Dirk
Bekijk alle reviews over Dirk

Dirk

Review over Dirk van een medewerker

Productieve en gezellige werkomgeving

Je werkt op tijden die jij zelf opgeeft als beschikbaar, waardoor je werkt wanneer het jou uitkomt. Je kunt drie en in overleg soms twee weken van te voren nog vrij vragen. Je werkt samen in een gezellig team. Er is een hele open en goede sfeer, zo kun je in alles eerlijk zijn en ook meedenken als je vind dat iets beter kan.

Pluspunten

Vergoeding voor avondeten van €5

Leuke collega’s , snel en handig zijn met hand

Ik vond het een leuke baan rustig en kon het op me gemak doen maar laatste tijd werd ik minder ingedeeld op werk.

Pluspunten

Heel goed verzorgd en alles compleet zonder fouten

Minpunten

Geen min punten

Gezellige werkomgeving

Ik heb bij de Dirk zelfstandig leren werken, dus niet hele tijd afhankelijk zijn anderen. Op sociaal gebied kan je je ontwikkelen. Natuurlijk zijn er mindere afdelingsmanagers, maar je daar kom je later bij werk ook tegen, dus is dat een handige werkervaring. Soms moet je naar oplossingen zoeken, die handig kan zijn voor je latere baan.

Gezellige werksfeer, hoog salaris

Dirk Zwijndrecht kent een gezellige werksfeer met leuke collega's. Ik heb het wel altijd naar mijn zin gehad, soms weer niet, omdat je soms veel uren ingepland kunt worden en de werkdruk is soms hoog (ligt eraan welke leidinggevende je hebt die werkdag). Verder is de salaris prima.

Pluspunten

Salaris

Minpunten

Hoge werkdruk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.4

• Dirk