Dirk
Bekijk alle reviews over Dirk

Dirk

Review over Dirk van een medewerker

gezellig

Leuke sfeer, wordt hard gewerkt. Flexibele tijden, vervanging is ook meestal wel te regelen.

Slechte communicatie onder leiderschap en medewerksers

Vrachtwagen lossen om 06:00. Ovens starten. Brood op zijn plaats brengen, Afbakken van croisanten, kaasbroodjes enz.. inpakken, verkopen, brood snijden en alles weer schoonmaken. Ik heb geleerd hoe het is als je een baan hebt waar je het niet naar je zin hebt. Dat is niet leuk. Met de Directie kon ik het prima vinden maar het liep niet allemaal zo soepel. er was net een nieuw team en een nieuwe direcie in een nieuw filiaal, het was voor iedereen wennen, Mijn collega,s maakten onderling afspraken zonder de manager er van op de hoogte te brengen. zo kregen we allemaal problemen met de communicatie. Het moeilijkste van dit bedrijf was wel als je een kind had was dat eigenlijk een soort van nadeel. Qua ziekte of ongeval werdt er al moeilijk gedaan terwijl het zo makkelijk was te regelen. En het leukste vond ik toch wel de collega,s waar mee ik een goede klik had.

Pluspunten

Leuke klanten

Minpunten

Slechte communicatie

Gezellige werksfeer en flexibele werktijden.

Ik werk een aantal jaar en vooral m bij Dirk en vooral de begin jaren waren erg leuk. De afgelopen paar jaar is de werksfeer bij Dirk verslechterd. Dit komt onder andere door:- Bezuinigingen (hierdoor wordt de werkdruk hoger en neemt irritaties op de werkvloer toe)- Slechte communicatie: Dit verschilt per vestiging, maar er wordt niet altijd even goed gecommuniceerd. - Sommige collega's kunnen letterlijk niks, en soms vroeg ik me letterlijk af: "Hoe kom jij in godsnaam aan een vaste aanstelling?!" Het is gewoonweg vervelend als een collega bepaalde vragen continue opnieuw stelt. Dit komt voornamelijk voor bij ouder personeel die niet in het bezit zijn van diploma's.- Als kassamedewerker moet je overal op letten en zelfs in tassen van klanten kijken, dit levert vaak vervelende situaties op.positieve punten:- Je hebt volop doorgroeimogelijkheden en de overstap van kassamedewerker B naar teamleider is mogelijk binnen een jaar.- Flexibiliteit in werkzaamheden. Op rustige momenten kan je zelfs op een andere afdeling ingezet worden. Dit maakt het werk divers en leuk! Je leert een hoop over de winkel, usp (unique sellling points van een bepaald merk) en leert hoe een product goed gepresenteerd kan worden. - reiskostenvergoeding indien woon-werk afstand meer dan 11 km bedraagt.-Goed salaris

Pluspunten

Goed salaris, door groeikansen, reiskostenvergoeding

Minpunten

er wordt veel bezuinigd op personeel, slechte communicatie, ouder personeel is niet altijd even slim.

leuke werkomgeving

Je kon zelf veel werk inplannen wanneer je dit wilde, ook had ik hele leuke collega's. In de twee jaar dat ik daar werkte heb ik een persoonlijke groei gekregen en heb ik tevens ook veel ervaring opgedaan. Je krijgt veel mogelijkheden om door te kunnen groeien en dat maakte het werken nog leuker.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.4

• Dirk