Dienst Justitiële Inrichtingen
Review over Dienst Justitiële Inrichtingen van een medewerker

Uitdagend zover als je wil gaan.

22 november 2019
Zelf ga ik voor de grootste uitdaging. Zelfstandig werken in avond,nacht en weekend dienst. SEH, medische intake, triages, GGZ en verslavingszorg. Daarnaast toegeleiding naar alle disciplines. Beloning +/- 3000 euro netto p/m.
31 mei 2018
Verpleegkundige (voormalige medewerker) - Alphen aan den Rijn
Uitdagende baan met bijzondere 'patiënten', veel actie en ontwikkelingsmogelijkheden, fijne sfeer. Bijna wekelijks klinische lessen die zeer boeiend zijn. Helaas kwam de staatssecretaris met het plan de helft van de gevangenissen te sluiten waardoor mijn aangeboden contract niet door ging.
Pluspunten
Organisatie, collegialiteit, leerzaam, multidisciplinair.
Minpunten
Klantcontacten zijn minder onderdeel van je taak en het vastleggen in de computer kost veel tijd.
21 november 2020
Penitentiair Inrichtingswerker (voormalige medewerker) - Almere "White Power" Binnen
Organisatie is hiearchisch ingesteld en er wordt geen tegenspraak geacepteerd. Opdrachten zijn rigide waardoor er geen ruimte wordt geboden aan persoonlijke invulling. Rascisme in "Witte" Inrichtingen van DJI voert de boventoon en als je niet meedoet, val je snel buiten de boot.Ruimte voor innovatie door excecutief personeel is science fiction en is niet gewenst.
Pluspunten
Werkroosters zijn perfect
Minpunten
Geen innovatie, seksistisch, racistisch, hiearchisch
15 juli 2020
Administratief medewerker Bureau Management Ondersteuning (voormalige medewerker) - Nieuwegein
Het is erg lastig om PJI te gaan werken, omdat je overal goed moet opletten tegen gevaarlijk crimineel.
Pluspunten
Nvt
Minpunten
Machocultuur