Dierenambulance

11: Dierenambulance reviews van werknemers

Positieve omgeving ook al zijn de dieren lang niet altijd te redden.

Het doel is het belang van het dier. Altijd maar houd rekening met het protocol dat gevolgd moet worden.Ik ben zelf nogal van een stukje creatieve invulling, ook naar de mensen toe die de ambulance roepen en dat werd helaas niet op prijs gesteld.Wie zich makkelijk aanpast aan een paar strakke regels zal zich er zeker op zijn of haar plek voelen.

Pluspunten

Dieren helpen

Minpunten

Zijn er eigenlijk niet

Vrijwilligerswerk Dieren Ambulance

Werk op zich is leuk, leerzaam, en geeft voldoening. Er wordt er veel geroddeld waar ik werkte. Meer vrouwen dan mannen....

Pluspunten

Voldoening, kantine luxe lunch, had niet gehoeven wat mij betrof, opfriscursussen e.d. werden goed bijgehouden

Minpunten

Roddelcultuur, er zaten relatief veel vrouwen, De langer zittenden hadden een hoogmoedige instelling, Manager en vertrouwenspersoon waren alles behalve objectief !

gezellige werkplek

werken bij die dierenambulance geeft een goed gevoel. Heerlijk om iets voor de dieren te kunnen doen. Gezellig werkplek en fijne collega's Dankbaarheid van de klanten en dier ,dat een goed gevoelt geeft

Was gezellig maar soms moeilijke meldingen

Was gezellig alleen te veel mensen door wie ik ingewerkt werd

Pluspunten

Het is serieus wanneer het serieus moet zijn maar wordt ook wel veel gelachen

Minpunten

Kon niet altijd praten over moeilijke meldingen met iemand

Dankbaar en zeer gewaardeerd werk heel afwisseld,

Afwisseld werk, werk bestaat natuurlijk voor redden van dieren maar moet ook met de mensen goed kunnen communiceren waar je mee te maken krijgt. Verdrietige en mooie momenten maar wel stevig in je schoenen staan

Pluspunten

Gratis lunch

Minpunten

Groepsvorming

gezelige en uitstekende werk omgeving

uitstekend gezelig werkomgeving gezelige collega's en meelevend

vrijwilligerswerk met vele uitdagingen

er is weinig vergoeding omdat het een vrijwilligersbaan is. elke dienst is anders omdat je niet weet wat voor dieren je treft. doordat er diversen types mensen rondlopen leer je niet alleen omgaan met gewonde, zieke of gevonden dieren maar ook met verschillende soorten mensen. het werken met dieren geeft je een erg fijn gevoel. je kunt wat doen voor de maatschappij. moeilijkste van deze baan was het leed dat dieren hebben. denk aan dierenmishandeling of verwaarlozing

Pluspunten

leert er erg veel

Minpunten

dierenleed

Dieren in nood

Hier krijg je namelijk met veel dieren leed te maken. Dit is werk waar je ook wel met minder leuke ervaring moet kunnen om gaan. Maar als je het bekijkt zorg jij er voor dat het leiden van een dier niet onnodig lang hoeft te duren. Het plus kant is dat dit werk je het gevoel geeft van voldoening. Je helpt immers wel veel dieren terug naar gezondheid.

gezellige werkomgeving

het is leuk om te doen. je hebt drie ploegen diensten ook de nachtdienst. 24/7. je bent veel met dierenverzorging bezig en het ophalen van dieren. zoals kleine dieren maar ook soms valse honden of dassen. je gaat ook met de mensen hun dieren naar de dierenarts. het leuke eraan is dat je ook de dieren kunt redden van b.v. een aanrijding.

Pluspunten

gratis eten

Minpunten

je moet wel tegen dierenleed kunnen

mooie werkomgeving en leuke collega's

ik heb hier heel veel geleerd over het verzorgen van gewonde en dode dieren ook heb ik hier veel geleerd over telefoneren met de mensen die meldings doen. en heb hier veel geleerd over bonnen invullen met de betreffende informatie.

Spannende uitdagende dagen op de dierenambulance

Zelfstandig op pad om zieke en of gewonde dieren te vervoeren.

Pluspunten

erg leerzaam

Minpunten

soms een dag van 24 uur werken

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Dierenambulance. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Dierenambulance met

Meer informatie over Dierenambulance in populaire locaties

• Dierenambulance