Logo van Dirk
Dirk
Bekijk alle reviews over Dirk

Dirk

Review over Dirk van een medewerker

Prima werkgever

De dirk is een prima werkgever betreft salaris. Gemiddeld verdient een ervaren medewerker die minimaal 3 jaar in dienst is ruim 13 euro bruto per uur plus 8% ATV uren en 8% vakantiegeld welke in mei wordt uitbetaald. Op de werkvloer is het vaak chaotisch maar dit komt door bezuinigingen. Er zijn weinig uren beschikbaar om al het werk perfect af te krijgen en daarnaast heeft de organisatie personeel tekort in de kaderfuncties. Dit probleem is op sommige filialen zichtbaar in de bedrijfscultuur. Over het algemeen zijn de medewerkers van Dirk goed opgeleid en werken sneller en leveren betere resultaten dan andere supermarkten. Dit komt mede door de hoge normeringen. Bijvoorbeeld: kassamedewerkers moeten 1500 artikelen per uur scannen en er is altijd een B kassamedewerker aanwezig die erop toeziet dat er goed en efficiënt gewerkt wordt. Een ander voorbeeld: vakkenvullers krijgen bepaalde tijd om een container te vullen en alle afdelingen helpen elkaar- er wordt niet in eilandjes gedacht.

Bekijk alle reviews over 373

Vriendjespolitiek

Als je ‘connecties’ hebt met de teamleiders wordt je al heel snel voorgetrokken. Bepaalde werknemers zitten gedurende hun uren dan ook gewoon met de teamleider in de kantine te praten. Bepaalde caissières worden ook zeker speciaal behandeld, vooral als ze telaat komen. Het beleid in de dirk moet egt extreem veranderd worden.

Goede werkgever, en betaling!

Ik heb hier heel lang geleden gewerkt, en destijds vond ik dat ze goed betalen, en vandaag de dag werkt een vriendin van mij er nog. En zij vind dat ik gelijk heb.

Pluspunten

Goede betaling

Minpunten

leuke tijd gehad, veel geleerd maar zag het even niet meer zitten om elke keer achter de kassa te zitten.

Ik had een leuke werktijd, leuke mensen die met mij werkte en veel gezelligheid met werk. Zeker veel geleerd en toffe werktijden gehad.

Pluspunten

leuke collega’s

Minpunten

weinig uren

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,4

• Dirk