Logo van Dirk
Dirk
Bekijk alle reviews over Dirk

Dirk

Review over Dirk van een medewerker

Controlerende en corrigerende en gezellige sfeer.

Controlerende en corrigerende sfeer: Wanneer je een dag niet kwam opdagen zonder het door te geven, werd er direct een telefoontje gepleegd of e-mail verstuurd met de vraag waarom je afwezig bent. Als je je werkbenodigdheden niet op orde had, werd je erop aangesproken en werd er gelijk gezorgd voor een vervangende oplossing. Als je geoccupeerd was met je smartphone, dan werd die na een paar waarschuwingen in beslag genomen en ga zo maar door... Gezellige sfeer: Aan het begin van mijn werkperiode was ik nogal gereserveerd en het was een kwestie van commandos opvolgen en mijn taken uitvoeren. Gezellige kletspraak deed ik niet uit mezelf, maar ik reageerde wel als iemand het wat socialer wou maken. Na een jaar voelde ik me eindelijk comfortabel genoeg om ook echt vrienden te maken en een positieve indruk achter te laten bij mijn medecollega's. De uitjes die werden georganiseerd zorgen er ook voor dat iedereen hechter word onder een meer informele omgeving/setting.

Bekijk alle reviews over 373

goede werkgever voor jongeren

fijne werkgever met soepele werktijden voor jongeren die op de middelbare school zitten

Leuke collega’s , snel en handig zijn met hand

Ik vond het een leuke baan rustig en kon het op me gemak doen maar laatste tijd werd ik minder ingedeeld op werk.

Pluspunten

Heel goed verzorgd en alles compleet zonder fouten

Minpunten

Geen min punten

Goeie plek voor bijbaan

Goeie plek voor bijbaan. Maar zoals elke baan op oproepbasis, is het erg irritant om gebeld/geappt te worden om te komen werken, maar jaaa..

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,4

• Dirk
  • Controlerende en corrigerende en gezellige sfeer.