Dirk
Bekijk alle reviews over Dirk

Dirk

Review over Dirk van een medewerker

Super!

Dirk is super leuk werken, alleen is het niet wat ik zoek.

Pluspunten

Goede loon

Minpunten

Chaotisch

Gezellige werksfeer en flexibele werktijden.

Ik werk een aantal jaar en vooral m bij Dirk en vooral de begin jaren waren erg leuk. De afgelopen paar jaar is de werksfeer bij Dirk verslechterd. Dit komt onder andere door:- Bezuinigingen (hierdoor wordt de werkdruk hoger en neemt irritaties op de werkvloer toe)- Slechte communicatie: Dit verschilt per vestiging, maar er wordt niet altijd even goed gecommuniceerd. - Sommige collega's kunnen letterlijk niks, en soms vroeg ik me letterlijk af: "Hoe kom jij in godsnaam aan een vaste aanstelling?!" Het is gewoonweg vervelend als een collega bepaalde vragen continue opnieuw stelt. Dit komt voornamelijk voor bij ouder personeel die niet in het bezit zijn van diploma's.- Als kassamedewerker moet je overal op letten en zelfs in tassen van klanten kijken, dit levert vaak vervelende situaties op.positieve punten:- Je hebt volop doorgroeimogelijkheden en de overstap van kassamedewerker B naar teamleider is mogelijk binnen een jaar.- Flexibiliteit in werkzaamheden. Op rustige momenten kan je zelfs op een andere afdeling ingezet worden. Dit maakt het werk divers en leuk! Je leert een hoop over de winkel, usp (unique sellling points van een bepaald merk) en leert hoe een product goed gepresenteerd kan worden. - reiskostenvergoeding indien woon-werk afstand meer dan 11 km bedraagt.-Goed salaris

Pluspunten

Goed salaris, door groeikansen, reiskostenvergoeding

Minpunten

er wordt veel bezuinigd op personeel, slechte communicatie, ouder personeel is niet altijd even slim.

leuke werkomgeving

Je kon zelf veel werk inplannen wanneer je dit wilde, ook had ik hele leuke collega's. In de twee jaar dat ik daar werkte heb ik een persoonlijke groei gekregen en heb ik tevens ook veel ervaring opgedaan. Je krijgt veel mogelijkheden om door te kunnen groeien en dat maakte het werken nog leuker.
Zelfde functieZelfde locatie

Eentonig werk met weinig pauzemogelijkheden

Werken bij de Dirk is onpersoonlijk. Meestal werk je zo'n 4 uur achter elkaar, waardoor je geen recht hebt op pauze. Je collega's zijn absoluut je redding, omdat die het meestal net zo waardeloos vinden als jijzelf. De reden dat je werken in deze supermarkt zou kunnen overwegen is omdat het wellicht dichtbij is en in verhouding niet slecht verdient. Als je dacht dat deze supermarkt veel mogelijkheden tot promotie biedt dan heb je het mis. Hier zou je slechts kans op hebben als je verder geen ambities in het leven hebt, anders zijn ze bang dat je ontslag neemt, omdat je misschien ooit voor een leven in een andere branche kiest. Kortom, is het leven uitzichtloos voor je en zie je echt geen andere keus dan solliciteren bij de Dirk, succes.

Pluspunten

collega's

Minpunten

management

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.4

• Dirk