Dirk
Bekijk alle reviews over Dirk

Dirk

Review over Dirk van een medewerker

Leuk bijbaantje

Ik werkte bij de dirk als kassière en dat deed ik 10 uur in de week. Het is niet veel, omdat ik nog op school zit, maar ik ging er wel altijd heen met plezier. De collega's zijn aardig en de leidinggevende en locatie maneger zijn er altijd voor je. Wel is het vervelend dat je soms niet ingeplant word of juist veel en het schoonmaken wat er bij komt kijken is niet altijd fijn.

Productieve en gezellige werkomgeving

Je werkt op tijden die jij zelf opgeeft als beschikbaar, waardoor je werkt wanneer het jou uitkomt. Je kunt drie en in overleg soms twee weken van te voren nog vrij vragen. Je werkt samen in een gezellig team. Er is een hele open en goede sfeer, zo kun je in alles eerlijk zijn en ook meedenken als je vind dat iets beter kan.

Pluspunten

Vergoeding voor avondeten van €5

Respectloos

Ze zijn respectloos tegen elkaar! Ze doen hun werkOf niet goed of ze laten hun werk doen aan nieuwe collega's op hun eerste werkdag ! Salaris komt ook minder altijd wel problemen gehad! Managers luisteren je niet en helpen je met moeite!

Pluspunten

Minpunten

Respectloos

gezellig

bij de dirk werken is heel leuk je werkt mensen van je leeftijd 15-19 en je hebt een goede band met mensen hoewel dit natuurlijk verschild per werk plek

Pluspunten

hoogste salaris van alle supermarkten

Minpunten

weet ik ff niet

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.4

• Dirk