Logo van Dirk
Dirk

Reviews voor Dirk in Leiden

10 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 373 reviews

We zijn allemaal aardig tegen elkaar en helpen elkaar

Dirk is gezellig en leuk maar ik vond het niet bij mij passen, ik hou meer van make up en achter kassa klanten helpen.

Pluspunten

We helpen elkaar

Minpunten

Je handen werden droog bij vakkenvullen en nagels gingen kapot.

Slecht

Geen fijn bedrijf om te werken, behandelen iedereen niet goed. Geen fijne werksfeer en onbeschoft tegen klanten. Fijn dat ik daar weg ben

Pluspunten

Minpunten

Geen fijne sfeer, slechte baas, onbeschoft tegen klanten

Bar slecht

minimum loon, weinig waardering en slechte comunicatie

Geen aanrader

De medewerkers van mijn leeftijd (16) waren wel gezellig, maar je wordt constant aangesproken door je leidinggevende. Ze verwachten dat je werkt op een heel hoog tempo en het is stressvol. Ook wordt er nooit gereageerd op mijn mailtjes, zelfs niet die waarbij ik ontslag wil aanvragen.

altijd met plezier gewerkt

was altijd erg leuk veel doorgroei mogelijkheden ze houden beste rekening met wat je kan en wil

Pluspunten

altijd leuk

Minpunten

had ik niet

Eerste bijbaan, maar niet echt mijn ding

Toen ik net van de Middelbare school af was heb ik daar kort gewerkt als vakkenvuller. Uiteindelijk gekozen voor een opleiding en carrière in een andere sector.

Pluspunten

Gratis lunch, Een aantal goede collega's met wie je af en toe een gesprek kon voeren

Minpunten

Geen doorgroeimogelijkheden, werkdruk, management, eigenlijk teveel om op te noemen

Voor mij geen werk bij Dirk meer.

Wat vind ik na 2 jaar werken bij Dirk van den Broek? Eigenlijk niet al te best en dat ga ik nu toelichten. Je begint je dag altijd met 15 tot 30 minuten van te voren komen voordat je moet gaan beginnen. Nadat het tijd werd om te gaan werken toen begon eigenlijk al de ellende. En met ellende bedoel ik dat je collega's had die erg 2 ledig zijn, de ene helft van de collega's mocht mij heel graag en ze vonden mij een goede werknemer. En de andere helft behandelde mij vanaf dag 1 al als een klein kind op de basisschool. Ik mocht alleen maar spiegelen en niet meer dan dat, vullen alleen als er nog wat staat anders alleen spiegelen. Mijn filiaalmanager was ook niet altijd even consistent dus de ene keer kon hij heel aardig zijn. Echter aan de andere kant kon hij ook heel streng zijn en je bergt je maar als mijn filiaalmanager boos werd. Al met al had ik het niet naar mijn zin gehad en voelde ik me niet thuis bij Dirk Levendaal te Leiden.

Pluspunten

Salaris altijd op tijd, leuke sommige collega's.

Minpunten

Zeer matige sfeer, management was bedroevend. Sommige collega's die niet aardig waren.

Gezellige sfeer

Het was leuk om mensen intewerken en tegelijk actief te zijn of verschillende vlakken binnen het filiaal

Pluspunten

Maaltijd vergoeding

Minpunten

Slechte koffie

geen goede regeling en leiding

de leiding en instructies waren slecht en veder was het temp daar weol goed maar heel chaos

Pluspunten

Minpunten

geen instructie

Hard werken in een gezellige omgeving

Door de huidige economische omstandigheden ben ik bij mijn vorige werkgever, Dirk van den Broek, boventallig verklaard. Bij Dirk van den Broek heb ik altijd met veel plezier, passie en inzet gewerkt in diverse functies en op diverse afdelingen. De laatste jaren was dit in de functie van kassamanager. In het verleden heb ik diverse opleidingen en cursussen gevolgd. Door mijn opleiding en ervaring heb ik vaardigheden zoals communicatie en resultaatgerichtheid goed weten te ontwikkelen.

Pluspunten

Flexibele werktijden

Minpunten

Geen familiebedrijf meer

Vacatures van Dirk

in Leiden
Meer vacatures

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,4

• Dirk