Logo van Dirk
Dirk

Dirk Reviews

372 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 373 reviews

Je krijgt goed betaald

Ik heb een leuke tijd gehad maar was erg vaak ziek en wilde meer ervaring opdoen bij andere winkels dus ben toen naar andere bedrijven gegaan.

Vriendjespolitiek

Als je ‚Äėconnecties‚Äô hebt met de teamleiders wordt je al heel snel voorgetrokken. Bepaalde werknemers zitten gedurende hun uren dan ook gewoon met de teamleider in de kantine te praten. Bepaalde caissi√®res worden ook zeker speciaal behandeld, vooral als ze telaat komen. Het beleid in de dirk moet egt extreem veranderd worden.

Slecht

Geen fijn bedrijf om te werken, behandelen iedereen niet goed. Geen fijne werksfeer en onbeschoft tegen klanten. Fijn dat ik daar weg ben

Pluspunten

Minpunten

Geen fijne sfeer, slechte baas, onbeschoft tegen klanten

Bar slecht

minimum loon, weinig waardering en slechte comunicatie

Goede werkgever, en betaling!

Ik heb hier heel lang geleden gewerkt, en destijds vond ik dat ze goed betalen, en vandaag de dag werkt een vriendin van mij er nog. En zij vind dat ik gelijk heb.

Pluspunten

Goede betaling

Makkelijk

Makkelijk je verdient vgm hier ook het beste als je jong bent ik was 17 verdiende in ieder geval meer dan minimumloon alleen het is wel supermarktwerk dus het is heel simpel maar soms krijg je wel te maken met drukte of juist niet en dan duurt het wel lang je werkdag maar als je jong bent prima te doen geloof me er zijn zeker mindere bijbanen. En bereid je voor op dat niet alle klanten leuk voor je gaan zijn dat is bij alle supermarkten maar je moet je niet klein laten maken omdat je jong bent en nog onwetend want je manager zou dat ook niet pikken bijvoorbeeld. En als je voor caissière gaat en je denkt ik ben niet zo'n rekenwonder want dat dacht ik ook maak je geen zorgen want de kassa heeft een systeem die qua rekenen al het werk doet

Pluspunten

Simpel werk, prima loon

Minpunten

Soms lange werkdagen

slecht

stelletje idioten slecht af rader hoop falliet gaat

gezellige werkomgeving leuke collega"s

ik heb hier veel geleerd ben daar allround medewerker en weet van alles wel wat.

Pluspunten

Collega's waren heel leuk

Saai

Ik was er ongeveer anderhalf jaar en het was de saaiste tijd van mn leven

Pluspunten

Geld

Minpunten

Saai

goede werkgever voor jongeren

fijne werkgever met soepele werktijden voor jongeren die op de middelbare school zitten

Vacatures van Dirk

Meer vacatures

Weinig betaald

Vaak krijg je onder betaald. De werksfeer is we gezellig omdat je met je leeftijdsgenoten werkt 15 tm 18 jr

leuke tijd gehad, veel geleerd maar zag het even niet meer zitten om elke keer achter de kassa te zitten.

Ik had een leuke werktijd, leuke mensen die met mij werkte en veel gezelligheid met werk. Zeker veel geleerd en toffe werktijden gehad.

Pluspunten

leuke collega’s

Minpunten

weinig uren

Leuke collega’s , snel en handig zijn met hand

Ik vond het een leuke baan rustig en kon het op me gemak doen maar laatste tijd werd ik minder ingedeeld op werk.

Pluspunten

Heel goed verzorgd en alles compleet zonder fouten

Minpunten

Geen min punten

Prima

Hele leuke tijd bij Dirk, helaas kan ik niet genoeg uren draaien.

Pluspunten

Het team en samen werken

Minpunten

De uren

Productieve werkomgeving

Leuke werkomgeving met een hoge werkdruk. Ideaal om jezelf te profileren en te ontwikkelen.

goed

je doet eigenlijk altijd een beetje hetzelfde het is niet zo moeilijk en je leert het snel.

Pluspunten

je krijgt altijd wat meer verdient

Minpunten

weinig ingeroosterd

Toxic

Ik heb op het DC in bleiswijk gewerkt, er staat veelste veel druk op het personeel door bezuinigingen en de uitzendkrachten die niet hun werk doen. De teamleiders zijn verre van goed(als ze √ľberhaupt aanwezig zijn. Je krijgt om de week je rooster, deze klopt 7 van de 10 keer niet van wegen slechte communicatie rond de afdelingen. Aka. Zoek elswaar.

Pluspunten

Fruitmand

Minpunten

Genoeg.

Goeie plek voor bijbaan

Goeie plek voor bijbaan. Maar zoals elke baan op oproepbasis, is het erg irritant om gebeld/geappt te worden om te komen werken, maar jaaa..

een omgeving waar tempo en communicatie belangruik is

als je op de juiste tempo kan werken is het een baan voor jou

Slecht behandeld en weinig uren

Ik werk er enkele maanden en ben er nu al klaar mee. De eerste maanden was het leuk; simpele taken, leuke manager, prettige collega's. later kwam er een nieuwe manager en ging de oude dus weg. De nieuwe manager was veel minder vriendelijk, naar mij in ieder geval. Ik werd op alles aangesproken en vroeg meerdere keren waarom ik kritiek kreeg op hetgeen wat ik deed, terwijl ik precies deed wat ze van mij vroeg. Een dag werd ik weggestuurd omdat ik een product kocht tijdens werktijd. Dit mag volgens onze regels en daarnaast maken alle andere leidingevenden hier geen probleem van. Ik heb hierna helemaal besloten om te stoppen bij dit bedrijf omdat de taken die je steeds krijgt erg vervelend zijn, er veel te veel van je wordt verwacht (bijvoorbeeld de hele supermarkt schoonvegen in je eentje met 1 bezem, binnen 20 minuten, terwijl iedereen er meer dan een uur over doet). Ik raad niemand aan hier te werken. Ook wordt je genegeerd als je meerdere uren wilt draaien. Ik werd maar voor 2-4 uur ingeroosterd (minimale werkafspraak was 4 uur) en ik had persoonlijk en op de beschikbaarheidssite aangegeven dat ik veel meer kon en wou werken. Dit werdt niet serieus genomen.

Geen leuke werkervaring

Ik vond de werkdruk te hoog en ik vindt dat ze helemaal niet zo vriendelijk zijn

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dirk. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,4

• Dirk