Dirk

Dirk Reviews

Gezellige werksfeer en flexibele werktijden.

Ik werk een aantal jaar en vooral m bij Dirk en vooral de begin jaren waren erg leuk. De afgelopen paar jaar is de werksfeer bij Dirk verslechterd. Dit komt onder andere door:- Bezuinigingen (hierdoor wordt de werkdruk hoger en neemt irritaties op de werkvloer toe)- Slechte communicatie: Dit verschilt per vestiging, maar er wordt niet altijd even goed gecommuniceerd. - Sommige collega's kunnen letterlijk niks, en soms vroeg ik me letterlijk af: "Hoe kom jij in godsnaam aan een vaste aanstelling?!" Het is gewoonweg vervelend als een collega bepaalde vragen continue opnieuw stelt. Dit komt voornamelijk voor bij ouder personeel die niet in het bezit zijn van diploma's.- Als kassamedewerker moet je overal op letten en zelfs in tassen van klanten kijken, dit levert vaak vervelende situaties op.positieve punten:- Je hebt volop doorgroeimogelijkheden en de overstap van kassamedewerker B naar teamleider is mogelijk binnen een jaar.- Flexibiliteit in werkzaamheden. Op rustige momenten kan je zelfs op een andere afdeling ingezet worden. Dit maakt het werk divers en leuk! Je leert een hoop over de winkel, usp (unique sellling points van een bepaald merk) en leert hoe een product goed gepresenteerd kan worden. - reiskostenvergoeding indien woon-werk afstand meer dan 11 km bedraagt.-Goed salaris

Pluspunten

Goed salaris, door groeikansen, reiskostenvergoeding

Minpunten

er wordt veel bezuinigd op personeel, slechte communicatie, ouder personeel is niet altijd even slim.

leuke werkomgeving

Je kon zelf veel werk inplannen wanneer je dit wilde, ook had ik hele leuke collega's. In de twee jaar dat ik daar werkte heb ik een persoonlijke groei gekregen en heb ik tevens ook veel ervaring opgedaan. Je krijgt veel mogelijkheden om door te kunnen groeien en dat maakte het werken nog leuker.

Aanrader!

Ik heb gewerkt in de Dirk Drachten, ik begon op afdeling vers als vakkenvuller en dit was makkelijk werk en de tijd vloog voorbij. Als 15 jarige had ik een mooi uur loon wat er bij past . Ook werd ik zelf vaak ingepland op de zondag wat lekker aantikt (200%). Ik wou uiteindelijk meer uitdaging want werd 16 en kon zonder problemen doorstromen naar kassa!

Pluspunten

Salaris

Minpunten

Planningen

Tja

Na overgeplaatst te zijn zonder weinig overleg ben ik beland in een filiaal waar je echt 0.0 waardering krijgt. Als klap op de vuurpijl word je goede beoordelingen die je in andere filialen had ineens omlaag gehaald zonder echt weinig aanleiding ervoor

Minpunten

Slechte rijkskosten vergoeding

Vriendjespolitiek

Als je ‘connecties’ hebt met de teamleiders wordt je al heel snel voorgetrokken. Bepaalde werknemers zitten gedurende hun uren dan ook gewoon met de teamleider in de kantine te praten. Bepaalde caissières worden ook zeker speciaal behandeld, vooral als ze telaat komen. Het beleid in de dirk moet egt extreem veranderd worden.

Slecht

Geen fijn bedrijf om te werken, behandelen iedereen niet goed. Geen fijne werksfeer en onbeschoft tegen klanten. Fijn dat ik daar weg ben

Pluspunten

Minpunten

Geen fijne sfeer, slechte baas, onbeschoft tegen klanten

Je krijgt goed betaald

Ik heb een leuke tijd gehad maar was erg vaak ziek en wilde meer ervaring opdoen bij andere winkels dus ben toen naar andere bedrijven gegaan.

Bar slecht

minimum loon, weinig waardering en slechte comunicatie

Goede werkgever, en betaling!

Ik heb hier heel lang geleden gewerkt, en destijds vond ik dat ze goed betalen, en vandaag de dag werkt een vriendin van mij er nog. En zij vind dat ik gelijk heb.

Pluspunten

Goede betaling

Makkelijk

Makkelijk je verdient vgm hier ook het beste als je jong bent ik was 17 verdiende in ieder geval meer dan minimumloon alleen het is wel supermarktwerk dus het is heel simpel maar soms krijg je wel te maken met drukte of juist niet en dan duurt het wel lang je werkdag maar als je jong bent prima te doen geloof me er zijn zeker mindere bijbanen. En bereid je voor op dat niet alle klanten leuk voor je gaan zijn dat is bij alle supermarkten maar je moet je niet klein laten maken omdat je jong bent en nog onwetend want je manager zou dat ook niet pikken bijvoorbeeld. En als je voor caissière gaat en je denkt ik ben niet zo'n rekenwonder want dat dacht ik ook maak je geen zorgen want de kassa heeft een systeem die qua rekenen al het werk doet

Pluspunten

Simpel werk, prima loon

Minpunten

Soms lange werkdagen

Vacatures van Dirk

Meer vacatures

slecht

stelletje idioten slecht af rader hoop falliet gaat

gezellige werkomgeving leuke collega"s

ik heb hier veel geleerd ben daar allround medewerker en weet van alles wel wat.

Pluspunten

Collega's waren heel leuk

Saai

Ik was er ongeveer anderhalf jaar en het was de saaiste tijd van mn leven

Pluspunten

Geld

Minpunten

Saai

goede werkgever voor jongeren

fijne werkgever met soepele werktijden voor jongeren die op de middelbare school zitten

Weinig betaald

Vaak krijg je onder betaald. De werksfeer is we gezellig omdat je met je leeftijdsgenoten werkt 15 tm 18 jr

leuke tijd gehad, veel geleerd maar zag het even niet meer zitten om elke keer achter de kassa te zitten.

Ik had een leuke werktijd, leuke mensen die met mij werkte en veel gezelligheid met werk. Zeker veel geleerd en toffe werktijden gehad.

Pluspunten

leuke collega’s

Minpunten

weinig uren

Leuke collega’s , snel en handig zijn met hand

Ik vond het een leuke baan rustig en kon het op me gemak doen maar laatste tijd werd ik minder ingedeeld op werk.

Pluspunten

Heel goed verzorgd en alles compleet zonder fouten

Minpunten

Geen min punten

Prima

Hele leuke tijd bij Dirk, helaas kan ik niet genoeg uren draaien.

Pluspunten

Het team en samen werken

Minpunten

De uren

Productieve werkomgeving

Leuke werkomgeving met een hoge werkdruk. Ideaal om jezelf te profileren en te ontwikkelen.

goed

je doet eigenlijk altijd een beetje hetzelfde het is niet zo moeilijk en je leert het snel.

Pluspunten

je krijgt altijd wat meer verdient

Minpunten

weinig ingeroosterd

Toxic

Ik heb op het DC in bleiswijk gewerkt, er staat veelste veel druk op het personeel door bezuinigingen en de uitzendkrachten die niet hun werk doen. De teamleiders zijn verre van goed(als ze überhaupt aanwezig zijn. Je krijgt om de week je rooster, deze klopt 7 van de 10 keer niet van wegen slechte communicatie rond de afdelingen. Aka. Zoek elswaar.

Pluspunten

Fruitmand

Minpunten

Genoeg.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.4

• Dirk