Logo van Dirk
Dirk

Reviews voor Dirk in Broek in Waterland

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 373 reviews

Gezellige werk omgeving

Ik werk al 5 jaar bij dirk van den broek en heb het er nog altijd naar mijn zin.

Pluspunten

Maaltijd vergoeding

Minpunten

Mijn eerste baan, geen leuke ervaring.

Iemand overleden in mijn kring, totaal geen begrip voor gehad erg onvriendelijk.

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

niet menselijk.

ik werkte op de versafdeling voor een anderhalf jaar en ik wou wat anders

het was opzicht wel leuk maar ik had het gevoel dat het tijd werd voor iets anders.

Gezellig maar hardwerkende sfeer

Je komt op tijd op je werk, dan doe je je eigen taken dat varieert erg. Je hebt een aantal pauzes. En als je je taken af hebt mag je op je ingeroosterde eindtijd naar huis.

Prima Werkgever.

Een heerlijke werkcultuur en vast personeel. Heel fijn gewerkt allen opleidings mogelijkheden zijn beperkt.

was zomermedewerker begonnen als kassamedewerker

bij dirk van de broek was ik kassa medewerker eerst en werd daarna overgeplaats naar de versafdeling

Pluspunten

gezellige team

Minpunten

te kort voor hun mogen werken en overplaatsing van kassa naar vers

Een gezellige werk omgeving

Was een gezellige werk omgeving onder de collega´s, en natuurlijk ook met de klanten.

Pluspunten

Heb er niet lang genoeg bij gewerkt.

Minpunten

Zou ik niet weten.

Goed betaald, redelijke werksfeer.

Mijn dagelijkse bezigheden bestonden voornamelijk uit het aanvullen van het assortiment. Presentatie en kwaliteit van de producten zijn erg belangrijk. Je leert hoe je om moet gaan met klanten en je komt steeds meer te weten over de producten. Als goed werk levert en goed met je collega's kan opschieten is er een mogelijkheid om leiding te geven. Mocht je dit goed liggen dan kan je via Dirk van den Broek een opleiding volgen tot assistent. Directie viel bij mij wat tegen maar dit verschilt heel erg per filiaal. Wel worden er naar mijn mening een hoop beslissingen op hoofdkantoor gemaakt die in de praktijk slecht uit pakken. Voor de jongeren onder ons (16-18) jaar is dit baantje het meest ideaal omdat de meeste collega's dezelfde leeftijd hebben. Je maakt snel vrienden en werkt vaak samen. Als oudere kom je meer in het wereldje van fulltimers en parttimers terecht. In de meeste filialen zijn de mensen vaak een clubje/groep maar hier kom je snel bij omdat je veel met ze samenwerkt. Als jong volwassene val je een beetje buiten de boot omdat je tussen de bovenstaande groepen valt. Desondanks zijn al je collega's wel erg vriendelijk. Voor jongeren zijn de sociale contacten en het salaris de pluspunten van deze baan. Zeker aan het begin. Het moeilijkste is toch wel om met plezier naar werk te gaan want het blijft simpel fysiek werk. Toch vind ik dat als je je ook maar een beetje interesseert of verdiept in het werk het al een stuk leuker wordt.

Pluspunten

Sociale contacten, salaris

Minpunten

Simpel werk

Vacatures van Dirk

in Broek in Waterland
Meer vacatures

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,4

• Dirk