Dimence Groep
Bekijk alle reviews over Dimence Groep

Dimence Groep

Review over Dimence Groep van een medewerker

Goede werk-prive balans, veel teveel vriendjespolitiek

Tot voor kort werkte ik voor de afdeling IA&S (ICT). Het salaris was niet geweldig in vergelijking met anderen, maar het was ok en het evenwicht tussen werk en privéleven maakte het goed. Een aantal collega's waren gedreven, vele anderen wilden een makkelijke baan tot aan hun pensioen.Het grootste nadeel vond ik het management. Er was groepsvorming, vriendjespolitiek en nepotisme bij IA&S. Beslissingen werden genomen op basis van eigen belang en het was er sociaal onveilig. Het management zelf deed mee en beloonde het ellebogenwerk met promoties. Goede ideeën werden compleet genegeerd als bepaalde mensen er geen eigen belang bij hadden. Onwijkendheid, leugens en geen transparantie werden in het hele managementteam aangetroffen. Ik ben blij dat ik deze politieke arena achter mij heb gelaten.

19 april 2022
Hoi, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een eerlijke review te schrijven. We vinden het zeer spijtig dat je dit zo hebt ervaren. We nemen jouw feedback mee om soortgelijke ervaringen in de toekomst te voorkomen. Veel succes in je verdere loopbaan!

positieve ervaring

Goede ervaring gehad bij de Kern! Goed ingewerkt en uitgedaagd

Pluspunten

goede inwerk periode

14 oktober 2021
Hoi, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven en een goede beoordeling te geven. Fijn dat de ervaring bij de Kern goed was.

Geestelijke gezondheidszorg

GGZ organisatie met grote inzet voor haar cliënten.

14 oktober 2021
Hoi, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven en een heldere beoordeling hebt gegeven!

Grote, financieel gezonde organisatie maar soms chaotisch

Vanuit de flex ben je van beperkte waarde voor de cliënt, omdat je op bepaalde locaties zo goed als niks kunt betekenen als je geen medicatiecursus hebt afgerond. Deze is te behalen via de organisatie, maar het oefenen in praktijk is als flexer nagenoeg onmogelijk en hierin wordt vanuit de organisatie ook niet ondersteund of geïnvesteerd. Het flexen in de zorg is me niet onbekend en bij andere bedrijven kon ik van veel grotere betekenis zijn voor de cliënten; hier zit je op veel locaties gewoon je tijd uit en dan heb je het gauw gezien. Sommige locaties zijn mega chaotisch, waardoor je weinig sturing en duidelijkheid krijgt. Het salaris is daarentegen uitstekend. Ik heb voor een keurig salaris kunnen onderhandelen en daarnaast zijn er veel voordelen vanuit de organisatie. Het is een financieel gezonde organisatie, waardoor ze dat weer goed op orde hebben. Zo hebben ze ook een eenmalig bedrag uitgekeerd ter compensatie van de hogere energiekosten (waar zij natuurlijk als werkgever niet verantwoordelijk voor zijn, maar toch steunen ze werknemers volop). Een aantal locaties zijn beter georganiseerd en ik heb gewerkt met leuke collega's. Daarnaast zijn ze ontzettend begripvol in het geval van (veelvuldig) uitval door ziekte; ze denken met je mee en tonen empathie, dat kan je niet van ieder bedrijf zeggen. Over het algemeen een goede werkgever.

Pluspunten

Ondersteund medewerkers in moeilijke tijden (zowel privé als maatschappelijk)

Minpunten

Van weinig toegevoegde waarde als flexer waardoor je soms nutteloos je tijd uitzit

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dimence Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Dimence Groep met

Reviews over Dimence Groep per locatie

Meer informatie over Dimence Groep in populaire locaties

• Dimence Groep
  • Goede werk-prive balans, veel teveel vriendjespolitiek