Dirk
Bekijk alle reviews over Dirk

Dirk

Review over Dirk van een medewerker

Niet slecht, gewoon goed werk

Niet erg positief of negatief, echt gewoon een baan.

Productieve en gezellige werkomgeving

Een groot en gezellige team, als je van hard werken houd

Leuke en gezellige werkomgeving

Dirk van den Broek in Volendam is een leuke en goede winkel om werkervaring op te doen en hierin wordt dan ook goed ondersteund

Gezellige werksfeer en flexibele werktijden.

Ik werk een aantal jaar en vooral m bij Dirk en vooral de begin jaren waren erg leuk. De afgelopen paar jaar is de werksfeer bij Dirk verslechterd. Dit komt onder andere door:- Bezuinigingen (hierdoor wordt de werkdruk hoger en neemt irritaties op de werkvloer toe)- Slechte communicatie: Dit verschilt per vestiging, maar er wordt niet altijd even goed gecommuniceerd. - Sommige collega's kunnen letterlijk niks, en soms vroeg ik me letterlijk af: "Hoe kom jij in godsnaam aan een vaste aanstelling?!" Het is gewoonweg vervelend als een collega bepaalde vragen continue opnieuw stelt. Dit komt voornamelijk voor bij ouder personeel die niet in het bezit zijn van diploma's.- Als kassamedewerker moet je overal op letten en zelfs in tassen van klanten kijken, dit levert vaak vervelende situaties op.positieve punten:- Je hebt volop doorgroeimogelijkheden en de overstap van kassamedewerker B naar teamleider is mogelijk binnen een jaar.- Flexibiliteit in werkzaamheden. Op rustige momenten kan je zelfs op een andere afdeling ingezet worden. Dit maakt het werk divers en leuk! Je leert een hoop over de winkel, usp (unique sellling points van een bepaald merk) en leert hoe een product goed gepresenteerd kan worden. - reiskostenvergoeding indien woon-werk afstand meer dan 11 km bedraagt.-Goed salaris

Pluspunten

Goed salaris, door groeikansen, reiskostenvergoeding

Minpunten

er wordt veel bezuinigd op personeel, slechte communicatie, ouder personeel is niet altijd even slim.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.4

• Dirk
  • Niet slecht, gewoon goed werk