Dimence Groep
Bekijk alle reviews over Dimence Groep

Dimence Groep

Review over Dimence Groep van een medewerker

Best een gezellige dames groep

Was een leuke ervaring met een gezellige dames groep

Pluspunten

Gezellig

6 mei 2021
Hoi, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven!

Grote, financieel gezonde organisatie maar soms chaotisch

Vanuit de flex ben je van beperkte waarde voor de cliënt, omdat je op bepaalde locaties zo goed als niks kunt betekenen als je geen medicatiecursus hebt afgerond. Deze is te behalen via de organisatie, maar het oefenen in praktijk is als flexer nagenoeg onmogelijk en hierin wordt vanuit de organisatie ook niet ondersteund of geïnvesteerd. Het flexen in de zorg is me niet onbekend en bij andere bedrijven kon ik van veel grotere betekenis zijn voor de cliënten; hier zit je op veel locaties gewoon je tijd uit en dan heb je het gauw gezien. Sommige locaties zijn mega chaotisch, waardoor je weinig sturing en duidelijkheid krijgt. Het salaris is daarentegen uitstekend. Ik heb voor een keurig salaris kunnen onderhandelen en daarnaast zijn er veel voordelen vanuit de organisatie. Het is een financieel gezonde organisatie, waardoor ze dat weer goed op orde hebben. Zo hebben ze ook een eenmalig bedrag uitgekeerd ter compensatie van de hogere energiekosten (waar zij natuurlijk als werkgever niet verantwoordelijk voor zijn, maar toch steunen ze werknemers volop). Een aantal locaties zijn beter georganiseerd en ik heb gewerkt met leuke collega's. Daarnaast zijn ze ontzettend begripvol in het geval van (veelvuldig) uitval door ziekte; ze denken met je mee en tonen empathie, dat kan je niet van ieder bedrijf zeggen. Over het algemeen een goede werkgever.

Pluspunten

Ondersteund medewerkers in moeilijke tijden (zowel privé als maatschappelijk)

Minpunten

Van weinig toegevoegde waarde als flexer waardoor je soms nutteloos je tijd uitzit

Ff

Prima,team oké . Roosteren laat te wensen over, moet hier veel in ruilen om privé ook leuk te hebben.

6 mei 2021
Hoi, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. We nemen de feedback mee.

GGZ instelling

Veel leuke collega's, gemoedelijke sfeer en veel ruimte.

6 mei 2021
Hoi, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dimence Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Dimence Groep met

Reviews over Dimence Groep per locatie

Meer informatie over Dimence Groep in populaire locaties

• Dimence Groep
  • Best een gezellige dames groep