Dirk
Bekijk alle reviews over Dirk

Dirk

Review over Dirk van een medewerker

Prima werkomgeving, werken met jongeren, resultaat zien van je inspanningen.

Mijn dagelijkse werkzaamheden als teamleider: Leidinggeven; Bestellen; Plannen; Verzorging van de afdeling. Pluspunten van dit werk voor mij: Flexibel; Doorgroeimogelijkheden; Verantwoordelijkheid; Werken met jongeren.

Tja

Na overgeplaatst te zijn zonder weinig overleg ben ik beland in een filiaal waar je echt 0.0 waardering krijgt. Als klap op de vuurpijl word je goede beoordelingen die je in andere filialen had ineens omlaag gehaald zonder echt weinig aanleiding ervoor

Minpunten

Slechte rijkskosten vergoeding
Zelfde functieZelfde locatie

Productieve werkomgeving

Leuke werkomgeving met een hoge werkdruk. Ideaal om jezelf te profileren en te ontwikkelen.

Fijne werkomgeving super collega's

Mijn baas is echt een zeer prettig persoon heeft geduld en legt het je graag uit wat hij verwacht. Mijn collega's zijn zeer aardig, en als er iemand wil ruilen van dienst of vrij wil nemen regelen wij dit onderling in een App werkt echt super goed. Wij zijn verantwoordelijk voor ons eigen rooster maar ruilen kan dus, we vallen graag voor elkaar in. Vandaag kregen mijn collega's en ik een extraatje ( voor onze inzet, zomaar een doos chocolade van de baas ) echt tof.

Pluspunten

korting op de lekkerste verse koeken.

Minpunten

Ik heb ze niet.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.4

• Dirk
  • Prima werkomgeving, werken met jongeren, resultaat zien van je inspanningen.