Logo van Dirk
Dirk

Reviews voor Dirk in Lisse

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 373 reviews

gezellige collegas

goede begeleiding gehad en een gezellige sfeer met specifieke collega's

Slecht behandeld en weinig uren

Ik werk er enkele maanden en ben er nu al klaar mee. De eerste maanden was het leuk; simpele taken, leuke manager, prettige collega's. later kwam er een nieuwe manager en ging de oude dus weg. De nieuwe manager was veel minder vriendelijk, naar mij in ieder geval. Ik werd op alles aangesproken en vroeg meerdere keren waarom ik kritiek kreeg op hetgeen wat ik deed, terwijl ik precies deed wat ze van mij vroeg. Een dag werd ik weggestuurd omdat ik een product kocht tijdens werktijd. Dit mag volgens onze regels en daarnaast maken alle andere leidingevenden hier geen probleem van. Ik heb hierna helemaal besloten om te stoppen bij dit bedrijf omdat de taken die je steeds krijgt erg vervelend zijn, er veel te veel van je wordt verwacht (bijvoorbeeld de hele supermarkt schoonvegen in je eentje met 1 bezem, binnen 20 minuten, terwijl iedereen er meer dan een uur over doet). Ik raad niemand aan hier te werken. Ook wordt je genegeerd als je meerdere uren wilt draaien. Ik werd maar voor 2-4 uur ingeroosterd (minimale werkafspraak was 4 uur) en ik had persoonlijk en op de beschikbaarheidssite aangegeven dat ik veel meer kon en wou werken. Dit werdt niet serieus genomen.

slechte supermarkt

slechte producten slechte medewerkers ze laten je werken als een slaafpaard ik ga ontslag nemen ge krijgt slecht betaald en je krijgt niet betaald voor je overuren klanten lopen altijd te zeiken ik hoop dat dit filiaal in de fik gaat

Pluspunten

niks

Minpunten

alles

Vacatures van Dirk

in Lisse
Meer vacatures

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,4

• Dirk