Dirk
Bekijk alle reviews over Dirk

Dirk

Review over Dirk van een medewerker

Tja

Na overgeplaatst te zijn zonder weinig overleg ben ik beland in een filiaal waar je echt 0.0 waardering krijgt. Als klap op de vuurpijl word je goede beoordelingen die je in andere filialen had ineens omlaag gehaald zonder echt weinig aanleiding ervoor

Minpunten

Slechte rijkskosten vergoeding

Productieve werkomgeving

Leuke werkomgeving met een hoge werkdruk. Ideaal om jezelf te profileren en te ontwikkelen.

veel ruimte voor verbetering

Erg schijnheilig bedrijf. Ik werk er nu 5 jaar en heb met verschillende leidinggevenden gewerkt. Je kan hier prima werken als bijbaan maar doorgroeien moet je twee keer overwegen. Is een erg langdradig proces waarbij je slecht wordt ondersteund. Je bent zeker niet de eerste prioriteit op dit gebied. Cultuur in het filiaal is heel erg verschillend per filiaal. Filialen waar slecht management staat gaat het ook slechter en dit slaat over op de werksfeer in het filiaal. Naar mijn idee is er veel onrust op management niveau door een te kort aan (afdelings)managers. Veel managers vertrekken ook naar de concurrentie. Waardoor er veel filialen zijn met te weinig (goed) kader. Daar waar het vroeger vaak nog een biertje werd gedronken na het werkt, wordt dit steeds minder gedaan. Met name oudere medewerkers geven aan dat Dirk niet meer de Dirk van vroeger is. Als vulploegmedewerker leer je vrij weinig tot niks. Als teamleider kan je je ontwikkelen in leidinggeven en communicatie maar hier werd in mijn geval weinig begeleiding in gegeven. Maar per filiaal verschilt dit ook heel erg. Bij veel filialen ben je gewoon een vulploegmedewerker als teamleider. Ik denk dat werken voor Dirk de eerste 4 tot 7 wel leuk maar dat je dan opzoek moet naar iets anders. met name tot je 22 is het leuk want daarna stijg je bijna niks meer in salaris.

Leuk bedrijf maar het kan wat menselijker

Een hele hoge werkdruk. Je moet veel doen in korte tijd. Veel wisseling in managers, en elke manager heeft een eigen inzicht hoe het moet. Soms moet je doorwerken tot 23.00 uur terwijl je ingepland stond tot 21.30 uur

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.4

• Dirk