Dimence Groep

13: Dimence Groep reviews van werknemers

Grote, financieel gezonde organisatie maar soms chaotisch

Vanuit de flex ben je van beperkte waarde voor de cliënt, omdat je op bepaalde locaties zo goed als niks kunt betekenen als je geen medicatiecursus hebt afgerond. Deze is te behalen via de organisatie, maar het oefenen in praktijk is als flexer nagenoeg onmogelijk en hierin wordt vanuit de organisatie ook niet ondersteund of geïnvesteerd. Het flexen in de zorg is me niet onbekend en bij andere bedrijven kon ik van veel grotere betekenis zijn voor de cliënten; hier zit je op veel locaties gewoon je tijd uit en dan heb je het gauw gezien. Sommige locaties zijn mega chaotisch, waardoor je weinig sturing en duidelijkheid krijgt. Het salaris is daarentegen uitstekend. Ik heb voor een keurig salaris kunnen onderhandelen en daarnaast zijn er veel voordelen vanuit de organisatie. Het is een financieel gezonde organisatie, waardoor ze dat weer goed op orde hebben. Zo hebben ze ook een eenmalig bedrag uitgekeerd ter compensatie van de hogere energiekosten (waar zij natuurlijk als werkgever niet verantwoordelijk voor zijn, maar toch steunen ze werknemers volop). Een aantal locaties zijn beter georganiseerd en ik heb gewerkt met leuke collega's. Daarnaast zijn ze ontzettend begripvol in het geval van (veelvuldig) uitval door ziekte; ze denken met je mee en tonen empathie, dat kan je niet van ieder bedrijf zeggen. Over het algemeen een goede werkgever.

Pluspunten

Ondersteund medewerkers in moeilijke tijden (zowel privé als maatschappelijk)

Minpunten

Van weinig toegevoegde waarde als flexer waardoor je soms nutteloos je tijd uitzit

Goede werk-prive balans, veel teveel vriendjespolitiek

Tot voor kort werkte ik voor de afdeling IA&S (ICT). Het salaris was niet geweldig in vergelijking met anderen, maar het was ok en het evenwicht tussen werk en privéleven maakte het goed. Een aantal collega's waren gedreven, vele anderen wilden een makkelijke baan tot aan hun pensioen.Het grootste nadeel vond ik het management. Er was groepsvorming, vriendjespolitiek en nepotisme bij IA&S. Beslissingen werden genomen op basis van eigen belang en het was er sociaal onveilig. Het management zelf deed mee en beloonde het ellebogenwerk met promoties. Goede ideeën werden compleet genegeerd als bepaalde mensen er geen eigen belang bij hadden. Onwijkendheid, leugens en geen transparantie werden in het hele managementteam aangetroffen. Ik ben blij dat ik deze politieke arena achter mij heb gelaten.

19 april 2022
Hoi, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een eerlijke review te schrijven. We vinden het zeer spijtig dat je dit zo hebt ervaren. We nemen jouw feedback mee om soortgelijke ervaringen in de toekomst te voorkomen. Veel succes in je verdere loopbaan!

Informatie over Dimence Groep

Gebaseerd op 3 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Vertrouwen in collega´s
  • Steun van de manager
  • Gevoel van saamhorigheid

Best een gezellige dames groep

Was een leuke ervaring met een gezellige dames groep

Pluspunten

Gezellig

6 mei 2021
Hoi, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven!

Ff

Prima,team oké . Roosteren laat te wensen over, moet hier veel in ruilen om privé ook leuk te hebben.

6 mei 2021
Hoi, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. We nemen de feedback mee.

GGZ instelling

Veel leuke collega's, gemoedelijke sfeer en veel ruimte.

6 mei 2021
Hoi, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven!

Fijne werkplek

Ik werk binnen mindfit (bggz) in een zelfsturend team. Fijne onderlinge samenwerking, goed studieaanbod, goed geregelde HR/arbeidsvoorwaarden (korting op sporten, fietsplan, PLB uren). Directie denkt met je mee ipv voor je. Top!

Pluspunten

Fijne werksfeer, open communicatie directie, goede voorwaarden

Minpunten

eigenlijk geen

6 mei 2021
Hoi, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven en een goede beoordeling te geven!

positieve ervaring

Goede ervaring gehad bij de Kern! Goed ingewerkt en uitgedaagd

Pluspunten

goede inwerk periode

14 oktober 2021
Hoi, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven en een goede beoordeling te geven. Fijn dat de ervaring bij de Kern goed was.

Geestelijke gezondheidszorg

GGZ organisatie met grote inzet voor haar cliënten.

14 oktober 2021
Hoi, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven en een heldere beoordeling hebt gegeven!

Vanuit een hart voor ggz wordt er samengewerkt.

In mijn huidige functie ervaar ik vrijheid en verantwoordelijkheid. Ik werk samen met fijne collega's waar ik veel van leer. Ik ben betrokken bij meerdere projecten/werkgroepen en mijn inbreng wordt gewaardeerd. Binnen de Dimence Groep krijg ik volop de ruimte om mezelf te ontwikkelen.

Pluspunten

Mooi terrein om te wandelen, thuiswerken

14 oktober 2021
Hoi, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven en een goede beoordeling te geven. Fijn om te lezen dat je volop ruimte hebt ervaren.

Fijne betrokken werkgever. Soms wat rigide (formaat bedrijf).

Dimence stelt goede zorg voorop.Cliënt voorop.Creatief management.Fijne collega's.Voelen dat je belangrijk onderdeel bent van bedrijf.

Pluspunten

Openheid

Minpunten

Formaat bedrijf, verticale hiërarchische structuur

14 oktober 2021
Hoi, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. We nemen de minpunten mee.

Leuk bedrijf om voor te werken

Fijne collega's om mee te werken. Tussen de middag gezellig wandelen.

14 oktober 2021

diverse werkomgeving met oog voor wat iemand nodig heeft

Diversiteit, geen enkele dag is het zelfde doordat ik werkzaam ben op verschillende lokaties. Ik ben werkzaam op de kliniek, gesloten en open afdeling, ik zet projecten op, ben werkzaam in het creatief atelier. Ik werk met mensen die opgebomen zijn maar ook met ambulante clienten. Iedereen vraagt om een andere benadering en juist dta vind ik zo interessant

14 oktober 2021
Hoi, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een uitgebreide review te schrijven en een goede beoordeling te geven!

Super goede werksfeer/leuke collega's

Het is goed werken bij Dimence Groep. De werksfeer is er goed en de collega's gaan leuk met elkaar om. Je leert er veel.

14 oktober 2021

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dimence Groep. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Dimence Groep met

Meer informatie over Dimence Groep in populaire locaties