Logo van Dirk
Dirk

Reviews voor Dirk in Alblasserdam

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 373 reviews

Productieve werkomgeving

Leuke werkomgeving met een hoge werkdruk. Ideaal om jezelf te profileren en te ontwikkelen.

Fijne werkomgeving super collega's

Mijn baas is echt een zeer prettig persoon heeft geduld en legt het je graag uit wat hij verwacht. Mijn collega's zijn zeer aardig, en als er iemand wil ruilen van dienst of vrij wil nemen regelen wij dit onderling in een App werkt echt super goed. Wij zijn verantwoordelijk voor ons eigen rooster maar ruilen kan dus, we vallen graag voor elkaar in. Vandaag kregen mijn collega's en ik een extraatje ( voor onze inzet, zomaar een doos chocolade van de baas ) echt tof.

Pluspunten

korting op de lekkerste verse koeken.

Minpunten

Ik heb ze niet.

gezellige werksfeer en leuk werk

ik mocht altijd spiegelen toen ik nog 15 was en toen ik 16 werd vullen. vullen was een stuk leuker dan alleen maar zitten en producten naar voren te halen ik heb geleerd hoe ik moet spiegelen,vullen, klussen, balansen, vrachtwagen laden en lossen en het fust legen de leiding was zeer goed, streng maar zeer goed ze zorgde ervoor dat er geen rotzooi van werd gemaakt. ik had leuke aardige collega'.s iedereen deed normaal en je kon gewoon met elkaar fatsoenlijk praten er was geen haat naar elkaar

Pluspunten

gratis eten goede werk sfeer

Minpunten

als iets kapot ging

Te hoge druk en een grimmige sfeer.

Ik heb 2 jaar bij de Dirk gewerkt en heb het werk eigenlijk nooit leuk gevonden. Er worden té jonge mensen aangenomen en té veel mensen waardoor er totaal geen controle is in de winkel. Het is altijd een rotzooi en de druk is enorm. Ze hebben te hoge eisen en het is ongezellig. Ik werk nu bij de Jumbo en merk enorme verschillen. De Dirk gaat sterk achteruit. Ze hebben totaal geen respect voor hun werknemers en dat maakt het heel vervelend hier te werken.

gezellige werkomgeving

Geen bijzonderheden. Leuk werk, leuk team. Jammer dat er veel overplaatsingen zijn.

Pluspunten

rekening houden met persoonlijke omstandigheden

Minpunten

geen minpunten

Prima werkomgeving, werken met jongeren, resultaat zien van je inspanningen.

Mijn dagelijkse werkzaamheden als teamleider: Leidinggeven; Bestellen; Plannen; Verzorging van de afdeling. Pluspunten van dit werk voor mij: Flexibel; Doorgroeimogelijkheden; Verantwoordelijkheid; Werken met jongeren.

Vacatures van Dirk

in Alblasserdam
Meer vacatures

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.4

• Dirk