij die bijna op waren en haalde broodjes uit de koelcel om weer in de oven te doen als ik daarmee klaar was ging ik in de winkel fifo'en ( firts in first out ) en wat dingen bijvullen en dan zat wel zoon beetje mijn tijd erop. ik heb bij de Dirk van de Broek geleerd : - om klant vriendelijk te zijn. - om te fifo'en. - hoe je goed schoonmaakt. mijn collega's waren altijd erg vriendelijk en behulpzaam. het moeilijkste van de baan vond ik dat je veel zware dingen moest mee tillen naar je werk plek. het leukste aan de baan vond ik toch wel mijn collega's en het gedeelte die ik moest doen op de bake off.

Pluspunten

genoeg pauzes om even bij te komen.

Minpunten

te weinig communicatie

leuke omgeving

veel zitten ,veel dezelfde beweging,leuke collega's,lange dagen,goed salaris,vriendelijke baas

Pluspunten

dicht bij huis

Minpunten

lang zitten

Vacatures van Dirk

in Maarssen
Meer vacatures

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,4

• Dirk