Logo van Dirk
Dirk

Reviews voor Dirk in Drachten

3 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 373 reviews

vertrouwd

Voor mij is de dirk echt thuiskomen. Ik ken iedereen daar en vind het een gemoedelijke sfeer. Het werk was echter heel simpel en daardoor miste ik de uitdaging. Het leukste vond ik dat er een hele hoop mogelijk is. Ik solliciteerde als kassamedewerker maar ik heb op elke afdeling wel geholpen.

Geen kans op een vast contract heel jammer dat ik weg moet

Er is een super goede werksfeer en er zijn hele fijne mensen om je heen. Het is heel erg jammer dat ze me na 3 contracten laten gaan omdat ik te oud ben en te duur word. Hierdoor heb ik minder uren gekregen en red ik het elke maand net.Tijd voor een nieuwe uitdaging.

Pluspunten

gezellige collega's, fijne klanten en een goede werksfeer

Minpunten

te weinig uren

Dirk van den Broek Drachten

Ik werk bij Dirk van den Broek sinds januari. We hebben helaas te horen gekregen dat onze vestiging in Drachten moet sluiten. Dit gewen de algemene sfeer een beetje een negatief gevoel. Maar buitendat om is het leuk werk. Ik werk twee keer in de week, woensdagmiddag en zaterdagavond, als de lading binnen komt. Het is aan mij de taak om de zogenaamde non-food producten in de actietafels te krijgen. Ik moet alles zelf uitzoeken en heb zelf de vrijheid om te bepalen hoe ik de tafels in deel. Dat is soms het moeilijkste van de baan maar ook juist wat het leuk maakt. Het is een pittig klusje waarvoor je veel inzicht nodig hebt. Ik heb verder vrij weinig contact met collega's omdat ik vrijwel de hele tijd dat ik er ben ook hard aan het werk ben.

Vacatures van Dirk

in Drachten
Meer vacatures

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,4

• Dirk